240. forduló, 242. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 30. 9h:17'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 arany papi karkötőt (500 arany kikiáltási áron), 1 pszi kristályt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 fenőkő (eladási ár: 215 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 méregfogat, 3 csontpálcát, 1 remák szivet. A játékvezető átadott Neked 1 Martian tekercsét.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+113 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 442.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 436.]

* 4. KP: hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 436.]
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 427.]
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan lidérckirály az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [16 pontot használtál fel, van még 411.]

h 569 1 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni a vámpirizáció varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 411.]

v 1 50 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 406.]

ff 329 568 716 felt. fegyverváltás: 329 568 716
Felt. fegyverváltás: << csontpálca << biami kvazárlándzsa << Zinthurg pallos. [0 pontot használtál fel, van még 406.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 76 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy fokhagyma. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 88, gyógyulás: 28, összesen: -60 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 394.]

ve 329 7 megveszed a 329. tárgyat 7
Vásároltál 7 csontpálcát. 525 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ee 322 8 16 eladod a 322. tárgyat a 8. tárgyat a 16. tárgyat
Eladtál 1 ezüsttőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 18 bordacsontot. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 394.]

ve 733 8 megveszed a 733. tárgyat 8
Vásároltál 8 bunthar bőrt. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

kt 734 1 elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bunthar zsákot. [40 pontot használtál fel, van még 354.]

kt 590 1 elkészíted az 590. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dentor szüttyőt. [15 pontot használtál fel, van még 339.]

ee 280 172 151 eladod a 280. tárgyat a 172. tárgyat a 151. tárgyat
Eladtál 1 tyrex csontot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 téfea-agyat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 30 szvó-ektoplazmát. 300 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

ee 264 331 268 eladod a 264. tárgyat a 331. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 2 remák szivet. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mutáns csontot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 339.]

p 74 352 2 használod a 74. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 kvazár molekuláit, előállítottál 2 mithrilt. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

ee 99 eladod a 99. tárgyat
Eladtál 3 fekete gyöngyöt. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 334.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 304.]

m 4 mozogsz délre
[185,61] Még mindig a városban vagy. Úgy hallottad, hogy a Szende Ongólianthoz címzett fogadó tulajdonosa alkalmi szakácsokat keres. Mivel épp erre visz az utad, elhatározod, hogy utánajársz a hírnek. Hamar kiderül, hogy a pletyka igaz, miután Hétujjú Oszkár, a fogadós készségesen felvilágosít:
- Bizony! Maga a méltóságos Alechandro Diwax érkezik a városba néhány nap múlva! - mondja, és te bólogatsz bőszen, holott fogalmad sincs, ki lehet az illető. - Egész háza népe kíséri majd, és itt szállnak meg az Ongóliantban! Elvégre a mi fogadónk a legkitűnőbb egész Alanorban! - állítja, és hangjából csak úgy süt a büszkeség.
- Valóban. De miért kerestek alkalmi szakácsokat? - érdeklődsz udvariasan.
- Diwax nagyúr legendás ínyenc, és maga is mesterszakács! Ő egyáltalán nem tartja alantas, pórias hóbortnak a főzést, mint más főurak, és igen nagyra értékeli a valódi szakácsművészetet. Ha a városba tér, végiglátogatja a jó nevű fogadókat, és ismeretlen, új ízek után kutat. Még Őfelsége főszakácsát, Rodgert is kritizálta, és Királyunk ad a szavára! De ezt a történetet biztosan ismered. Ezért hagyta el az udvart Rodger. A baj csupán az, hogy a fogadósok versengenek a kegyeiért, és valamelyikük tegnap odáig vetemedett, hogy megmérgezte a szakácsainkat! Bizony! Így aztán félő, hogy nem tudunk illő étekkel előállni majd. Hát ezért.
- Megmérgezték a szakácsaitokat? - hüledezel, és a fogadós szomorúan bólogat. Aztán megkér, hogy vidd hírét mindennek, és ha ismersz főzésben jártas, ügyes kezű kalandozókat, jelentkezzetek nála legalább hárman, mihamarabb. Hozzáteszi, hogy bőséggel megjutalmaz titeket, ha kisegítitek szorult helyzetéből. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rontasz. {GYD:} Csontpálcával gyilkos csapást mérve bezúzod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 12, gyógyulás: 17, összesen: +5 ÉP}

