246. forduló, 248. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 8. 12h:05'
EZ A 250. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
251. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,34] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 Thargodan esszenciát (150 arany kikiáltási áron), 10 gyógykenőcsöt (110 arany kikiáltási áron), 1 Raia pallosát (225 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+354 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) A lottó 745. hetének nyerőszámai: 15, 9, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 570.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 564.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 562.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! (Önanalízis: +10% főzés.) 549 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 560.]

* 5. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

le 270 leveszed/lerakod a 270. tárgyat
Lecsatolod a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 165 182 156 elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 156. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 560.]
Beizzik a turbómágia. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 259 5 elkészíted a 259. tárgyat (5 darabot)
Itt nincs szopógödör, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szopókövet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 555.]

hu 99 282 244 hulladék: 99 282 244
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégszivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

hu 69 416 280 hulladék: 69 416 280
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szárnyas hernyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz teknőcteknőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

hu 213 385 281 hulladék: 213 385 281
Hulladék, ezért nem gyűjtesz xirnox szivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

hu 176 270 80 hulladék: 176 270 80
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapkorongot. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

hu 103 236 47 hulladék: 103 236 47
Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

v 181 182 30 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[182,30] Épületek tűnnek fel.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [-1 max. életerő.] Káromkodsz egy sort, de aztán nincs mit tenni - folytatod a kalandozást.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 545.]

m 3 6 3 mozogsz délkeletre, nyugatra, délkeletre
[183,31] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 193 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 111 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+238 életerő). [-50 varázspont.] Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 26 fekete gyöngyöt 156 aranyért, 1 gromak páncélt 30 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 8 kvazárt 88 aranyért, 1 lajhár csontot 3 aranyért, 1 lapkorongot 2 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 moa gyémántot 80 aranyért, 3 raptor karmot 36 aranyért, 3 surranó kígyó bőrt 6 aranyért, 14 szárnyas hernyót 28 aranyért, 3 teknőcteknőt 36 aranyért, 3 tyrex csontot 90 aranyért, 2 vashegyű nyilat 10 aranyért, 1 xirnox szivet 10 aranyért.

(Továbbmész...) [182,31] Továbbmész a város utcáján.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tolvajcéh (699. épület.).

(Továbbmész...) [183,32] Továbbmész a város utcáján.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.). [35 pontot használtál fel, van még 510.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[184,32] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy részeg kalandozó került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.).
Eladsz 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért.

(Továbbmész...) [184,31] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom és egy téfea-agy. 2290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 4950 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Vlagyimir szobrát. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 38 teriád féreg[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 492.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+96 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 462.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 432.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[184,30] Folytatod sétádat a házak közt.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (633. épület.).

(Továbbmész...) [184,29] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona bal oldalát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted az őrjáratozó katona bal karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 9 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (9 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 387, gyógyulás: 0, összesen: -387 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+84 életerő.) (Önanalízis: +34% gyógyítás.)
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+78 életerő.) (Önanalízis: +34% gyógyítás.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Leah hívei emelték. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [10 aranyad porrá vált.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz.

(Továbbmész...) [185,29] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megkarcolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és egy fokhagyma. 2290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.
Összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű mutáns férfival. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy derit láncvértt, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gárdista övcsatot, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy mélybíbor pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sepp Dietrich. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[107 pontot használtál fel, van még 325.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[186,30] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Barnega. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 201 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Barnega fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A Barnega most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 arany és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 1924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+80 életerő.) (Önanalízis: +34% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-1 max. életerő.] Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[182,34] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy csápos otagi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 440 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 440, gyógyulás: 0, összesen: -440 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [58 pontot használtál fel, van még 267.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+452 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,34) 31. jellempróba, Fairlight oltár, csápos otagi (#395)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[181,34] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. (Önanalízis: +4% mászás.) Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 dözmöng szivet. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [16 pontot használtál fel, van még 251.]
[0 pontot használtál fel, van még 251.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

bb 198 beraksz a bankba a 198. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

h 504 használod az 504. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 251.]

kt 243 elkészíted a 243. tárgyat
Sajnos nincs nálad nyílvessző, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy nyílcsapdát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 251.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 250. játékheted és a 247. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 241.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 144 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 7, 3.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 588 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 260. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 31 (39) Védekezés: 81 Menekülés: 30 % Életkor: 35/48 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 467/233 Jellem: jó (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 41 (1) Varázspont: 808/66 Pénz: 5012 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 194/241 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 25
Eddig összesen 1689 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11006 TP-t kaptál. Jelenleg 1894343 TP-d van. A következő szinthez még 105657 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, vezérfarkas, szánalmas pondró. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 6903 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 31/4 (+1%) szúrófegyverek: 13/90 (+9%)
dobófegyverek: 29/5 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/27 2. nyomkövetés: 53/59 (+5%) 3. mászás: 11/68 (+4%)
4. csapdakészítés: 18/81 5. csapdaészlelés: 17/57 6. gyógyítás: 37/30 (+102%)
7. titkosírás: 3/87 8. felderítés: 25/23 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 66/61 (+31%) 11. taumaturgia: 51/69 (+14%) 12. versengés: 11/89
13. harcművészetek: 27/36 14. zene: 12/89 15. szörnyismeret: 26/48
16. pszi: 22/32 (+2%) 17. zárnyitás: 12/4 18. vadászat: 4/46
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 14/85 21. úszás: 7/20
22. főzés: 12/10 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
izomernyesztés (#33) >> kronotapír (#286)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
tompítás (#40) >> csontváz lord (#177) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst nyaklánc (#117)
26 fekete gyöngy (#99) 1 gromak páncél (#270) 1 jégszív (#282)
8 kvazár (#244) 1 lajhár csont (#236) 1 lapkorong (#80)
1 magszim bél (#103) 1 moa gyémánt (#385) 3 raptor karom (#281)
3 surranó kígyó bőr (#47) 14 szárnyas hernyó (#69) 2 szögletes kő (#17)
3 teknőcteknő (#416) 1 trikornis szarv (#198) 3 tyrex csont (#280)
2 vashegyű nyíl (#176) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
695 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 fokhagyma (#403)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 10 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 1 kék orchidea (#68) 1 óndarab (#85)
2 púderkő (#119) 2 sallank karom (#128) 1 téfea-agy (#172)
1 vas dobónyíl (#189) 29 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(181,34) grok-képződmény (#149), Raia oltár, művészi porolit (#720), bundás csirmáz (#93)

Üzenet küldése a karakternek