241. forduló, 243. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. febr. 4. 12h:48'
EZ A 986. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
987. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,104] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 50. pontnál.
A játékvezető átadott Neked 1 keg gombát.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+56 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 612.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 612.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 608.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 603.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 601.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 599.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 593.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 588.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 578.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 573.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 563.]

p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 558.]

* 3. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 4. KP: vv 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 576.]

* 5. KP: ef 5 513 0 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 541.]

* 6. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 531.]

t 372 támadod a 372. szörnyet
FT 372 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

h 1184 1282 használod az 1184. tárgyat
A kezedbe vett teriád lándzsát alaposan bekened a negatív esszenciával. Az alapos művelet eredményeképp a fegyverrel 4 plusz sebzést fogsz okozni a harcban. [6 pontot használtál fel, van még 525.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]

be 171 bemész a 171. titkos labirintusba
Ha hinni lehet a Minisztériumtól kapott térképnek, ez a kripta a lejárat Ubaron rejtekébe, de semmi különlegeset nem látni rajta. Ugyanolyan hófehér, mészkőborítású kis épület, mint amilyenből több száz akad a parcellák között. Kis kovácsoltvas kapuja halkan megcsikordul mozdulatod nyomán. Na, majd mindjárt kiderül mi vár itt rád! A kripta levegője állott, és dohos. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 513.]

ef 5 513 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 478.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
EF 5 513 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 5 520 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 443.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 7 9 12 t. energia kisütése: 7 9 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 felderítés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 4 6 18 mozogsz 4 6 18
A terem közepén egy hatalmas kőtömb terpeszkedik. A tetején egy vaskos rács feszül. Az egész olyan benyomást kelt, mint egy szinttel lentebb lévő raktár lejárata. Lekukkantasz a rácson át a mélybe. Az Istenekre! Zombik! Száz, vagy talán ezer zombi nyüzsög odalenn! [2. PONT]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Utolsó lélekjelenléteddel megérzed, hogy valahonnan egy mágiatörés varázslat repül feléd. Már késő bármit tenni! A mágia lebontotta a rajtad lévő szürkeáll. aktiv varázslatot.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Hirtelen arra eszmélsz, hogy egy varázslat repül feléd. A forrását nem látod, védővarázslat felhúzására már nincs idő! A mágia lebontotta a rajtad lévő a munka gyümölcse varázslatot.
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [5. PONT.]
Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [6. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Ez a falba épített mélyedés pont olyan, mint egy őrbódé. [6. PONT]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy átokosztó lakik itt. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával teljesen átszúrod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 36 életpontot vesztettél. Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 74, gyógyulás: 32, összesen: -42 ÉP}

Hirtelen egy halálelementált veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálelementál testét. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a halálelementál jobb karját. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 59, gyógyulás: 137, összesen: +78 ÉP}


Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy bolyongó lidérc lakik itt. {védettsége: 65 szúró, 15 vágó, 65 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a bolyongó lidérc fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 23, gyógyulás: 81, összesen: +58 ÉP}


Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.]
Nocsak! Ennek a kamrának a fedőlapja még a helyén van! Félretolod, és szétrugdosod a földi maradványokat. Más nem volt itt. [11. PONT]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bolyongó lidérc. {max. életpontja: 341-360.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a bolyongó lidérc testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 38, gyógyulás: 82, összesen: +44 ÉP}


Egy összetört kőlapot találsz, nem lehet kibetűzni a rajta lévő nevet. Rutinnal túrod szét a porladozó csontokat. Nincs alattuk semmi. [13. PONT]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [14. PONT.]
Ennek a kamrának a fedőlapját valaki már félretolta. Lesz, ami lesz, azért bekukkantasz mögé. Üres. [15. PONT]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy lélekorzó lakik itt. {egyik sebzési módja: 3x 7d6+13.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lélekorzó jobb lábát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a lélekorzó jobb vállát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Cápafoggal eltalálod a lélekorzó fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A lélekorzó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 102, gyógyulás: 96, összesen: -6 ÉP}


Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! {max. életpontja: 181-200.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal karját. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával teljesen átdöföd az átokosztó bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Cápafoggal eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 35 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 79, gyógyulás: 31, összesen: -48 ÉP}


Az oldalfalba épített sírkamrából mintha egyenesen az Árnyvilág lehelne rád! Brrr! [18. PONT] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
[51 pontot használtál fel, van még 392.]

lm 28 35 52 mozogsz 28 35 52
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Hamarosan egy bolyongó lidércet pillantasz meg. {védettsége: 65 szúró, 15 vágó, 65 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc bal vállát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. Kritikus ütés! (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 25, gyógyulás: 78, összesen: +53 ÉP}


Beleborsódzol, amint elhaladsz a feléd ásító sírkamra előtt. Azért, csak úgy, megszokásból benézel a fedőlap mögé. Csak feketeséget látsz. [20. PONT]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [21. PONT.]
Mintha valami megmozdult volna ebben a sírban! Még lélegezni is elfelejtesz ijedtedben, de semmi. Csak a képzelted! [22. PONT]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy halottidéző. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halottidéző bal karját. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a halottidéző torz porhüvelyét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A halottidéző szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 193 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 12, gyógyulás: 56, összesen: +44 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüstszelencét (ld. enc.) és 2 varázskövet.
Vajon ki nyugodhat itt, ebben a sírkamrában? - tűnődsz, miközben betúrsz a csontok közé. Nem derül ki. [24. PONT]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [25. PONT.]
A következő sírkamránál a kegyelet és a kincs utáni vágy vív benned harcot, és az utóbbi győz. Elszántan nézel körül a helyiségben, most üres. [26. PONT]
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.]
Ebben a kamrában valószínűleg vagyonos halandó nyugodhat, mert a fedőlapra aranyszínnel írtak. Felbuzog benned a vadászösztön, de hiába, a kamra üres. [28. PONT] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [29. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [30. PONT.]
Nocsak! Ennek a kamrának a fedőlapja még a helyén van! Félretolod, és szétrugdosod a földi maradványokat. Más nem volt itt. [31. PONT]
Úgy suhansz, mint az árnyék. [32. PONT.]
Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [33. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Úgy suhansz, mint az árnyék. [34. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bolyongó lidérc. {max. életpontja: 341-360.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a bolyongó lidérc bal oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 49, gyógyulás: 77, összesen: +28 ÉP}


Haladsz az ellenséges labirintusban. [34. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [33. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [32. PONT.]
Nocsak! Ennek a kamrának a fedőlapja még a helyén van! Félretolod, és szétrugdosod a földi maradványokat. Más nem volt itt. [31. PONT]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [30. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [29. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [45. PONT.]
Folytatod az utat. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [44. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [54. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [53. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [52. PONT.]
[84 pontot használtál fel, van még 308.]

lm 47 5 5 mozogsz 47 5 5
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [51. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [50. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 8d5+12.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó poshadt hasát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Cápafoggal jól megszúrod az átokosztó jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. Az átokosztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 92, gyógyulás: 37, összesen: -55 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [48. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [47. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bolyongó lidérc van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 4d18.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmával néhányszor a bolyongó lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Öregedtél 1 évet. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 37, gyógyulás: 82, összesen: +45 ÉP}


Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [48. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [49. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [61. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [7. PONT.]
Ez a falba épített mélyedés pont olyan, mint egy őrbódé. [6. PONT]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontgólem van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a csontgólem bal karját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 101, gyógyulás: 71, összesen: -30 ÉP}


Bekukkantasz a kis terembe. [3. PONT.] Hirtelen egy zombi mágust veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mágus testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mágus oszladozó fejét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a zombi mágus nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Karmával néhányszor a zombi mágus megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A zombi mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 52, gyógyulás: 83, összesen: +31 ÉP}

Hirtelen egy zombi mágust veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+16.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mágus bal lábát. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Cápafoggal megdöföd a zombi mágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A zombi mágus csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 45, gyógyulás: 54, összesen: +9 ÉP}

Hirtelen egy zombi mágust veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+16.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mágus bal lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a zombi mágus jobb karját. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a zombi mágus oszladozó fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! A zombi mágus karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 31, gyógyulás: 43, összesen: +12 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 3 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (186,106)-> 21 arany, -2 ÉP] és 3 lélekesszencia (ld. enc.). Felpakolsz.
Ez a helyiség biztosan a nekromanta laboratóriuma lehet. A falakat teljesen elborítják azok az eszközök és szerszámok, amelyek a holttestek alakításához használatosak. A széles márványasztal mellett egy erős ráccsal védett lépcső vezet le, a zombik közé. [4. PONT]
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Kaszás Ubaron lakik itt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 230 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Távolról méregcsók varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a Kaszás Ubaron nyakát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a Kaszás Ubaron testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Cápafoggal gyengén megszurkálod a Kaszás Ubaron testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 68 életpontot vesztettél. A Kaszás Ubaron most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 547, gyógyulás: 0, összesen: -547 ÉP}

A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Holtak Akarata (ld. enc.), 1 manakristály, 600 arany, 1 koponya szimbólum és 1 Morgan szilánkja (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[42 pontot használtál fel, van még 266.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 264.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

le 529 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

kf 722 kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat
Az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 264.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 264.]

ft 283 1 támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. {max. életpontja: 601-660.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed az aranyfecske testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mérg. vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 59, gyógyulás: 97, összesen: +38 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 254.]

ft 776 1 támadod a 776. szörnyet
FT 776 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

v 84 776 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a hattyúkirály hosszú nyakát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod a hattyúkirály hosszú nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A hattyúkirály feléd csap csőrével, de sikertelenül. A hattyúkirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 244.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 244.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (185,102) (190,104) (190,107) (191,101) (185,103) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 10, 29.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a király szilmill. 2 kaját töm magába a sullár. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestere helyett a világegyetem nagymestereinek nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 583 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS II. (513. TUDATI KÉPESSÉG)
Gratulálok! Felléptetek hát a következő lépcsőfokra a közös tudati energiák harcban való kihasználása terén! Komoly teljesítmény volt, elhiheted! Csak igen keveseknek adatik meg az az erő, amit immár te is birtokolsz. Régen, még a lovagrendek idejében, ezt a képességet a legszentebb titkukként vigyázták a tudóik. A kifecsegőkre általában halál, száműzetés, vagy legenyhébb esetben is a rendből való kizáratás várt. Ma már nem léteznek a rendek. A kasztroplanáris térben felszabadult területeket a közös tudatok vették birtokukba, és a kalandozók közt messze nincsenek ilyen kemény rendszabályok. Ki tudja? Talán így derülhetett ki ez a titok is, de persze neked ezzel nem kell törődnöd. Elég annyit tudnod, hogy egy új, különleges támadó technikát sajátítottál el. [Eztán a távfegyvereddel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.]

EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall (vagyis csak akkor működik, ha legalább 4féle, különböző komponen varázslatot ismersz). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

ZOMBI MÁGUS (389. SZÖRNY)
Az élőholtaknak is megvannak a maguk zászlóhordozói, ágyútöltelékei, felderítői - és mágusai. Persze ezek a mágusok közel sem bírnak akkora erővel, mint egy ősmágus - azonban erejük le nem becsülhető. Szemüregük mélyén ott izzik a fény, mely lehetetlenné teszi összetévesztésüket a sokkal csekélyebb erejű, bizonnyal általad is ismert élőholt mágusokkal. Valamint az, hogy a velük való harcot csak direkt T paranccsal veszed fel, hiszen képesek egyetlen varázslatukkal kioltani az életet.

LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során.

KASZÁS UBARON (7040. SZÖRNY)
Ubaron visszatért! Ubaron újra életre kelt! - terjed a kalandozók közt a hír, noha a legtöbbjük nem is tudja, kiről van szó. Ubaron a legendák, és a feljegyzések szerint eddig már kétszer tett sikertelen kísérletet őrült terve megvalósítására. Az első alkalom oly régen esett meg, hogy már csak kevés részlet ismeretes. A nekromanta hamar rettegetté vált kaszájával sok-sok ártatlan, védtelen városit küldött a túlvilágra, csakhogy egyre hízó zombiseregét gyarapítsa a testükből. Nem tudni, végül kik, és hogyan állították meg, csak azt, hogy az utolsó csatában elpusztult ő maga is. A második alkalom pontosan a Világégés előtt hatvanhat évvel történt, így erről az esetről már valamivel több információ akad a mágustornyok féltve őrzött irattáraiban. Ekkor Ubaron (állítólag Leah áldásával) visszatért holtából, és kétezernél is több zombit állított csatasorba, mire a lovagrendek összefogásának, és a Királyság leghatalmasabb mágusainak hála, sikerült szétverni seregét, és ismét elpusztították őt. Nem tudni igaz-e a történet, mindenesetre Ubaron cseppet sem félelmetesebb, mint egy közönséges élőholt mágus, vagy zombimester. Éjfekete talárt, és a koponyájára simuló bőrsityakot visel. Arcára rászikkadt a bőr, és szemeiből az Árnyvilág sötétje vetül rád! Bár a tudása legjavát a nekromanta szertartások teszik ki, azért persze a harci mágiában is járatos! Azt is beszélik halálpap-körökben, hogy Ubaron képes eggyé válni az árnyakkal, egyes feltételezések szerint pedig egyenesen elpusztíthatatlan!

HOLTAK AKARATA (1604. TÁRGY)
Ezt a miniatűr kristálykoponyát a feljegyzések szerint maga Kaszás Ubaron, a világuralmi terveket dédelgető nekromanta alkotta meg. Nem tudni miből készült, mert semmilyen általad ismert anyagra nem hasonlít ez a némileg áttetsző, szürkés színű, jéghideg tapintású kő. Sajnos fogalmad sincs, Ubaron hogyan volt képes a segítségével sereget alkotni a holtak testéből, te ezt nem tudod megcselekedni, viszont egyéb hatásait azért te is tapasztalni fogod! Ezentúl, ha bármikor megölsz egy nem élőholt lényt, a normál Tapasztalati Pont helyett +3%-ot kapsz majd! Ráadásul minden elfogott és beidomított, élőholt szörnyedre varázslatos hatással van a kristály. A hátasod +1 védettséget ad, és -1 TVP-ért lép (de a költség nem csökken 6 TVP alá); a málhás +10 kg-nyi tárgyat cipel helyetted; az őrző +8-at ad a próbálkozó tolvajok ellen; a vadászó +2 kajával lát el; az építő +10%-kal hatékonyabban dolgozik; és az ásó szörny -2 TVP segítséget nyújt neked a bányászatban. A Holtak Akaratát nem kell KF-elned, és nem adhatod át másnak.

MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY)
Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t, és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz (max. 20 szilánk hatása adódik össze). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 47. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 32 (50) Szint: 35 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 31 (44) Támadás: 63 (66) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 23 (43) Védekezés: 76 (83) Menekülés: 15 % Életkor: 71/128 év
Egészség: 29 (42) Életpont: 804/671 Jellem: gonosz (416) Tul. pont: 4
Szerencse: 27 (72) Varázspont: 1122/32 Pénz: 14408 arany Kép. pont: 50
Tudatpont: 88/31 Pszi pont: 184/37 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 2701 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 72 552 TP-t kaptál. Jelenleg 5 543 850 TP-d van. A következő szinthez még 456 150 TP szükséges. Trófeáid: királyi őrjáratos, őrjáratozó katona, csataremák. A 241. fordulódban 7252 arany került a bankszámládra. 7286 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 37/92 (+10%)
vágófegyverek: 24/0 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 28/21 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -24.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp teriád lándzsa fegyverre kenve.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/36 2. nyomkövetés: 43/99 3. lopás: 4/32
4. mászás: 14/10 5. csapdakészítés: 16/41 6. csapdaészlelés: 10/34 (+17%)
7. gyógyítás: 27/27 8. titkosírás: 4/80 9. felderítés: 39/34 (+11%)
10. szörnyidomítás: 8/21 11. teológia: 54/1 (+32%) 12. taumaturgia: 38/60 (+20%)
13. szerencsejáték: 4/2 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/47
16. zene: 18/38 17. szörnyismeret: 21/78 18. pszi: 15/61 (+18%)
19. zárnyitás: 21/40 20. vadászat: 45/26 21. vitalitás: 3/63 (+55%)
22. bányászat: 30/94 23. testépítés: 1/94 24. úszás: 9/13
25. főzés: 11/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), átokosztó (#372) (csak egyszer), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) halálvarázslat (#124, 50 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Látogass meg birodalmamban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 122, 123, 126, 129, 131, 136, 171, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 23772

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 105 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 263.33 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 áldott kő (#642) 1 csuklyavirág (#133) 2 drótszőr (#37)
1 fáklya (#36) 6 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148) 1 negatív esszencia (#1184)
1 quwarg tojás (#360) 3 tinta (#101) 3 vas dobónyíl (#189)
1 vasérc (#152) 4 víz (#27) 1 keg gomba (#1615)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
764 arany (#50) 1 ezüstszelence (#1602) 4 hattyútoll (#1222)
1 Holtak Akarata (#1604) 1 koponya szimbólum (#139) 1 kőszem (#304)
3 lélekesszencia (#619) 1 manakristály (#500) 1 Morgan szilánkja (#508)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

187 188 189
103
104
105
(188,104) a 171. labirintus bejárata, átokosztó (#372), halálelementál (#279), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), halottidéző (#391), csontgólem (#392), zombi mágus (#389), Kaszás Ubaron (#7040), aranyfecske (#283), hattyúkirály (#776)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.02.04 12:43 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 6.)
˙

Üzenet küldése a karakternek