245. forduló, 247. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 28. 11h:40'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 7. napján összeakadsz Bonus Mortalisszal. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy karmos tankány cipeli. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon összeakadsz NaUgyanKiivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Elenios eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy arató csattanat trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Carmen El Saphir. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Egyértelműen férfi nyomok. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott copfos fekete hajszálat. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+194 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+3 kaja.) A lottó 742. hetének nyerőszámai: 8, 13, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 386.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy gondolatolvasás varázslat! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [1 pontot használtál fel, van még 378.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 348.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség álla leesett! Ilyen emócionálisan felkavaró élményben valószínűleg születésük óta nem volt részük. Nem tapsolnak, nem merik az áhítatot megzavarni. A maguk szerény módján, összes aranyukat eléd szórva fejezik ki hálájukat ezért a csodás élményért (+201 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+66 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 318.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,94] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység.

Utad során felfedezel egy sziklafészket. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a griffőniksz jobb szárnyát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a griffőniksz nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy fekete griff!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete griff ébenfekete testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a fekete griff ébenfekete testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A fekete griff néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 szent jogart. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [94,93] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.

(Továbbmész...) [93,92] A domb lábánál egy sűrű erdő kezdődik.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem jobb oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [63 pontot használtál fel, van még 255.]

sze 149 elengeded a 149. szörnyet
Útjára bocsádot a szőrös bozsót, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 255.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(93,92) smaragdgólem (#417), szőrös bozsó (#149)
(94,93) érclelőhely
(95,94) sziklafészek (#167), Chara-din monolitja (#534), griffőniksz (#106), fekete griff (#107)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 nektoraf faggyút 6 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 2 szulfagor agyart 8 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért, 1 vadász tatu bőrt 1 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 245.]

ve 16 3 megveszed a 16. tárgyat 3
Vásároltál 3 bordacsontot. 9 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

t 218 1 támadod a 218. szörnyet
FT 218 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

v 84 218 elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tormikus egeret! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy tormikus egér! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a tormikus egér bal vállát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a tormikus egér rothadt szőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) A tormikus egér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 235.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

m 6 7 1 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,92] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

(Továbbmész...) [92,91] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 bőrsisakot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
Összeakadsz Joy Galhaddal. Raia bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy Jerome köpenyét, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy miksziszi húsgólem trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [93,90] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [48 pontot használtál fel, van még 182.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+5 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

v 84 218 elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tormikus egeret! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy tormikus egér! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a tormikus egér testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a tormikus egér testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egyre sutább leszel. (-1 ügyesség.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[-72 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 167.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[94,89] A síkság után kisebb hegyek következnek. Felfedeztél egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. Hirtelen felkapod a fejed a zajra, hogy a közelben megmoccan valami. Ez egy orgoró!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgoró testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Ez egy renegát törpe!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe tömzsi testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a renegát törpe tömzsi testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A renegát törpe néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A renegát törpe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 3 grákóbőrt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!


(Továbbmész...) [95,88] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,87] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [62 pontot használtál fel, van még 105.]

v 84 218 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy tormikus egeret! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy tormikus egér! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a tormikus egér jobb hátsó lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tormikus egér testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (7 életpontot sebezve.) A tormikus egér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tormikus egér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 95.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,86] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 85.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] A befejezéshez még 235 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 765 778 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 23, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az érző szívű dromedár. Egy kaját fal föl a karmazsin huhogó. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 387 pontot. A következő körben tehát 387 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 23 (29) Támadás: 24 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 7/7 év
Egészség: 31 (35) Életpont: 337/281 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 519/9 Pénz: 7222 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 23/15 Pszi pont: 129/201 EFejl: 87
Eddig összesen 1404 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7047 TP-t kaptál. Jelenleg 856874 TP-d van. A következő szinthez még 143126 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 7916 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 24
dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << varkaudar szablya (#516) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 67 3. lopás: 1
4. mászás: 11 (+1) 5. csapdakészítés: 26 6. csapdaészlelés: 5
7. gyógyítás: 18 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 12
10. szörnyidomítás: 12 11. teológia: 31 12. taumaturgia: 39
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 14 15. zene: 110 (+1)
16. szörnyismeret: 38 (+1) 17. pszi: 21 18. zárnyitás: 8
19. vadászat: 6 20. bányászat: 20 21. úszás: 11
22. főzés: 4 23. csapatmunka: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (teljesítve)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyöngymangó (#135) 2 nektoraf faggyú (#667) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 szulfagor agyar (#677) 1 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)
4 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
259 arany (#50) 3 bordacsont (#16) 6 borkonyó bibe (#312)
1 bőrsisak (#57) 1 fáklya (#36) 3 grákóbőr (#41)
1 gyenge méreg (#26) 13 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
3 madártoll (#112) 3 pirkit (#153) 1 szent jogar (#150)
1 tüske (#22) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,91) grok-képződmény (#149), légirozmár (#94), Joy Galhad (1472. kalandozó)
(93,90) proteinfecske (#139), tormikus egér (#218)
(93,92) smaragdgólem (#417), szőrös bozsó (#149)
(94,89) elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(95,88) Chara-din monolitja (#534)
(96,87) vaskohó (#155), Tharr oltár, 34. jellempróba, érclelőhely, tormikus egér (#218)
(97,86) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek