Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 13. 9h:04' EZ A 549. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD 550. játékheted kezdete: nov. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 10 514 | energia fejlesztése 10 |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
dd 33 70 9 | eldobod a 33. tárgyat a 70. tárgyat a 9. tárgyat |
hu 1562 | hulladék: 1562 |
lm 35 | mozogsz 35 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 26, gyógyulás: 30, összesen: +4 ÉP}
lm 43 47 48 | mozogsz 43 47 48 |
Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a fekete griff testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A fekete griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 4, gyógyulás: 26, összesen: +22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a velociraptor bal vállát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal megbököd a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 501 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 88, gyógyulás: 62, összesen: -26 ÉP}
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [120,84] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [119,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [117,82] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [116,82] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 15.} Itt csata lesz.
A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. Messze hajítod a vacak kis velociraptor trófeát, és kinyersz egy alkalmas borzalmas varkaudar trófeát. 2 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a smaragdgólem fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [114,83] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Látsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
im 0 2 | imádkozol |
szk 361 22 99 | keresed a 361. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY) Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyű kőből készült fejfedő készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselőjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepő felfedezést fogsz tenni.] |
GALACHMIT (310. TÁRGY) A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY) A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY) A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
Erő: | 28 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 21 (22) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (33) | Védekezés: | 30 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/163 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 313/269 | Jellem: | gonosz (421) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 32 (38) | Varázspont: | 361/3 | Pénz: | 2206 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/11 | Pszi pont: | 31/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 22/68 (+6%) | vágófegyverek: | 24/84 (+13%) |
ütőfegyverek: | 15/93 | lőfegyverek: | 22/16 | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
114,83 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/5 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 61/35 (+22%) | 3. lopás: | 5/51 |
4. mászás: | 12/36 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 21/64 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/87 (+11%) |
7. gyógyítás: | 26/25 | 8. titkosírás: | 16/9 | 9. felderítés: | 15/82 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 5/84 | 11. teológia: | 26/45 (+9%) | 12. taumaturgia: | 20/0 (+5%) |
13. versengés: | 7/2 (+9%) | 14. zene: | 16/77 (+5%) | 15. szörnyismeret: | 34/9 |
16. pszi: | 4/52 (+16%) | 17. zárnyitás: | 3/46 | 18. vadászat: | 23/60 |
19. bányászat: | 23/52 | 20. főzés: | 10/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 67 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 46 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 106.26 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
13 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
10 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 13 | madártoll (#112) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | varázskő (#305) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|