Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 26. 15h:01' EZ A 1183. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 1184. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3491 SZÁMLA : XXXX |
fgy 30 20 | felt. gyógyítás 30 20 |
ff 8 12 | felt. fegyverváltás: 8 12 |
gyk 8 1 | gyakorolsz a 8. tárggyal 1 pontért |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gátvakond jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
kf 72 | kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat |
kt 7 | elkészíted a 7. tárgyat |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [25,16] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy malmot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sünmedve közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sünmedve testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sünmedve fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval megcsapod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pókvadász bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontváz bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [26,18] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a pókvadász jobb első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval megpöccinted az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
kt 68 1 | elkészíted a 68. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
kt 6 5 | elkészíted a 6. tárgyat (5 darabot) |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a pókvadász jobb vállát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a pókvadász testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [27,19] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
kt 4 4 | elkészíted a 4. tárgyat (4 darabot) |
kt 7 4 | elkészíted a 7. tárgyat (4 darabot) |
be 530 | bemész az 530. épületbe |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY) Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról. |
Erő: | 12 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 102 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 109/52 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 (+1) |
lőfegyverek: | 6 (+1) | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
27,36 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 37 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 92 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. zárnyitás: | 2 | 9. vadászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8, 9, 10. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | * | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
1 | * | szöges páncél (#65) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | ||
1 | csontszurony (#12) | 8 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 5 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | + | vizestömlő (#3) | [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 6 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
8 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 11 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | tükör (#43) | 10 | varányszem (#30) |
Összsúly: 35.65 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 1 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
4 | kőkés (#6) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 2 | varányszem (#30) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|