Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 16. 12h:10' EZ A 286. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD 287. játékheted kezdete: jan. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 24 26 138 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot |
* 3. KP: vv 157 23 19 | elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 561 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat |
* 6. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 7. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
ef 13 507 | energia fejlesztése 13 |
v 1 35 100 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod speciális védelem varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ubuk dobónyílat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 63 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Bufa hírnöke testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Bufa hírnöke nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel eltalálod a Bufa hírnöke bal karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A Bufa hírnöke fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (6 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy ezüst nyaklánc. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. 4 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 277, gyógyulás: 36, összesen: -241 ÉP}
(Továbbmész...) [182,57] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Demizson előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy csapat q. rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Marásokat ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos. (8 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 4 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősdentor bal karját. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 53 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 127, gyógyulás: 84, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [183,57] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leon Silver I. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos jobb oldalát. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 3 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aurapollátor jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aurapollátor bal szárnyát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+6 jóság.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csápos otagi nyálkás csápját. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-32 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 28 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd a csápos otagi bal hátsó lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-14 életpont.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 223, gyógyulás: 14, összesen: -209 ÉP}
(Továbbmész...) [185,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 21 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 12 arany és egy nagy bronzkulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
ee 244 551 627 | eladod a 244. tárgyat az 551. tárgyat a 627. tárgyat |
ve 593 50 | megveszed az 593. tárgyat 50 |
ve 292 60 | megveszed a 292. tárgyat 60 |
ee 1536 1575 1697 | eladod az 1536. tárgyat az 1575. tárgyat az 1697. tárgyat |
ea 1214 3 | eladod az 1214. tárgyat 3 |
ee 1566 187 49 | eladod az 1566. tárgyat a 187. tárgyat a 49. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján.
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
ff 358 28 951 | felt. fegyverváltás: 358 28 951 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál és 3 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 23, gyógyulás: 35, összesen: +12 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó bal karját. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Blounther apó jobb lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A Blounther apó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Blounther apó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy kék orchidea. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 133, gyógyulás: 22, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg támad rád.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb lábát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A 8 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A 3 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 0, gyógyulás: 116, összesen: +116 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs és egy kristálygömb. 4 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 104 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal végigvágod a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 943 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 130, gyógyulás: 18, összesen: -112 ÉP}
h 449 | használod a 449. tárgyat |
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
* 1. BP: ek 503 204 59 | t. energia kisütése: 503 204 59 |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[204,59] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 42, gyógyulás: 39, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 9, gyógyulás: 35, összesen: +26 ÉP}
Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar jobb karját. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
* 2. BP: le 561 0 0 | leveszed/lerakod az 561. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 4. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lábascet jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírkardot. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a lábascet farkát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A lábascet farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lábascet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 18, gyógyulás: 56, összesen: +38 ÉP}
* 5. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
Erő: | 38 (49) | Szint: | 35 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 37 (50) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 38 (54) | Védekezés: | 93 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 168/175 év |
Egészség: | 34 (55) | Életpont: | 847/718 | Jellem: | gonosz (140) | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 44 (66) | Varázspont: | 1285/968 | Pénz: | 7221 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 42/25 | Pszi pont: | 198/44 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 24/43 (+11%) | szúrófegyverek: | 36/23 |
vágófegyverek: | 21/41 (+39%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 32/91 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírkard (#358) << ököl (#28) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); mihlanil dobótőr (#599) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
204,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 189,62 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 27. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/66 | 2. nyomkövetés: | 34/88 (+6%) | 3. lopás: | 2/65 |
4. mászás: | 22/85 | 5. csapdakészítés: | 17/32 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 28/40 |
7. gyógyítás: | 25/99 | 8. titkosírás: | 2/83 | 9. felderítés: | 27/16 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 3/88 | 11. teológia: | 42/47 (+5%) | 12. taumaturgia: | 77/11 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 4/6 | 14. versengés: | 19/75 (+9%) | 15. harcművészetek: | 17/58 (+6%) |
16. zene: | 7/56 | 17. szörnyismeret: | 8/47 | 18. pszi: | 23/4 (+77%) |
19. zárnyitás: | 8/56 | 20. vadászat: | 10/86 | 21. vitalitás: | 1/47 |
22. bányászat: | 22/98 | 23. testépítés: | 29/68 | 24. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek a 3527. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (35,100) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
tűzmágia (#157) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231), jégvihar (#353) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), speciális védelem (#292) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | átokmurgattyú (#225) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 130. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 43, 46, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 20 nap szükséges, hogy használhassátok. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
485 | arany (#50) | 8 | adamantit (#627) | 3 | boszorkánykendő (#1697) | |||
3 | dal.kristálykesztyű (#1214) | 3 | dentor bőr (#551) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 22 | jégpasztilla (#1566) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
16 | kvazár (#244) | 1 | madártoll (#112) | 6 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
45 | jégkristály (#593) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | remák szív (#264) | 58 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |