247. forduló, 249. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 2. 11h:04'
EZ A 976. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
977. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,89] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+247 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+215 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 389. Kapsz 6 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 2. KP: vv 247 0 0 elmormolod a 247. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy vasszervezet varázs hatalmát. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 377.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 377.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 376.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 375.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 373.]

hu 225 hulladék: 225
Hulladékgyűjtés törölve: orgyilkos tőr. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

ek 215 15 t. energia kisütése: 215 15
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

h 1387 96 107 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

137 138 139
88
89
90

[96,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Khór szobrát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Van itt egy Fősátor (770. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 363. Kapsz 2 VP-t.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-65 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-68 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 1 VP-t.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-55 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 1 VP-t.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-58 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 339. Kapsz 1 VP-t.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-55 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 1 VP-t.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-56 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [6 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 1 VP-t.]

le 1541 8 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat a 8. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét.
Elrakod a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

kf 1551 1559 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 319.]
Leveszed a jégkoronát, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar böllér.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 146 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar böllér bal lábát. (7 támadással 804 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar böllér bal lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A varkaudar böllér megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar böllér jobb oldalát. (7 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ököllel súrolod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar böllér mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar böllér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 17 776 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1973, sebződés: 415, gyógyulás: 345, összesen: -70 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy sötét ölész.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 142 életpontot sebeztél. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész bal vállát. (7 támadással 782 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ölész ködös testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 tudás gyöngye. 16 058 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1088, sebződés: 81, gyógyulás: 152, összesen: +71 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ököllel megcsapod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 49 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 87, gyógyulás: 39, összesen: -48 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 162 életpontot sebeztél. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A magnetikus praglonc meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A magnetikus praglonc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (97,107)-> 200 arany, -2 ÉP] 9 153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 10, gyógyulás: 90, összesen: +80 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ököllel megütöd a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 31, gyógyulás: 39, összesen: +8 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar böllér.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar böllér jobb oldalát. (7 támadással 802 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar böllér bal lábát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ököllel meghorzsolod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy tockost nyomat Neked a varkaudar böllér! (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 587 életpontot vesztettél. A varkaudar böllér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 17 776 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1632, sebződés: 1003, gyógyulás: 298, összesen: -705 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ököllel megpöccinted a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A magnetikus praglonc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9 153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 7, gyógyulás: 89, összesen: +82 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász.

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ököllel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 28, gyógyulás: 42, összesen: +14 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 17 VP-t.]

le 1551 leveszed/lerakod az 1551. tárgyat
Leveszed a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 1978 1541 kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a jégkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 234.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, körszakállas árnymanó férfival. Elenios hittérítője. Egy Beholder kitűzőt, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy mind. smaragdját, egy réz morfjelvényt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy Ciang Csí trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy szőrös azuka! Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Továbbmész.

(Továbbmész...) [137,90] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ököllel kegyetlenül megütöd a törpemammut fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,90] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. {HD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 2, gyógyulás: 21, összesen: +19 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 210. Kapsz 4 VP-t.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[137,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). {HD:} Szöges bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). {HD:} Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1163, sebződés: 9, gyógyulás: 172, összesen: +163 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}


(Továbbmész...) [138,91] Még mindig bozótos. Találsz egy smirglibokrot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Szöges bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). {HD:} Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 7, gyógyulás: 112, összesen: +105 ÉP}


(Továbbmész...) [139,91] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Találsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel iszonyatosan megcsapod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz jön feléd.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz lord testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A csontváz lord fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Trákin csákánya [Trákin csákánya ládikóba-> (140,61)-> 80 arany, -2 ÉP]. 1 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 2, gyógyulás: 34, összesen: +32 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (99,81)-> 50 arany, -2 ÉP]. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! (Önanalízis: +19% felderítés.)
Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [54 pontot használtál fel, van még 156. Kapsz 10 VP-t.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[139,92] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal első lábát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ököllel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 132. Kapsz 4 VP-t.]

