246. forduló, 248. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 23. 14h:25'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: márc. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,38] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 xirnox szivet (140 arany).
A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+74 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 394.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 2138 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 384.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 369.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 359.]
[A parancs tárolásra került.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
H 235 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 319.]
[A parancs tárolásra került.]

ftv 44 154 felt. tám/véd. varázslat a 44. varázslatot a 154. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony orgyilkos tőrt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy opati polip!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 299.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható orgyilkos tőrt markolod. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[127,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Találsz egy márványtornyot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon templomot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy patak van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 16 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+113 életerő.) Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 9 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,36] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (9 életpontot sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon templomot. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz valamit: 1 bőrsisak. Magadhoz veszed. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 213.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált orgyilkos tőrt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod az elektromos angolna testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 193.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben orgyilkos tőrt fogsz. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 173.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[126,37] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Scipio előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [126,38] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lao-Ce vigyorog kajánul. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy ryuku csapásvezető. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy nukleáris cickány ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. Erőd TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 149.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Harcban a bevált orgyilkos tőrt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 129.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony orgyilkos tőrt markolod, harcra készen. Nincs szerencséd! A víz alatt csak hínárokat találsz, se kincs, se szörny. [20 pontot használtál fel, van még 109.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[125,39] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,40] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Elteszed a látcsövet. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,41] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia híveié. Találsz egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Belebotlasz valamibe: 1 bakkura csizma. Elteszed. [27 pontot használtál fel, van még 82.]

m 4 mozogsz délre
[123,42] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jander S.Mcload előtt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 73.]

be 56 bemész az 56. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét honol. Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 3 12 17 mozogsz 3 12 17
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy purifikátor van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a purifikátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A purifikátor szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 gonoszság.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst kulcs, 2 lajhár csont és 2 ovimon-bogyó. Gyorsan kiüríted a ládát. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Egy széles, magas terembe érsz. [10. PONT.] Egy nómenklatúra lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy tisztítótűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [60 pontot használtál fel, van még 8.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: keresed a 361. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 391 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 21 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 26 (30) Életpont: 300/144 Jellem: jó (403) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 415/282 Pénz: 33 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 9/4 Pszi pont: 77/31 EFejl: 18
Eddig összesen 1257 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6709 TP-t kaptál. Jelenleg 614912 TP-d van. A következő szinthez még 185088 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, áeratikus hasnyák. A 238. fordulódban 321 arany került a bankszámládra. 354 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/95 (+40%) ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 6/41
vágófegyverek: 22/52 ütőfegyverek: 24/38 (+6%) lőfegyverek: *21/100
dobófegyverek: 5/84

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/59 (+22%) 2. nyomkövetés: 40/87 (+38%) 3. mászás: 6/23
4. csapdakészítés: 11/88 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/61 (+16%) 6. gyógyítás: 75/103 (+23%)
7. titkosírás: 3/60 8. felderítés: 19/79 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 26/14 (+11%) 11. taumaturgia: 24/13 (+9%) 12. szerencsejáték: 2/14
13. versengés: 6/92 14. zene: 24/96 15. szörnyismeret: 9/109 (+18%)
16. pszi: 9/22 (+17%) 17. zárnyitás: 2/70 18. vadászat: 18/82
19. bányászat: 23/73 20. úszás: 8/13 (+46%) 21. főzés: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
kék rothasztó (#421), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
fabontó szójer (#71), troll ritualista (#365), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), vízionár (#66), Illúzió Mesterei (#9129), purifikátor (#157), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (112,10)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papnőimet mindenki szereti. Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele).
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

Összsúly: 128.07 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57)
1 ezüst kulcs (#184) 3 kaja (#2) 2 lajhár csont (#236)
1 mákrózsa virág (#56) 2 ovimon-bogyó (#207) 3 polip szívóka (#391)
1 purifikátor háj (#269) 1 ramit kő (#226)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(123,41) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár, szent tölgyfa (#393)
(123,42) az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720), csontváz (#48), purifikátor (#157), nómenklatúra (#158)
(124,40) gumifa (#38), oltár
(125,39) nekrofun (#173), Tharr oltár
(126,37) márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(126,38) opati polip (#195), elektromos angolna (#196), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778), nukleáris cickány (#155), hínárevő piranha (#194)
(127,36) élőholt quwarg (#202), márványtorony (#175), tavacska, Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, ryuku légiós (#361), elektromos angolna (#196)
(127,37) márványtorony (#175), patak, 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, élőholt quwarg (#202), ryuku légiós (#361)

Üzenet küldése a karakternek