246. forduló, 248. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 2. 10h:31'
EZ A 976. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
977. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,36] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+327 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+212 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-17 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 6 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 386.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 384.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

* 2. KP: vv 247 0 0 elmormolod a 247. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 377. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy aranyeső varázslat! Aláhullik az égből 51 arany! Gyorsan összeszeded. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 376.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 376.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 375.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 374.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 372.]

ek 215 15 t. energia kisütése: 215 15
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

h 1387 96 107 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

135 136 137
35
36
37
(136,36) a 123. labirintus bejárata

[96,107] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy sörsátrat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Khór szobrát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 440 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal szárnyát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Szöges bunkóval többször eltalálod a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel többször eltalálod a halálhozó fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 68 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 55 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 355, gyógyulás: 87, összesen: -268 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. (Önanalízis: +5% versengés.)
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 grifftojás, 7 mákrózsa virág, 4 tüskecsapda, 1 tyrex csont, 9 ovimon-bogyó. (Önanalízis: +5% versengés.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fősátor (770. épület.).
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[30 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 6 VP-t.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-67 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 1 VP-t.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-64 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 1 VP-t.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-60 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 1 VP-t.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-65 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 318. Kapsz 1 VP-t.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-63 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 312. Kapsz 1 VP-t.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-57 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [6 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos fejét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 461 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 298. Kapsz 1 VP-t.]

le 1541 8 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat a 8. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét.
Elrakod a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

kf 1551 1559 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
Leveszed a jégkoronát, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ököllel eltalálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 37, gyógyulás: 38, összesen: +1 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát jobb oldalát. (4 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ököllel eltalálod a hegyi góliát testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 10 aranyat. 2 923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ősdentor.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ököllel megpöccinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (97,107)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 130, gyógyulás: 87, összesen: -43 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronotapír.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ököllel meghorzsolod a kronotapír jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4 173 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 40, gyógyulás: 76, összesen: +36 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy sötét ölész.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 142 életpontot sebeztél. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész jobb karját. (7 támadással 804 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a sötét ölész testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A sötét ölész karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A sötét ölész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 16 058 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 68, gyógyulás: 146, összesen: +78 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 10, gyógyulás: 23, összesen: +13 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ököllel eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 2 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 43, gyógyulás: 39, összesen: -4 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 17 VP-t.]

le 1551 leveszed/lerakod az 1551. tárgyat
Leveszed a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 1978 1541 kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a jégkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 213.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,36] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy ősi kolostort. Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! (Önanalízis: +12% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány farkát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 298 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 18, összesen: +10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [137,37] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány kőfejét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel eltalálod a földsárkány jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! [vasérc ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +12% bányászat.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [137,38] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő szeppent rákfatty mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 793 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +12% bányászat.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 173. Kapsz 8 VP-t.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[136,39] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ököllel megcsapod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Galadriel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (140,61)-> 3 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +12% bányászat.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [135,40] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+511 varázspont.)

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ebor. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. (Önanalízis: +12% bányászat.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy régészeti lelőhely van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pattanóböde került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde jobb oldalát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ököllel megcsapod a pattanóböde testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [134,41] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy karmos tankány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. {HD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány jobb középső lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [32 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 6 VP-t.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[133,42] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 58 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. (Önanalízis: +12% bányászat.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák jobb középső lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [133,43] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A távolban felsejlik egy oázis délibábja.

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {HD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar bal első lábát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ököllel megütöd a bunthar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Időben félreugrasz a bunthar rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a bunthar öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. [bunthar bőr ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 2, gyógyulás: 33, összesen: +31 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vörös rakolits. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits egyik karját. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett [sáska amulett ládikóba-> (140,61)-> 15 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 1 031 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 40, gyógyulás: 23, összesen: -17 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 117. Kapsz 4 VP-t.]

v 198 138 89 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

132 133 134 135 136 137 138
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
(133,42) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), oltár, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymákok (#118)
(133,44) művészi porolit (#720), buntharok (#396), vörös rakolits (#356)
(134,41) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), karmos tankányok (#137)
(135,40) trappoló dinymákok (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, pattanóböde (#145)
(136,36) a 123. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), ősi kolostor (#2127), nekrofun (#173), törpe bánya (#435), érclelőhely, földsárkány (#359)
(136,39) pattanóbödék (#145), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(137,37) földsárkány (#359), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(137,38) szeppent rákfatty (#186), törpe bánya (#435), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

[138,89] A terep változik: ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ököllel iszonyatosan megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 25, összesen: +23 ÉP}

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, körszakállas árnymanó férfival. Elenios hittérítője. Egy Beholder kitűzőt, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy mind. smaragdját, egy réz morfjelvényt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy Ciang Csí trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
[-100 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 107. Kapsz 2 VP-t.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 112.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 117.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 122.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 127.]

ef 99 538 energia fejlesztése 99
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 25 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4. Kapsz 1 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 2, 3.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 384 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 119. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 52 (69) Szint: 49 Merészség: 8/5 Magasság: 141 cm
IQ: 37 (47) Támadás: 133 (137) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (55) Védekezés: 145 (154) Menekülés: 1 % Életkor: 37/38 év
Egészség: 27 (59) Életpont: 1445/1180 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 7
Szerencse: 35 (79) Varázspont: 1244/1013 Pénz: 26696 arany Kép. pont: 71
Tudatpont: 84/32 Pszi pont: 468/153
Eddig összesen 3618 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 60 418 TP-t kaptál. Jelenleg 19 069 822 TP-d van. A következő szinthez még 930 178 TP szükséges. Trófeáid: tleikan amazon, quwarg széltáncos, bumshir óriásmacska. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/19 ökölvívás: 40/12 (+7%) szúrófegyverek: 15/74
vágófegyverek: 7/11 ütőfegyverek: 4/83 (+114%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 33/40 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
138,89 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 96,100
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 2. nyomkövetés: 36/39 (+35%) 3. mászás: 36/64
4. csapdakészítés: 34/54 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/26 6. gyógyítás: 3/35
7. titkosírás: 27/22 8. felderítés: 12/40 9. szörnyidomítás: 4/54
10. teológia: 22/67 (+31%) 11. taumaturgia: 90/83 (+9%) 12. szerencsejáték: 7/97
13. versengés: 20/23 (+10%) 14. harcművészetek: 38/0 15. zene: 4/28
16. szörnyismeret: 13/30 17. pszi: *62/100 (+100%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 5/38 20. bányászat: 21/82 (+90%) 21. testépítés: 5/77
22. úszás: 14/12 23. főzés: 20/39 24. csapatmunka: 4/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), északi tűzsárkány (#219), Tguarkhan (#212), sötét ölész (#314)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (657,0) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) elme dominanciája (#247)
kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar katona (#691)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 47.
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 93 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6051 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ében dobónyíl (#849) 1 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
6 pszi kő (#248) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
2 varázskő (#305) 1 védőkristály (#2240)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1201 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 rákfatty váladék (#333)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

137 138 139
88
89
90
(138,89) karmos tankányok (#137), Chara-din monolitja (#534), oltár, egy árnymanó férfi

Üzenet küldése a karakternek