Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 22. 12h:36' EZ A 25. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 26. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4749 SZÁMLA : XXXX |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
fkt 36 2 | felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot) |
fkt 19 10 | felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot) |
fl 4 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a grákó denevér testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal eltalálod a grákó denevér jobb szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) Magadhoz veszel egy tekintélyes grákó denevér trófeát. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-21] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy gumifát. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy megsebzett kaszabolósáska közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaszabolósáska jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal eltalálod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal többször eltalálod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis grákó denevér trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kaszabolósáska trófeát. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a bo-skorpió jobb középső lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-20] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot.
m 0 30 | mozogsz |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [25,-21] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy gátvakond. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a gátvakond testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
be 507 | bemész az 507. épületbe |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
m 4 | mozogsz délre |
kt 25 2 | elkészíted a 25. tárgyat (2 darabot) |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
GYILKOS SALLANK (85. SZÖRNY) A sík vidékek medve nagyságú, szőrös testű cammogó ragadozója nem fél úgyszólván senkitől és semmitől. Lapos, macskaszerű fejét ha kitátja, láthatóvá válnak hegyes fogai, a mészárlást azonban általában nem ezekkel, hanem tűhegyes karmaival végzi. A testét eltalálni nem nehéz feladat, de rengeteg sikeres csapást igényel, hogy kimúljon. És közben... hát igen, nem csak nézelődik ez az izé. |
Erő: | 14 | Szint: | 6 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 93/57 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 6 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. gyógyítás: | 15 (+1) | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Összsúly: 33.15 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kavadu lebeny (#24) | 2 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | grákóbőr (#41) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
2 | mandibulapenge (#125) |