246. forduló, 248. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 31. 12h:06'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,86] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+97 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+3 kaja.) A lottó 744. hetének nyerőszámai: 4, 23, 1. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku csapásvezető nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 390.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy a lélek védelme varázslat! Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 382.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag mákrózsafőzetet. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Oltári finom volt! És ez a lebegés... [2 pontot használtál fel, van még 380.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 350.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 340.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+38 arany). Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 310.]

fa 1754 4131 1 feladod az 1754. tárgyat a 4131. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Choler részére szánod. Átadsz 1 kétfejű csatabárdot. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 307.]

fa 312 2150 13 feladod a 312. tárgyat a 2150. kalandozónak (13 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Beren Peredhil részére szánod. Átadsz 13 borkonyó bibét. Ennek elküldése 37 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

m 3 7 mozogsz délkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,86] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.

(Továbbmész...) [96,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [22 pontot használtál fel, van még 282.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 262.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! [30 pontot használtál fel, van még 232.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 224.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 214.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [10 pontot használtál fel, van még 204.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,84] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 8 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.


(Továbbmész...) [98,83] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem bal karját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 2327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a süvítő rája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Látsz egy csodák kútját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [51 pontot használtál fel, van még 153.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 erő forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 149.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a titkosírás kapcsán. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 145.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a csapatmunka. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 141.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pár pillanat múlva a szörnyismeret vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 137.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A következő pillanatban elméd megnyílik, és fél percig csak úgy kavarognak benne az érzések. Tudattársaidat látod, amint a túlvilág teremtményeivel harcolnak; amint esküvőkön vigadoznak; amint az olimpiai győzelmet ünneplik; amint átveszik a különböző épületekben a nekik kijáró tárgyjutalmat; és amint újra és újra megmentik a világot a pusztulástól. Szenzációs érzés, hogy ennek a Közös Tudatnak a tagja vagy. (+3 tudatpont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 133.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 26 varázspontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 129.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[100,81] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [101,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Sir Bedzsik, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,79] Még mindig bozótos. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy epokitféreg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Moloch előtt. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. [27 pontot használtál fel, van még 102.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[102,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [103,77] Továbbra is síkságon vagy.

Felfedeztél egy mély kutat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 ormánygőte csontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [32 pontot használtál fel, van még 70.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

szk 765 778 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 67.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+68 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sóhajtó dorony.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 37.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 37.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 11, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az érző szívű dromedár. Egy kaját bezabál a karmazsin huhogó. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 37 pontod maradt, ebből a következő körre 37 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 425 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 24 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 31 (35) Életpont: 338/171 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 526/66 Pénz: 7235 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 23/21 Pszi pont: 129/215 EFejl: 87
Eddig összesen 1416 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6468 TP-t kaptál. Jelenleg 863342 TP-d van. A következő szinthez még 136658 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 7952 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 24
dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 67 3. lopás: 1
4. mászás: 11 5. csapdakészítés: 26 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 18 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 12
10. szörnyidomítás: 12 11. teológia: 31 12. taumaturgia: 39
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 14 15. zene: 111 (+1)
16. szörnyismeret: 38 17. pszi: 21 18. zárnyitás: 8
19. vadászat: 6 20. bányászat: 20 21. úszás: 11
22. főzés: 4 23. csapatmunka: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) a lélek védelme (#57)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 borkonyó bibe (#312) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kétfejű csatabárd (#1754)
2 mákrózsa virág (#56) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 dárda (#10)
1 dorony tüdő (#212) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gólem talizmán (#811)
3 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
1 kőszem (#304) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 ormánygőte csont (#21)
4 ragasztó (#83) 4 tüske (#22) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,85) Leah rúnaköve, tavacska, szent tölgyfa (#393), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), elektromos angolna (#196)
(97,84) mély kút (#93), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba, topránypolip (#86)
(97,86) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(98,83) 47. jellempróba, Tharr oltár, smaragdgólem (#417), süvítő rája (#113)
(99,82) útonálló (#130), csodák kútja (#1096)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131)
(101,80) Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), ryuku gárdista (#360)
(102,78) rájanyékek (#58), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, 21. jellempróba
(102,79) epokitféreg (#147), művészi porolit (#720), Raia oltár
(103,77) mély kút (#93), oltár, százfogú (#53), sóhajtó dorony (#112)

Üzenet küldése a karakternek