23. forduló, 25. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 1. 21h:49'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,37] koordinátán.

t 27 támadod a 27. szörnyet
FT 27 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy óriás sáska! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás sáska csáprágóját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás sáska jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás sáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[64,36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos sallank nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony beleharap a kezedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [66,36] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 9 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az ork sámán testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eldobod az értéktelenné vált uzbány trófeát, és kinyersz egy alkalmas ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 128.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[67,37] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy halálmadár. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [68,38] Még mindig az erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy fabontó szójer. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,39] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Elenios nevét! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmazsin huhogó közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 5 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megütöd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 3 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 98.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[70,40] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Darlan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy pókvadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a pókvadász fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [71,41] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pókvadász. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a pókvadász testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pókvadász jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz Ryzennal. Sheran hűséges követője. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy klasszikus kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy Lucius érméjét, egy mágusköpenyt, egy mind. napkövét, egy olimpiai ezüstmedált, egy smaragd védőgyűrűt, egy taposó tappancsot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 0 1 viselkedésed: 1
Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 4 2 viselkedésed: 4 2
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Barátságosan fogsz viselkedni minden szörnnyel és a nem ellentétes jellemű kalandozókkal. Barátsági szinted mostantól 2. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 0 3 viselkedésed: 3
Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 0 4 viselkedésed: 4
A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 0 6 viselkedésed: 6
Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 0 7 viselkedésed: 7
Minden más jelleműt megtámadsz, és az azonos jelleműek közül is csak a fajtádbéliekkel barátkozol. Barátsági szinted mostantól 7. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 0 8 viselkedésed: 8
Mindenkit megtámadsz a fajtádbélieken kívül. Ebbe beleértendők azok is, akikkel egy épületben találkozhatsz. Vigyázz, ez veszélyes lehet! Barátsági szinted mostantól 8. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 0 9 viselkedésed: 9
Mindenkit megtámadsz, kivéve a fajtádbelieket, de velük szemben is barátságtalan vagy. Meg fogod támadni tehát azokat is, akikkel egy épületben találkozhatsz. Vigyázz, ez veszélyes lehet! Barátsági szinted mostantól 9. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

vi 0 5 viselkedésed: 5
Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálmadár testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a halálmadár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 4 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a halálmadár nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 6 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. Eldobod az értéktelenné vált orgyilkos trófeát, és kinyersz egy alkalmas halálmadár trófeát. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 28.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 27.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 24. fordulód.

Erő: 20 Szint: 10 Merészség: 4/6 Magasság: 254 cm
IQ: 9 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 15 Életpont: 126/59 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 42 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 149 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 637 TP-t kaptál. Jelenleg 14 229 TP-d van. A következő szinthez még 2 771 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, ork sámán, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3 ütőfegyverek: 12 (+1)
dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -5.); bumeráng (#249) max. 2 db (6 -);
71,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. gyógyítás: 9 6. zene: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 2 9. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
41.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 5 mérgezett tüske (#23)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 szögletes kő (#17) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 gyöngysor (#192) 1 obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 21 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 3 fabontó (#106)
1 gyöngymangó (#135) 3 lapockacsont (#33) 2 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 5 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29)

Összsúly: 27.36 kg Megterheltség: 54%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 huhogó bibe (#332) 1 kaja (#2) 2 madártoll (#112)
5 sallank karom (#128) 15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
34
35
36
37
38
39
40
41
42
(63,37) óriás sáskák (#27)
(64,36) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, gyilkos sallank (#85)
(65,35) sóhajtó dorony (#112), gumifa (#38), 37. jellempróba
(66,36) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, Raia oltár, 47. jellempróba, ork sámán (#345)
(67,37) halálmadár (#351)
(68,38) Sheran rúnaköve, fabontó szójer (#71)
(69,39) Elenios rúnaköve, karmazsin huhogó (#185)
(70,40) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59)
(71,41) pókvadász (#59), szent tölgyfa (#393), Ryzen (5240. kalandozó), halálmadár (#351)

Üzenet küldése a karakternek