241. forduló, 243. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. febr. 16. 9h:45'
EZ A 471. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
472. játékheted kezdete: febr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,117] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 589.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 564.]

* 6. KP: használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 562.]

* 7. KP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 552.]

ba 690 nem támadod a 690. szörnyet
BA 690 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 552.]

v 96 187 107 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,107] Egy kisebb településhez érkeztél. Észreveszel egy templomot. Fairlight hívői építették.

Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésről árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bőven volt pénzük és munkaerejük. (640. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy bank (626. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
[-50 varázspont.] [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 542.]

dd 107 323 108 eldobod a 107. tárgyat a 323. tárgyat a 108. tárgyat
Elhajítasz 1 rövid íjat. Elhajítasz 1 ezüsthegyű nyilat. Elhajítasz 2 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

dd 90 eldobod a 90. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

pki 2000 kiveszel a bankból 2000 aranyat
Kiveszel a bankból 2000 aranyat. A számládon van még 17857 arany. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.). 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 533.]

ve 1 15 megveszed az 1. tárgyat 15
Vásároltál 15 deus ex machinát. 750 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

ee 291 317 348 eladod a 291. tárgyat a 317. tárgyat a 348. tárgyat
Eladtál 1 bíbor erőövet. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar csizmát. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 2 shinai gömböt. 80 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 533.]

ee 299 268 85 eladod a 299. tárgyat a 268. tárgyat a 85. tárgyat
Eladtál 1 bev formázó mintát. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 5 óndarabot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 533.]

ee 232 eladod a 232. tárgyat
Eladtál 2 ilkin ércet. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 533.]

dd 148 153 152 eldobod a 148. tárgyat a 153. tárgyat a 152. tárgyat
Elhajítasz 2 mocsári penkét. Elhajítasz 4 pirkitet. Elhajítasz 4 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[187,105] Még mindig a városban vagy.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (635. épület.).

(Továbbmész...) [188,105] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (643. épület.).
Találkozol Yelina Warwick. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Rangja: inkvizítori tanító. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy sötét ölész trófea és egy Quwaxotix trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találsz néhány eldobott tárgyat: 67 mákrózsa virág. Elteszed őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 515.]

vtn 185 varázslat tanulás: a 185. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: vízlélegzés. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 480.]

vtn 155 varázslat tanulás: a 155. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tűzgolyó. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 445.]

m 6 mozogsz nyugatra
[187,105] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: élőholt quwarg, quwarg harcos, Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 91 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó bal lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Blounther apó testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 18 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és egy manifeszt.nyúlvány. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. Elhajítod a vacak varkaudar iszákos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Blounther apó trófeát. 3094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (635. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 433.]

be 635 bemész a 635. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Meglepetésedre az arénában több fegyveres is harcol egymással, de persze a harc láthatóan nem élet-halálra megy. Tehát ha nincs olimpia, itt akkor is lehet harcolni! Hisz ez nagyszerű! Az egyik páros épp most fejezte be, épp izzadt testüket törölgetik. Odasétálsz hozzájuk, és megkérdezed, hogy hogyan lehet az itt folyó "edzésbe" beszállni. Az egyik gladiátor segítőkészen magyarázni kezd:
- Az olimpiai aréna célja, hogy itt bárki szabadon edzhessen, és a vitás kérdéseket komolyabb vérontás nélkül le lehessen rendezni. Ha harcolni támad kedved, csak besétálsz ide, és keresel egy ellenfelet! Az aréna jótékony mágikus aurájában ha ellenfeled legyőz, nem halsz meg és nem deus ex machinázol el, bár a deus ex machináéhoz hasonlatos hatás fog érvényesülni, az arénában maradsz. Az arénaharc, bár valós sebzést nem okoz, azért komoly tapasztalat: fegyveres szakértelmeid normálisan fejlődnek tőle.
Megköszönöd a segítséget. Most már mindent értesz! [Ha BElépsz az arénába, akkor ott is maradsz a következő kör elejéig, mozgást vagy más, csak a szabadban használható parancsot már nem is adhatsz ki, mert ilyenkor az arénában fogsz táborozni! A fogadóhoz hasonlóan, ahány napot táborozol, maximum annyi kalandozóval fogsz a táborozás alatt találkozni. (de max. tízzel.) A küzdelemben nem számít a menekülés%, de számít a merészség: aki elől elbújnál a vadonban, annak a kihívását itt is gyáván el fogod utasítani. Ha akarod, a BE parancsnak megadhatsz egy második paramétert is: ilyenkor tétben küzdesz. Ha ellenfeled is tétjátékos, akkor a meccs tétje annyi arany, amennyit paraméterként megadtatok (a kisebbik számít). Természetesen a pénzt előre ki kell számolni. Ha pl. te 50 aranyban akarsz játszani, ellenfeled 40-be, és mindkettőtöknek csak 30 aranya van, akkor a tét 30 arany lesz, nem pedig 40. Lehetőség van személyes párviadalra is: ekkor a BE parancs harmadik paramétereként meg kell adnod annak a karakternek a sorszámát, akivel küzdeni fogsz. Ilyenkor csak ővele fogsz harcba szállni. Vigyázat: az aréna harc mindenben megegyezik a valóságossal, kivéve azt, hogy mindegyik karakter a harc végén visszanyeri elvesztett életpontjait. Az elhasznált lövedékeket, varázspontokat, stb. nem kapod vissza.
Megjegyzés: átváltozott és szellem kalandozók természetesen nem harcolnak az arénában. Ha egy barátod először jár az arénában, mindenképp ezt a szöveget kapja meg, azaz ha rögtön edzeni akar, akkor még egy, paraméterezett BE parancsot kell kiadnia.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 7650 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Vlagyimir szobrát. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg felderítő került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.).

(Továbbmész...) [187,107] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 121 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 17 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával eltalálod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és 2 sallank karom. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 185, gyógyulás: 0, összesen: -185 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +99 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Fairlight hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Kaszabolósáska, 1 Aranyeső, 1 Sötét motyogó, 1 Orzag bilincse, 1 Sötét halál. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 54 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. Kellemes énekszó tölti be a folyosó légterét. Örömmel hallgatod, de nem hagyod, hogy bűvereje hatása alá kerülj. Az egyik folyosón egy fekvő alakba botlasz. Kiderül, hogy maga a szirén az, megsérült, és a segítségedért könyörög. Legnagyobb megrökönyödésére, selyemruhájának szegélyéből letépsz egy csíkot, majd bekötözöd vele vérző lábszárát. Aztán hatásosságod láttán elmosolyodik.
- Egy oltár? - csodálkozol az építményre, ami elé a szirén vezet.
- Igen, de még nincs kész. Neked kell befejezned. - mondja, majd kényelmesen elhelyezkedik a terem közepén álló trónon, hogy figyelhesse ügyködésed. Elszántan fogsz az építéshez, minden eszedbe jut a múltból, amit erről tanultál. Gyorsan végzel. 483 tapasztalati pontot kaptál. A szirén elégedetten rád mosolyog.
- Köszönöm - hebegi, és átnyújtja neked az ajándékát, a szirén köpenyét. Összeszeded tárgyaid a sátor előtt, majd továbbindulsz.
Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).

(Továbbmész...) [187,108] Még mindig a városban vagy. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg harcos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) [75 pontot használtál fel, van még 353.]

m 1 8 6 mozogsz északkeletre, északra, nyugatra
[188,107] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Nicsak, mit fedezel fel! A király intézményrendszerének új bizonyítéka: Invázióügyi Minisztérium. Ezt a három méter magas, kovácsoltvas kapura lógatott réztábláról tudhattad meg - a kapu persze egy csodaszép két emeletes épület bejárata is egyben. (689. épület.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [15 pontot használtál fel, van még 338.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

be 623 30 7 bemész a 623. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 2. BP: leveszed/lerakod az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 293.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg jobb vállát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a vadász quwarg bal első lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 36 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 36 aranyat, és lepengeted. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 119 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 18, 21.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 583 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.]

TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight bíborosa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 (43) Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 26 (33) Védekezés: 78 (82) Menekülés: 30 % Életkor: 174/174 év
Egészség: 27 (33) Életpont: 352/302 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 550/233 Pénz: 238 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 24/12 Pszi pont: 131/192 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 1089 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15250 TP-t kaptál. Jelenleg 680440 TP-d van. A következő szinthez még 119560 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, varkaudar hadúr, ongóliant. A 242. fordulódban 17857 arany került a bankszámládra. 17857 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/18 ökölvívás: 17/60 szúrófegyverek: 24/87 (+16%)
vágófegyverek: 10/64 ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 24/35
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 358 időszaki: 94

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/66 2. nyomkövetés: 39/31 3. lopás: 7/70
4. mászás: 7/76 5. csapdakészítés: 16/38 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/24
7. gyógyítás: 60/89 (+11%) 8. titkosírás: 4/57 9. felderítés: 18/57
10. szörnyidomítás: 9/12 11. teológia: 14/19 (+3%) 12. taumaturgia: 31/89 (+4%)
13. szerencsejáték: 4/53 (+11%) 14. versengés: 14/70 (+24%) 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 9/90 (+11%) 17. szörnyismeret: 16/46 18. pszi: 22/93 (+4%)
19. zárnyitás: 2/19 20. vadászat: 27/30 (+11%) 21. bányászat: 25/47
22. úszás: 12/29 23. főzés: 10/28 (+9%) 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 140 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), ryuku ostromteknős (#362)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), ongóliant (#159), nómenklatúra (#158), autentikus vámpír (#154), ryuku csapásvezető (#778), kisebb quwarg isten (#213), vark. kardtáncos (#693), csataremák (#694), varkaudar vajákos (#690)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> fagymágus (#650)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> autentikus vámpír (#154) oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1333 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bev formázó minta (#299) 1 bíbor erőöv (#291) 1 bronzpáncél (#90)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 gromak bőr (#268) 4 gyógykenőcs (#313)
2 ilkin érc (#232) 2 mocsári penke (#148) 2 nyílvessző (#108)
5 óndarab (#85) 4 pirkit (#153) 1 rövid íj (#107)
2 shinai gömb (#348) 1 varkaudar csizma (#317) 4 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
188 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 15 deus ex machina (#1)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 5 gyöngymangó (#135)
7 kaja (#2) 67 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170) 1 szirén köpenye (#820)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,106) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,105) olimpiai aréna (#635), Blounther apó (#972)
(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), quwarg felderítő (#299)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár, őrült varázsló (#255)
(187,108) quwarg harcos (#201)
(188,105) fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár, quwarg nagymester (#214), Yelina Warwick (1321. kalandozó)
(188,107) Invázióügyi Minisztérium (#689), élőholt quwarg (#202), vadász quwarg (#241)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Új szörnygenerálási képlet került be a Kiégett Földekre.
* - Bekerült 2 új szabadban jövő élőholta Kiégett Földekre, és így már működni fog a ködkürt a KF-en is.
* - A szörnygeneráló tárgyak (sámánmaszk, bálnavadász tájoló, tl'urlang kereső) beállítása kiíródik a karakterlapra.

Üzenet küldése a karakternek