Van itt egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 294.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Bepillantasz: teljes a sötétség. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

ek 7 8 16 t. energia kisütése: 7 8 16
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+16 felderítés.) [-16 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 5 mozogsz 5
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Hrumagurk. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Hrumagurk testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a Hrumagurk csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 097 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 195, gyógyulás: 28, összesen: -167 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó fejét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rontasz. {GYD:} Csontpálcával megcsapod az átokosztó jobb karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 28 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 104, gyógyulás: 18, összesen: -86 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Hamarosan egy átokosztót pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával megütöd az átokosztó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az átokosztó fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 26 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 99, gyógyulás: 17, összesen: -82 ÉP}

Hamarosan egy átokosztót pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó farkát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Csontpálcával megütöd az átokosztó bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az átokosztó bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 29 életpontot vesztettél. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 103, gyógyulás: 18, összesen: -85 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+444 életerő). [-50 varázspont.]
[38 pontot használtál fel, van még 251.]

v 88 5 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 26 2 9 mozogsz 26 2 9
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
[77 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 3 13 15 mozogsz 3 13 15
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó jobb oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az átokosztó testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az átokosztó bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 27 életpontot vesztettél. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 90, gyógyulás: 27, összesen: -63 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[44 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 2 35 36 mozogsz 2 35 36
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Hirtelen egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra ugrasz. {GYD:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {KCC:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a gorath lárva nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fejsze felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gorath lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 2 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 60, gyógyulás: 56, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 75.]

lm 30 31 26 mozogsz 30 31 26
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [66 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 39 1 mozogsz 39 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

m 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 26, 27.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár helyett a halhatatlanság várományosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 386 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT)
(Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET)
Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet.
Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül.
Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.)

HRUMAGURK (370. SZÖRNY)
Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni.

ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.

GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY)
Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 23 (40) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (37) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 57 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 35/222 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 632/586 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 31 (42) Varázspont: 950/370 Pénz: 7479 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 51/0 Pszi pont: 126/84 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2884 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 695 TP-t kaptál. Jelenleg 2 605 418 TP-d van. A következő szinthez még 394 582 TP szükséges. Trófeáid: csontgólem, dombi óriásyeti, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 25/33 szúrófegyverek: *23/100
vágófegyverek: *24/101 ütőfegyverek: 24/16 (+15%) lőfegyverek: 26/99 (+7%)
dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << biami kvazárlándzsa (#568) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -29.); hajító csillag (#939) (30 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,61 mezőn táborozol, a 99. labirintusban, 1. szinten, 30. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 979 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 125/66 2. nyomkövetés: 43/10 3. mászás: 14/60
4. csapdakészítés: 29/57 (+10%) 5. csapdaészlelés: 5/91 6. gyógyítás: 9/76
7. titkosírás: 9/6 8. felderítés: 36/87 (+1630%) 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 41/76 (+27%) 11. taumaturgia: 48/44 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/88 14. harcművészetek: 29/17 15. zene: 6/7
16. szörnyismeret: 14/25 17. pszi: 14/95 (+14%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/37 20. vitalitás: 6/26 21. bányászat: 30/20
22. testépítés: 3/56 23. úszás: 15/75 24. főzés: 16/45

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) vámpirizáció (#1) (42,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 99, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1141 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 97782.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
88 arany (#50) 4 áldott kő (#642) 18 bordacsont (#16)
2 bunthar bőr (#733) 1 dentor bőr (#551) 1 deus ex machina (#1)
1 ében toboz (#578) 1 ezüsttőr (#322) 3 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 3 isteni könnycsepp (#260) 2 kvazár (#244)
1 mutáns csont (#331) 1 Martian tekercse (#569) 2 remák szív (#264)
30 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 tyrex csont (#280)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar zsák (#734) 5 csontpálca (#329)
1 dentor szüttyő (#590) 1 fokhagyma (#403) 1 kék orchidea (#68)
2 mithril (#352) 1 pular kristály (#239)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186 187
59
60
61
62
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(185,61) fogadó # (#622), a 99. labirintus bejárata, 33. többszemélyes kaland, részeg kalandozók (#187), Hrumagurk (#370), átokosztó (#372), gorath lárva (#376)
(186,60) királyi palota (#651)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.10.30 09:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 45 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Martian tekercse -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek