23. forduló, 25. forduló, Ezüstróka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 20. 9h:03'
EZ A 44. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
45. játékheted kezdete: ápr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5322
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTRÓKA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,1] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

kt 2082 elkészíted a 2082. tárgyat
Begyűjtöttél 1 obszidián pengét. [12 pontot használtál fel, van még 153.]

kf 2082 kézbeveszed/felveszed a 2082. tárgyat
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed az obszidián pengét. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

ff 2082 8 12 felt. fegyverváltás: 2082 8 12
Felt. fegyverváltás: << obszidián penge << szöges bunkó << csontszurony. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[43,2] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy bíborgörény. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével alaposan megvágod a bíborgörény testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a bíborgörény testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bíborgörény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,4] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sakál került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a sakál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sakál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sakál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 126.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[42,5] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló bal karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összeakadsz Sayuri Kozurival. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy örökkéval. éjkövét és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy emberevő trófea, egy északi aurach trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Silistrával. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfi táborát. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Összeakadsz Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[9 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 9 eladod a 9. tárgyat
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ea 12 eladod a 12. tárgyat
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ve 224 megveszed a 224. tárgyat
Vásároltál 1 varkaudar lándzsát. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 117.]

ff 2082 8 224 felt. fegyverváltás: 2082 8 224
Felt. fegyverváltás: << obszidián penge << szöges bunkó << varkaudar lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[43,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Chara-din neve... (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,7] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sakál. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sakál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [45,8] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 90.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[46,8] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyíkember. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyíkember nyálkás karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyíkember meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lila brekk közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával felnyársalod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a lila brekk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [46,9] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,10] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hmm, csak egy umor-pióca. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az umor-pióca testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az umor-pióca megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az umor-pióca most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 63.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
A sötétséget, gonoszt sugárzó helyet könnyedén megtalálod. Ahogy a misztikus, szürke ködből előemelkedő kövek felé közeledsz, rossz előérzeted támad: mintha vörösen izzó szempárok figyelnének a sötétből... De ahogy odakapod a fejed, nem látsz semmit. Csak a félelem, az idegesség - nyugtatod magad. A romok fölé olyan rosszindulatú sötétség borul, hogy nem fogod megúszni fáklyahasználat nélkül a dolgot. A fény talán segít a gonoszt is távol tartani... Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Belépsz a romok közé. Mindenhonnan a halál nem szagolható, de mégis jól érezhető jelenléte árad. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

lm 2 3 6 mozogsz 2 3 6
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Hirtelen egy zombit veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi rotható húsát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


A romvidék északnyugati csücskében járhatsz, ha egyáltalán hihetsz az igencsak megkavarodott irányérzékelésednek. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva az obszidián pengét a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a zombi bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


[15 pontot használtál fel, van még 43.]

lm 7 4 5 mozogsz 7 4 5
Ahogy továbbmész, egy különösen sötétnek, elhagyatottnak tűnő szoba maradványai bontakoznak ki előtted. [7. PONT] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Obszidián pengével megcsapod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Az egykori falak maradványainak kanyargó összevisszasága valaha talán gyönyörű képekkel díszített folyosó lehetett: mostanra mindent elnyelt a mocsár. Vigyázva lépkedsz tovább. [4. PONT] Hamarosan egy zombit pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


Ahogy a sarokban meghúzódó épületmaradványok felé közelítesz, rossz érzés kerít hatalmába. [5. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 28.]

lm 1 mozogsz 1
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT]
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a baljóslatú helyet.
[10 pontot használtál fel, van még 18.]

d 6 4 eldobod a 6. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 13.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg.

VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY)
Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges.

CHARA-DIN MEGIDÉZÉSE
Félelem markol a szívedbe, ahogy érzed, hogy lelked eltörpül egy fölébe magasodó gigantikus árny mellett. Aztán nagyon, nagyon távolról egy idegen hangot hallasz, amely nagyon halk, mégis tökéletesen értesz minden irtózatos hangsúllyal kiejtett szót:
"Halandó! Egy nagyhatalmú Thargodan vagyok, akinek a parancsait a Sötét Földön ezrek követik. A ti síkotokra ugyan nem léphetek még nagyon hosszú ideig, de segíthetek, hogy szolgálhasd az egy és mindenható urat, Chara-dint. Fogadd el, hogy a káosz és a pusztulás az egyetlen út a hatalomhoz, és mutasd be a megfelelő áldozatot istenem rúnakövénél! Ha sikerrel jársz, beléphetsz Chara-din papjainak sorába. Az áldozat legyen egy grákó bőr, egy deus ex machina és Chara-din ékköve! Segítségedre lesznek a Káosz Lordjai. Vigyázz, ha lelked nem elég sötét, amikor a szertartást végrehajtod, kudarc fog várni...
A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva.

SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

KARAKTERLAP

Ezüstróka, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 24. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 6/4 Magasság: 178 cm
IQ: 14 Támadás: 6 Agresszió: 4 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 12 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 103/103 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 31 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 115 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 540 TP-t kaptál. Jelenleg 3 905 TP-d van. A következő szinthez még 95 TP szükséges. Trófeáid: evaporőr, rájanyék.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: obszidián penge (#2082) << szöges bunkó (#8) << varkaudar lándzsa (#224)
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,33 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 173 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 6 3. lopás: 4
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 8
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sünmedve (#33), woor-antilop (#31)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71)

Összsúly: 42.45 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 csontszurony (#12)
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 4 kőkés (#6)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 obszidián penge (#2082) 1 varkaudar lándzsa (#224) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
(42,5) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), útonálló (#130), Sayuri Kozuri (3104. kalandozó), Silistra (6107. kalandozó), egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)
(43,2) Tharr oltár, bíborgörény (#84)
(43,3) mély kút (#93), Raia oltár, rájanyék (#58)
(43,4) sakálok (#28), Tharr rúnaköve, gumifa (#38), 21. jellempróba, oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(43,6) patak, Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, rájanyék (#58)
(44,7) sakál (#28), Elenios oltár, 24. jellempróba
(46,8) gyíkemberek (#51), lila brekk (#11)
(46,10) a 6. labirintus bejárata, szintszívó (#96), umor-pióca (#63), zombi (#49), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek