Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 13. 15h:11' EZ A 24. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 25. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat legkorábbana 25. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5672 SZÁMLA : XXXX |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [29,35] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy manifesztátor. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [30,36] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy tigroszlán. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tigroszlán testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tigroszlán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. (ld. enc.) 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a spagulár testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
be 3 | bemész a 3. titkos labirintusba |
lm 2 | mozogsz 2 |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a goblin testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz a goblin ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goblin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
lm 3 | mozogsz 3 |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goblin testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A goblin vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
lm 4 | mozogsz 4 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a goblin jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A goblin egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A goblin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [29,35] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.
(Továbbmész...) [28,34] A bozótost dombság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy épület van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY) Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is! |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY) A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene. |
TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY) Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire. |
HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY) Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni. |
GOBLIN (21. SZÖRNY) A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc... |
Erő: | 9 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 116/67 | Jellem: | semleges (+17) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 13 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 8 (+1) | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 (+1) | 6. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 28.47 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 5 | kaja (#2) | |||
8 | tigroszlán fog (#63) |