240. forduló, 250. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 9. 15h:06'
EZ A 246. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD
247. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [380,37] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 dentor szüttyőt (499 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 mithril láncing (eladási ár: 1550 arany, ebből a kezelési költség: 124 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+7 tvp ). Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. Egészen legyengült a szervezeted, testedet égető, piros pöttyök borítják, melyek átkozottul viszketnek - valószínűleg a skarlátia okozza, amit a Sötét Föld bugyraiban összeszedtél!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+616 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+102 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 732. hetének nyerőszámai: 24, 2, 13. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy méregféreg nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 415.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
279 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 411.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 411.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 409.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 399.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 398.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 397.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 391.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Karizmatikusabbá váltál. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 385.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 381.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 360.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 66 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 107, összesen: +107 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 139 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 2 sallank karom. 3518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 4 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 319.]
Még nem múlt el az előzőleg beszippantott csillezsályalevél hatása. Miért is használnál még egyet? [0 pontot használtál fel, van még 319.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+362 varázspont, -725 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 319.]
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+825 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 317.]

kf 615 1537 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat az 1537. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
Leveszed az Emma kötényét, majd felveszed a Raia csataszoknyáját. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(380,37) quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)

[360,64] Lakott területre érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Felfedeztél egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Szörnyen éhezel. (-54 életerő.) Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 307.]

fa 74 1014 2 feladod a 74. tárgyat az 1014. kalandozónak (2 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Rek Weasel részére szánod. Átadsz 2 csontkulcsot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

be 747 213 147 bemész a 747. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] és egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 299.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 185 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 249.]

be 686 6 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 199.]

kb 585 5 kiveszel a bankból az 585. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 mópat tokent. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[380,37] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kiütéses negátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 243 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kiütéses negátor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kiütéses negátor jobb szárnyát. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. Möszehát pajzzsal súrolod a kiütéses negátor jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 67 életpontot sebeztél. A kiütéses negátor belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 157, gyógyulás: 17, összesen: -140 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gejzírt. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt! (Önanalízis: +11% bányászat.) Szörnyen éhezel. (-51 életerő.)

(Továbbmész...) [379,37] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elemi rin lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 337 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi rin testét. Kritikus ütés! (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával végigvagdosod az elemi rin testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 106 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az elemi rin testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 101 életpontot sebeztél. Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A lény idődet lopja (-13 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 8662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 78, gyógyulás: 165, összesen: +87 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-56 életerő.)

(Továbbmész...) [378,37] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Banyapók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 261 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók nyakát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával megvagdalod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Banyapók egyik lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 55 életpontot sebeztél. Csáprágójával a Banyapók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 7599 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 31, gyógyulás: 128, összesen: +97 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. (Önanalízis: +15% mászás.) Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 266 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 14, gyógyulás: 74, összesen: +60 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy smaragd drakón!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 130 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd drakón farkát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a smaragd drakón csontos pofáját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 85 életpontot sebeztél. A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 51 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7975 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 125, gyógyulás: 112, összesen: -13 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy Sötétség Hercege!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 260 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a Sötétség Hercege fejét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a Sötétség Hercege bal lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 10426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 211, gyógyulás: 108, összesen: -103 ÉP}

A terem végében van egy hatalmas láda. Felemeled a tetejét! Nicsak, mit találtál: 1 angyalok kesztyűjét. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt. (Önanalízis: +11% bányászat.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-57 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [61 pontot használtál fel, van még 125.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[377,36] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia angyala. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-58 életerő.)

(Továbbmész...) [377,35] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Mnebolath jön feléd.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a Mnebolath fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 146 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, egy arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 66, gyógyulás: 115, összesen: +49 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 halcsont, egy borkonyó bibe és 12 arany. Egy Thargodan mágus támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. (-20 támadás). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. 51 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 205 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan mágus jobb lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan mágus bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 86 életpontot sebeztél. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan mágus fejét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 176 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 432, gyógyulás: 223, összesen: -209 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. (Önanalízis: +6% felderítés.)
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy elemi rin. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod az elemi rin bal vállát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 71 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod az elemi rin testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted az elemi rin fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 125 életpontot sebeztél. Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Az elemi rin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 8662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 128, gyógyulás: 310, összesen: +182 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Borzalmasan éhes vagy. (-52 életerő.) [64 pontot használtál fel, van még 41.]

v 198 362 70 elmormolod a 198. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

dd 16 1170 591 eldobod a 16. tárgyat az 1170. tárgyat az 591. tárgyat
Elhajítasz 10 bordacsontot. Elhajítasz 4 fűszerkeveréket. Elhajítasz 10 toxylt. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

kt 580 5 elkészíted az 580. tárgyat (5 darabot)
Itt nincs kátránygödör, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kátrányt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 41.]

f 585 606 541 kísérletezel az 585. tárggyal a 606. tárggyal az 541. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mágikus pulzánst. (ld. enc.) 539 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 31.]

kt 542 1 elkészíted az 542. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad kátrány, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy mágikus pulzánst készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 31.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[378,36] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy árnylord lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az árnylord jobb oldalát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted az árnylord bal lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 61 életpontot sebeztél. Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod az árnylord bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az árnylord bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. Az árnylord belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4980 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 86, gyógyulás: 243, összesen: +157 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-53 életerő.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [379,37] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában.

