Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 3. 10h:07' EZ A 284. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD 285. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: hh 1409 1618 1554 | használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat |
hh 305 305 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fkt 203 135 | felt. készítesz a 203. tárgyat (135 darabot) |
kt 286 2 | elkészíted a 286. tárgyat (2 darabot) |
ef 10 507 | energia fejlesztése 10 |
v 1 50 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rohansz. {GYD:} Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 67, gyógyulás: 90, összesen: +23 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 397 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus bal oldalát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 93 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 187, gyógyulás: 83, összesen: -104 ÉP}
Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
kld 38 | küldetés végrehajtása 38 |
be 754 | bemész a 754. épületbe |
kld 39 | küldetés végrehajtása 39 |
be 754 | bemész a 754. épületbe |
kld 40 | küldetés végrehajtása 40 |
be 754 | bemész a 754. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Zinthurg pallossal végigvagdosod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 240, gyógyulás: 207, összesen: -33 ÉP}
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál fejét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mancsával a gránitelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 15, gyógyulás: 53, összesen: +38 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír nyakát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 26, gyógyulás: 25, összesen: -1 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 400 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 314 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 466, gyógyulás: 83, összesen: -383 ÉP}
(Továbbmész...) [195,100] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy csápos otagi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 boszorkánykendőt. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem bal lábát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a csontgólem gigászi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a csontgólem bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 260, gyógyulás: 153, összesen: -107 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az animált hókutya testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 3 528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 100, gyógyulás: 84, összesen: -16 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 36, gyógyulás: 21, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 1.]
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
Erő: | 23 (40) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 30 (39) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 58 (63) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/247 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 683/205 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 31 (42) | Varázspont: | 948/1 | Pénz: | 4487 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 56/27 | Pszi pont: | 136/96 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/34 | ökölvívás: | 25/41 (+2%) | szúrófegyverek: | *24/100 (+1%) |
vágófegyverek: | 25/26 (+2%) | ütőfegyverek: | 24/86 (+4%) | lőfegyverek: | 27/50 (+8%) |
dobófegyverek: | 14/56 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
195,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1029 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 128/72 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 43/60 (+10%) | 3. mászás: | 15/43 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 30/14 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 5/91 | 6. gyógyítás: | 9/88 |
7. titkosírás: | 9/6 | 8. felderítés: | 21/30 | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 45/68 (+25%) | 11. taumaturgia: | 48/49 | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 11/42 | 14. harcművészetek: | 29/17 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 14/25 | 17. pszi: | 15/50 (+10%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/49 | 20. vitalitás: | 6/92 | 21. bányászat: | 30/26 |
22. testépítés: | 3/56 | 23. úszás: | 15/75 | 24. főzés: | 16/95 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 135 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | vámpirizáció (#1) (41,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1167 (limit: 1455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 100387. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 780 TU szükséges.) |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | boszorkánykendő (#1697) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | varázskő (#305) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
64 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | hókutya nyakörv (#1077) | 2 | kaja (#2) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tyrex csont (#280) |
192 | 193 | 194 | 195 | 196 | |
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|