v 198 139 121 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

135 136 137 138 139 140
88
89
90
91
92
93
94
95
(136,90) oltár, Chara-din monolitja (#534), sóhajtó dornyok (#112)
(137,90) törpemammut (#115), gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534)
(137,91) manaelementál (#290), Chara-din monolitja (#534), ryuku gárdista (#360)
(137,94) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534)
(138,89) Chara-din monolitja (#534), oltár, karmos tankányok (#137), egy árnymanó férfi
(138,91) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290)
(138,93) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202)
(139,91) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(139,92) gumifa (#38), művészi porolit (#720), 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

[139,121] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Alaria Volerdi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. (Önanalízis: +7% mászás.) Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 400 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos zsokarg testét. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a púpos zsokarg testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Agyarával a púpos zsokarg felkarcolja a combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {HD:} Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a púpos zsokarg bamba pofáját. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ököllel meghorzsolod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 10 583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1004, sebződés: 126, gyógyulás: 115, összesen: -11 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy sötét ülnök!
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 572 életpontot sebeztél. [+4% tau] A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-337 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 337, gyógyulás: 0, összesen: -337 ÉP}

Gyorsan magadhoz térsz, és emberfeletti gyorsasággal menekülésbe fogsz a romba dőlt oldalfalon felfelé. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


Találkozol egy göndör ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala...
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Torkos Gyrgul. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Kockázni fogtok! Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 50 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, te dobsz először: egyes. Ellenfeled egy négyest gurít. Vesztettél! 50 aranyad bánta a dolgot. (Önanalízis: +2% szerencsejáték.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet...
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Pistike. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[-100 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 77. Kapsz 11 VP-t.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 82.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 87.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ef 93 538 energia fejlesztése 93
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 18 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4. Kapsz 1 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 21, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következő körben tehát 385 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 119. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.

Erő: 52 (69) Szint: 49 Merészség: 8/5 Magasság: 141 cm
IQ: 37 (47) Támadás: 133 (137) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (55) Védekezés: 145 (154) Menekülés: 1 % Életkor: 37/38 év
Egészség: 27 (59) Életpont: 1445/676 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 7
Szerencse: 35 (79) Varázspont: 1244/698 Pénz: 28089 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 84/38 Pszi pont: 475/21
Eddig összesen 3637 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 97 158 TP-t kaptál. Jelenleg 19 166 980 TP-d van. A következő szinthez még 833 020 TP szükséges. Trófeáid: tleikan amazon, quwarg széltáncos, bumshir óriásmacska. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/19 ökölvívás: 40/19 (+7%) szúrófegyverek: 15/74
vágófegyverek: 7/11 ütőfegyverek: 5/54 (+71%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 33/40

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
139,121 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 96,100
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 2. nyomkövetés: 36/49 (+10%) 3. mászás: 36/71 (+7%)
4. csapdakészítés: 34/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/26 6. gyógyítás: 3/35
7. titkosírás: 27/22 8. felderítés: 12/59 (+19%) 9. szörnyidomítás: 4/54
10. teológia: 22/98 (+31%) 11. taumaturgia: 90/96 (+13%) 12. szerencsejáték: 7/99 (+2%)
13. versengés: 20/23 14. harcművészetek: 38/0 15. zene: 4/28
16. szörnyismeret: 13/30 17. pszi: *63/100 (+100%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 5/38 20. bányászat: 21/82 21. testépítés: 5/77
22. úszás: 14/12 23. főzés: 20/39 24. csapatmunka: 4/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), északi tűzsárkány (#219), Tguarkhan (#212), sötét ölész (#314)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (636,0) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) elme dominanciája (#247)
kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar katona (#691)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 47.
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6038 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 pszi kő (#248) 3 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
3 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1393 arany (#50) 2 álompor (#396) 14 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 tudás gyöngye (#522) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

138 139 140
120
121
122
(139,121) szent tölgyfa (#393), 255. jellempróba, ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), púpos zsokarg (#451), sötét ülnök (#508), Torkos Gyrgul (3507. kalandozó), Pistike (5492. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek