Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 24. 12h:04' EZ A 248. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD 249. játékheted kezdete: dec. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 7 17 5 | t. energia kisütése: 7 17 5 |
vv 69 64 | elmormolod a 69. varázslatot a 64. varázslatot |
t 223 1 | támadod a 223. szörnyet |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb vállát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 4 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszteknőc jobb hátsó lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) A káoszteknőc fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teknőcteknőt. 2452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb. Szereztél 1 szöges bunkót. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 168 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vezérfarkas testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges taalru trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vezérfarkas trófeát. 4341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 441, gyógyulás: 0, összesen: -441 ÉP}
(Továbbmész...) [190,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. {egyik sebzési módja: 4x 13873+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [191,25] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy rát-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 1127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 205 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 188 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és 7 arany. 2363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 126 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany, 2 vasérc, egy rejtőköpeny, egy aranytű, egy réz papi karkötő és egy ezüst gyűrű. 4082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 6 52 54 | mozogsz 6 52 54 |
lm 905 55 900 | mozogsz 905 55 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 182 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
[182,27] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített drakolich közeledik. {max. életpontja: 183-195.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 191 életpontot sebeztél. A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 666 | bemész a 666. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Szarvaival a purifikátor megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis jobb hátsó lábát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis nyakát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv és egy ezüstshuriken. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 39 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért |
VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY) Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 36 (43) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 30 (38) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/47 év |
Egészség: | 28 (33) | Életpont: | 470/470 | Jellem: | jó (662) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 809/193 | Pénz: | 4030 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 194/45 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 | ökölvívás: | 30/99 (+8%) | szúrófegyverek: | 13/75 (+6%) |
dobófegyverek: | *28/100 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/75 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 53/5 (+24%) | 3. mászás: | 11/61 |
4. csapdakészítés: | 18/81 | 5. csapdaészlelés: | 17/45 | 6. gyógyítás: | 36/26 |
7. titkosírás: | 3/87 | 8. felderítés: | 25/17 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 11/87 |
10. teológia: | 64/97 (+57%) | 11. taumaturgia: | 43/3 (-783%) | 12. versengés: | 11/65 |
13. harcművészetek: | 27/31 (+5%) | 14. zene: | 12/89 | 15. szörnyismeret: | 25/69 (+5%) |
16. pszi: | 22/10 (+7%) | 17. zárnyitás: | 14/4 | 18. vadászat: | 4/46 |
19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 14/77 | 21. úszás: | 7/20 |
22. főzés: | 11/70 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
kí koncentráció (#69) | pszi-ernyő (#64) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | Ek'Hor (#977) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | bordacsont (#16) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | raptor karom (#281) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
10 | víz (#27) |