23. forduló, 25. forduló, Southern Special összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. febr. 17. 19h:00'
EZ A 126. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
127. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2244
SZÁMLA : XXXX

SOUTHERN SPECIAL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

t 99 támadod a 99. szörnyet
FT 99 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a piromenyét nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a piromenyét kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 147.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[60,-4] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutáns pók. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal megdöfködöd a mutáns pók testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a mutáns pók testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mutáns pók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált piromenyét trófeát, és diadalmasan beszerzel egy mutáns pók trófeát. 384 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+23 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,-5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal többször eltalálod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Előremozdulva, a süvítő rája kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+21 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [60,-6] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bo-skorpió. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 83.]

jlk 1912 jelszó kimondása 1912
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza riási fülét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a massza riási fülét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Ez az! Megtaláltad! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs (ld. enc.) és egy aranygyűrű (ld. enc.). Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 68.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[59,-5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Csontszuronnyal jól megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [58,-4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöföd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs bal vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 44.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[56,-2] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 36.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Fenn is van, lenn is van,
Kinn is van, benn is van,
Néma is, zenél is,
Lágy is és kemény is,
Fehér is, szürke is,
Lomha is, fürge is.
[5 pontot használtál fel, van még 31.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[55,-2] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [54,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjúságodat oltod. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 15.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

SASSZÁRNYAK (9. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Hah! Képes vagy szárnyakat növeszteni a hátadból! A sasszárnyak segítségével fel tudsz repülni a földről! Döbbenetes, hogy milyen távlatok nyílnak meg előtted mostantól. Ahhoz, hogy felemelkedj, az alakváltás: AV 9 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. Ettől kezdve a levegőben repülve közlekedsz. A mozgás egy szomszédos mezőre mindössze 5 pontba kerül, és egy körben maximum 20 lépést tehetsz meg [Mivel a térképre csak tíz mező fér egymás mellé, részletes térképet sajnos csak az utolsó tíz berepült mezőről fogsz kapni]. Repülés közben mindent látsz, ami az adott mezőn van, de nem küzdesz meg a szörnyekkel, és nem létesítesz kapcsolatot más kalandozókkal. Repülés közben valamivel kevesebb élelemre van szükséged, mint normál mozgás közben. Ahhoz, hogy leszállj, újból az AV 9 parancsot kell kiadnod, 0 pontért. Ezután, ha már legalább 10 mezőt repültél, nem repülhetsz többet. Ha nem repültél még 10 mezőt, akkor annyit léphetsz még, amennyivel kevesebbet repültél 10-nél. Kör végén, táborozás előtt automatikusan leszállsz a földre. Egy körben csak egyszer szállhatsz fel, az alakváltás ugyanis nagyon megviseli a szervezetet.

KARAKTERLAP

Southern Special, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 19 Szint: 10 Merészség: 7/7 Magasság: 181 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 13 Életpont: 126/61 Jellem: gonosz (5) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 74 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 162 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 855 TP-t kaptál. Jelenleg 12 125 TP-d van. A következő szinthez még 4 875 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, mutáns pók, alpesi tehén. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5
dobófegyverek: 3 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
54,90 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 195 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 9 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 20 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 2 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20.

Összsúly: 46.30 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 ezüst kulcs (#184) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 pirkit (#153) 11 ubuk tüske (#131) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56 57 58 59 60 61
-7
-6
-5
-4
-3
-2
-1
(54,-3) mély kút (#93), tavacska, sörényes ubukok (#89)
(55,-2) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(56,-2) Tharr rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 40. jellempróba, phua-kúp (#372)
(57,-3) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 37. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(58,-4) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), sörényes ubuk (#89)
(59,-5) púpos burástya (#92), 47. jellempróba
(60,-6) bo-skorpió (#54), phua-kúp (#372), massza (#217)
(60,-5) süvítő rája (#113), Raia rúnaköve
(60,-4) mutáns pók (#117)
(60,-3) piromenyétek (#99)

Üzenet küldése a karakternek