242. forduló, 244. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 30. 15h:04'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat legkorábban a 244. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,62] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+230 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 719 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 386.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 366.]
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtön. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy szellemdarázs jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted! A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [16 pontot használtál fel, van még 350.]

m 4 mozogsz délre
[189,63] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy éjkornis lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis fejét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az éjkornis bal első lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az éjkornis fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc, egy igazgy. fülbevaló és egy pular kristály. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 63, gyógyulás: 28, összesen: -35 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 338.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy aurapollátor!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rohansz. {GYD:} Csontpálcával iszonyatosan megcsapod az aurapollátor testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az aurapollátor fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 1 bíbor erőövet. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! [40 pontot használtál fel, van még 298.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[188,64] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vezérfarkas lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vezérfarkas fejét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a vezérfarkas testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 468, gyógyulás: 139, összesen: -329 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontgólem áll veled szemben.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a csontgólem fejét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 132, gyógyulás: 61, összesen: -71 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+503 életerő). [-50 varázspont.] [17 pontot használtál fel, van még 281.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 261.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[188,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy kronotapír. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 208 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír jobb hátsó lábát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontpálcával párszor keményen megütöd a kronotapír testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kronotapír fejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. {GYD:} Csontpálcával néhányszor megcsapod a kronotapír jobb első lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a kronotapír fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 311, gyógyulás: 76, összesen: -235 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó fejét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb oldalát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a halálhozó testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 27 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 186, gyógyulás: 68, összesen: -118 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bűvereje hatása alá kerülj. Az egyik kanyarban egy fehérruhás női alak bontakozik ki előtted. Oldalán lévő sebére mutatva a segítségedet kéri. Közelebb lépsz és minden tudásodat elővéve megdörzsölöd a seb környékét. Örömmel tapasztalod, hogy a vérzés abbamarad, a szirén pedig elmosolyodik. A szirén egy közeli terembe vezet, ahol egy félkész oltár áll. A hiányzó kövek a terem padlóján szétszórva hevernek. Mivel számtalan oltárt láttál már, gyerekjáték számodra minden egységét a helyére illesztened. Miután a köveket az imádkozóhelybe építetted, büszkén húzod ki magad. 899 tapasztalati pontot kaptál.
- Sikerült - örül sikerednek a szirén. - Végre valaki végigküszködte magát a próbákon. - Ajándékul a szirén köpenyét kapod, boldogan indulsz vele utadra. (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [188,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 133 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+470 életerő). [-50 varázspont.] Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy mammut zombi.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 402 életpontot sebeztél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a mammut zombi testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Csontpálcával többször eltalálod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a mammut zombi testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 67 életpontot vesztettél. {GYD:} Csontpálcával néhányszor súrolod a mammut zombi testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a mammut zombi bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 73 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis dombi óriásyeti trófeát, és kinyersz egy alkalmas mammut zombi trófeát. 6 510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1050, sebződés: 342, gyógyulás: 108, összesen: -234 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy animált hókutya.

Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 405 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya mozgékony fejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 mihlanil dobótőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1143 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 97982.
Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [188,67] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tyrannoszaurusz rex. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+627 varázspont.)

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 75, gyógyulás: 75, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy bolyongó lidérc száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a bolyongó lidérc fejét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a bolyongó lidérc jobb karját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy cseppnyi tudást sikerült visszaszerezned az elveszett titkok tengeréből (+1 TNO, +1 KNO). {GYD:} Zinthurg pallossal megvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 108, gyógyulás: 83, összesen: -25 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy drakolich.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Csontodig hatol a hideg. (51 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 tinta, 5 borkonyó bibe. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a drakolich csontos vázát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a drakolich csontos vázát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}

Találsz nála 1 esszenciakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1145 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 98182.
Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [61 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[189,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Eredil vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy magger. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a magger jobb vállát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger éles mandibuláját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 67, gyógyulás: 35, összesen: -32 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [189,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy bolyongó lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. {GYD:} Zinthurg pallossal megvágod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a bolyongó lidérc fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 3 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 123, gyógyulás: 80, összesen: -43 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt ősmágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 408 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 145, gyógyulás: 74, összesen: -71 ÉP}