Borzalmasan éhes vagy. (-53 életerő.)

(Továbbmész...) [380,38] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +11% bányászat.)

Borzalmasan éhes vagy. (-57 életerő.) [21 pontot használtál fel, van még 10.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[380,39] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. (Önanalízis: +11% bányászat.)

Szörnyen éhezel. (-58 életerő.) Megpillantasz valamit: 1 nehezék[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [7 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 1158 835 1559 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 835. tárggyal az 1559. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Leveszed a Raia csataszoknyáját, majd felveszed az Emma kötényét. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 318 308 317 keresed a 318. szörnyet a 308. szörnyet a 317. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Thargodan mágust. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még -1.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 252
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 52 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 20 207
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 23, 1.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 386 pontot. A következő körben tehát 385 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY)
Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle.

MÁGIKUS PULZÁNS (542. TÁRGY)
Minden nagy találmányhoz véletlen vezet, nincs ez másképp a mágikus pulzánssal sem. Amikor néhány hasznavehetetlen mópat tokent a vörös zyel felé közelítettél, mágikus vibrálásra lettél figyelmes, mágikus energiáid töltődni kezdtek, de aztán a töltődés abbamaradt. Elindulva ezen a nyomon, kísérletezni kezdesz, és ráébredsz, hogy két zyelt egymás felé fordítva, és a pulzáns energiát négy iknegurinnal stabilizálva, folyamatos mágikus erőforrást hozhatsz létre! Mindkét zyelt belehelyezed egy-egy mópat tokenbe, és további három tokennel rögzíted őket egymáshoz, majd öt csepp kátránnyal bekenve, szigeteled az egészet. A puha kátrányba belenyomod a négy iknegurint, és kész ez a mesés varázstárgy! Ha kör elején mágikus pulzáns van a birtokodban, +5 varázspontot regenerálsz, és persze több pulzáns hatása összeadódik. Lehetséges, hogy van egy korlát bizonyos számú mágikus pulzánsnál, de nem valószínű, hogy ezt a közeljövőben el fogod érni. Annál is inkább, mert mágikus pulzánst - a benne levő anyagok természete miatt - nem lehet átadni. A pulzáns elkészítése 15 TVP-t igényel.
Megjegyzés: állítólag létezik olyan varázstárgy, egyfajta katalizátor, amely a mágikus pulzánsok hatásfokát növeli.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios főpapja vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 245. fordulód.

Erő: 34 (43) Szint: 33 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (69) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 40 (48) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 7/32 év
Egészség: 36 (49) Életpont: 836/456 Jellem: jó (444) Tul. pont: 6
Szerencse: 46 (59) Varázspont: 1497/8 Pénz: 1899 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 35/8 Pszi pont: 314/259 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 2074 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 73164 TP-t kaptál. Jelenleg 4731338 TP-d van. A következő szinthez még 268662 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, Rém, kisebb quwarg isten. A 244. fordulódban 13005 arany került a bankszámládra. 13070 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 10/99 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 37/10 (+10%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 1/91
dobófegyverek: 31/3 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/50 2. nyomkövetés: 53/73 (+19%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 18/19 (+15%) 5. csapdakészítés: 18/52 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/12
7. gyógyítás: 15/80 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 26/18 (+6%)
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 109/23 (-983%) 12. taumaturgia: 84/14 (-958%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 14/90 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/17 17. szörnyismeret: 37/91 (+20%) 18. pszi: 29/84 (+1%)
19. zárnyitás: 1/60 20. vadászat: 6/67 21. vitalitás: 1/88
22. bányászat: 20/67 (+44%) 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 3/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 151 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), márvány sárkány (#328)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) skarlátia (#293) szürkeáll. aktiv (#71) a lélek védelme (#57)
villámmágia (#227) hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16)
varázsenergia (#161) esszenciavédelem (#165) fürkésző szemek (#213) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> nők (#999) agykorbács (#97) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
puha ütés (#60) >> márvány sárkány (#328)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
330 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 10 bordacsont (#16)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 csontkulcs (#74) 3 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 4 fűszerkeverék (#1170) 11 isteni könnycsepp (#260)
1 mocsári penke (#148) 1 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
10 toxyl (#591) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 angyalok kesztyűje (#609) 1 borkonyó bibe (#312) 4 fekete gyöngy (#99)
2 halcsont (#390) 2 holdbőr (#1236) 3 jégkristály (#593)
7 madártoll (#112) 5 mópat token (#585) 4 quwarg tojás (#360)
2 sallank karom (#128) 1 sárkányfog (#617) 1 sötét ital (#284)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(377,35) Mnebolath (#237), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), elemi rin (#786)
(377,36) mópat boly (#583), Raia angyala (#333)
(378,36) árnylord (#342)
(378,37) Banyapók (#305), ében sziklatorony (#589), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely
(379,37) elemi rin (#786)
(380,37) quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), kiütéses negátor (#785), gejzír (#576), Elenios oltár, érclelőhely
(380,38) érclelőhely
(380,39) nekrofun (#173), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek