Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 19. 9h:14' EZ A 247. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 248. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 7 17 5 | t. energia kisütése: 7 17 5 |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
tno 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
be 76 | bemész a 76. titkos labirintusba |
bb 733 7 | beraksz a bankba a 733. tárgyat (7 darabot) |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
lm 2 3 8 | mozogsz 2 3 8 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. Kritikus ütés! (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a velociraptor testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
lm 11 13 15 | mozogsz 11 13 15 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriásféreg bal oldalát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
lm 16 905 17 | mozogsz 16 905 17 |
lm 900 7 4 | mozogsz 900 7 4 |
lm 24 905 27 | mozogsz 24 905 27 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával eltalálod a nanda testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
lm 900 25 905 | mozogsz 900 25 905 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
lm 26 900 19 | mozogsz 26 900 19 |
lm 905 22 900 | mozogsz 905 22 900 |
lm 20 21 18 | mozogsz 20 21 18 |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd az óriásféreg testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 5 | mozogsz 5 |
vv 88 88 88 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
lm 31 905 36 | mozogsz 31 905 36 |
lm 900 32 905 | mozogsz 900 32 905 |
lm 38 900 42 | mozogsz 38 900 42 |
lm 33 905 40 | mozogsz 33 905 40 |
lm 900 42 34 | mozogsz 900 42 34 |
lm 905 44 900 | mozogsz 905 44 900 |
lm 28 6 51 | mozogsz 28 6 51 |
lm 54 | mozogsz 54 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú poshadt hasát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával az átokmurgattyú kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1003 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 hebrencs csapdát. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
vv 88 88 88 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
lm 54 54 54 | mozogsz 54 54 54 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda bal vállát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a nanda bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 905 55 900 | mozogsz 905 55 900 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc és egy vas dobónyíl. 1127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy ezüst nyaklánc. 2363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal vállát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst nyaklánc, egy ezüst kulcs, egy szent jogar és egy ezüst gyűrű. 4082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [190,26] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [189,27] Még mindig füves síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magger. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb vállát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 962 230 | keresed a 962. szörnyet a 230. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
hu 451 309 | hulladék: 451 309 |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY) A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 36 (43) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 29 (37) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/47 év |
Egészség: | 28 (33) | Életpont: | 470/406 | Jellem: | jó (665) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 803/689 | Pénz: | 3756 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 194/9 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 | ökölvívás: | 30/91 (+11%) | szúrófegyverek: | 13/69 (+21%) |
dobófegyverek: | *28/100 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/43 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 52/81 (+5%) | 3. mászás: | 11/61 |
4. csapdakészítés: | 18/81 | 5. csapdaészlelés: | 17/45 (+18%) | 6. gyógyítás: | 36/26 |
7. titkosírás: | 3/87 | 8. felderítés: | 25/11 (+42%) | 9. szörnyidomítás: | 11/87 |
10. teológia: | 64/40 (+49%) | 11. taumaturgia: | 50/86 (+818%) | 12. versengés: | 11/65 |
13. harcművészetek: | 27/26 | 14. zene: | 12/89 | 15. szörnyismeret: | 25/64 |
16. pszi: | 22/3 (+3%) | 17. zárnyitás: | 14/4 (+538%) | 18. vadászat: | 4/46 |
19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 14/77 | 21. úszás: | 7/20 |
22. főzés: | 11/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronotapír (#286) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | Ek'Hor (#977) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 7 | bunthar bőr (#733) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 5 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
220 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 3 | bájital (#261) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 4 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vasérc (#152) | 62 | víz (#27) |