Találsz nála 1 destabilizátort.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1147 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 98382.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+456 életerő). [-50 varázspont.] Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [29 pontot használtál fel, van még 149.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[188,70] Még mindig füves síkságon vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy mammut zombi száll szembe veled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 401 életpontot sebeztél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával többször eltalálod a mammut zombi bal oldalát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 80 életpontot vesztettél. {GYD:} Csontpálcával gyengén megütögeted a mammut zombi fagyott bőrét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a mammut zombi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 71 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 383, gyógyulás: 111, összesen: -272 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontgólem.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem nyakát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 270, gyógyulás: 96, összesen: -174 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 mihlanil nyilat. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1149 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 98582.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+438 életerő). [-50 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [189,71] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontgólem áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a csontgólem testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a csontgólem vaskos lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a csontgólem fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 202, gyógyulás: 94, összesen: -108 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. A következő ellenfél egy élőholt hadúr.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 620 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 86, gyógyulás: 38, összesen: -48 ÉP}

Találsz nála 1 mihlanil nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1151 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 98787.
[29 pontot használtál fel, van még 120.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 3 mozogsz délkeletre
[190,72] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 108.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra támadsz. {GYD:} Csontpálcával kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 1, gyógyulás: 17, összesen: +16 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra támadsz. {GYD:} Csontpálcával iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A bundás csirmáz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. 105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 1, gyógyulás: 18, összesen: +17 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 92.]

kt 590 1 elkészíted az 590. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dentor szüttyőt. [15 pontot használtál fel, van még 77.]

ef 8 507 energia fejlesztése 8
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 21.]

h 1576 100 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [21 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 25, 15.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 379 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY)
Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra.

A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható.

MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY)
Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 23 (40) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (37) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 57 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 35/229 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 632/529 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 31 (42) Varázspont: 950/619 Pénz: 7257 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 56/1 Pszi pont: 136/116 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2912 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 67 994 TP-t kaptál. Jelenleg 2 702 098 TP-d van. A következő szinthez még 297 902 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, mammut zombi, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 25/35 szúrófegyverek: 24/17 (+7%)
vágófegyverek: 25/12 (+4%) ütőfegyverek: 24/58 (+31%) lőfegyverek: 27/14 (+8%)
dobófegyverek: 14/44 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
190,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 1029 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 125/83 (+17%) 2. nyomkövetés: 43/40 (+25%) 3. mászás: 14/77 (+17%)
4. csapdakészítés: 29/77 (+10%) 5. csapdaészlelés: 5/91 6. gyógyítás: 9/88 (+12%)
7. titkosírás: 9/6 8. felderítés: 21/24 (-775%) 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 42/46 (+43%) 11. taumaturgia: 48/44 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 11/24 (+18%) 14. harcművészetek: 29/17 15. zene: 6/45 (+38%)
16. szörnyismeret: 14/25 17. pszi: 15/13 (+7%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/49 (+12%) 20. vitalitás: 6/50 (+24%) 21. bányászat: 30/20
22. testépítés: 3/56 23. úszás: 15/75 24. főzés: 16/55 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (15,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1151 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 98787.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 borkonyó bibe (#312) 7 csontpálca (#329) 1 dentor bőr (#551)
1 ében toboz (#578) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 13 isteni könnycsepp (#260)
1 manakristály (#500) 3 tinta (#101) 2 varázskő (#305)
5 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bíbor erőöv (#291)
5 bordacsont (#16) 1 dentor szüttyő (#590) 1 destabilizátor (#1275)
1 éjkő (#2369) 1 esszenciakristály (#350) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 4 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125)
3 mihlanil dobótőr (#599) 3 mihlanil nyíl (#597) 1 pular kristály (#239)
1 remák szív (#264) 3 sáfránypor (#211) 1 szirén köpenye (#820)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

187 188 189 190 191
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
(188,64) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 27. jellempróba, vezérfarkas (#748), csontgólem (#392)
(188,65) kronotapír (#286), 48. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, halálhozó (#419)
(188,66) ősdentor (#282), mammut zombi (#654), animált hókutya (#651), Leah oltár
(188,67) tyrannoszaurusz rex (#160), bolyongó lidérc (#388), drakolich (#760), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Sheran oltár
(188,70) mammut zombi (#654), csontgólem (#392), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár
(189,63) éjkornis (#228), kristálypalota (#401), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223)
(189,68) márványtorony (#175), patak, oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 41. jellempróba, művészi porolit (#720), magger (#747)
(189,69) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, bolyongó lidérc (#388), élőholt ősmágus (#179)
(189,71) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 29. jellempróba, csontgólem (#392), élőholt hadúr (#371)
(190,72) grok-képződmény (#149), oltár, bundás csirmáz (#93)

Üzenet küldése a karakternek