Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 4. 9h:05' EZ A 480. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 481. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3887 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 257 |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat a 467. tárggyal a 820. tárgyat |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
id 240 200 | idomítod a 240. szörnyet 200 pontért |
v 84 154 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
ftv 98 258 | felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 258. szörnyet |
t 247 1 | támadod a 247. szörnyet |
kt 939 12 | elkészíted a 939. tárgyat (12 darabot) |
kf 939 | kézbeveszed/felveszed a 939. tárgyat |
hu 56 172 327 | hulladék: 56 172 327 |
d 92 10 | eldobod a 92. tárgyat (10 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az Ek'Hor testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ekharion dárdát. 66 életpontot sebződsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Ek'Hor bal oldalát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az Ek'Hor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az Ek'Hor kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az Ek'Hor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 31 életpontot vesztettél. Az Ek'Hor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 ekharion dárda (ld. enc.). 2412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír nyakát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
v 84 154 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tetemember testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [191,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor bal lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az ősdentor bal lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 100 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 224, gyógyulás: 0, összesen: -224 ÉP}
(Továbbmész...) [192,53] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy megsebesített drakolich közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 79 életpontot sebeztél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fkt 56 1 | felt. készítesz az 56. tárgyat (1 darabot) |
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
szk 765 360 351 | keresed a 765. szörnyet a 360. szörnyet a 351. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
EK'HOR (977. SZÖRNY) Dombokon vagy alacsonyabb hegyeken táborozás közben önfeledt kacagás ütheti meg füled. Azt hallod, ahogy az ekharionok egyik fajtársukon, Ek'Horon nevetnek, aki megunta fajtája megszokott, minden észérvet nélkülöző, brutális életmódját, és évekkel ezelőtt felment a magasabb hegyekbe, a megvilágosodás után kutatva. Nagyon úgy tűnik, hogy Ek'Hor visszatért hosszú magányából, de közben mintha testi ereje jócskán csökkent volna. Hogy ez csak az éhezésnek köszönhető, vagy önkéntes száműzetése alatt az izmok rovására inkább pszionikus ereje került előtérbe? Erre valószínűleg hamar rá fogsz jönni, mert az agresszivitásának mértéke nem változott. |
EKHARION DÁRDA (1557. TÁRGY) Ezt az ékkövekkel kirakott dárdát az imént még az ellenkező oldaláról, tested felé közeledve csodálhattad meg, most viszont lehetőséged van kézbevenni belőle párat. Tökéletes és impozáns alkotás, hegyét leszámítva, a felületén végig vörös színű drágaköveket foglaltak az adamantit keretbe. Hm... érdemes lenne kipróbálni, tényleg olyan nagyszerű a harcban, mint amilyennek látszik: egy fixen 22-t sebző, mágikus dobófegyver, melynek használatakor +8 támadást is kap tulajdonosa. Az ekharion dárda használatához legalább 14-es szintű dobófegyver szakértelem szükséges. |
REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY) A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle! |
RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL) Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
Erő: | 28 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 187 cm |
IQ: | 31 (36) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/318 év |
Egészség: | 23 (28) | Életpont: | 343/180 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (28) | Varázspont: | 651/300 | Pénz: | 436 arany | Kép. pont: | 8 |
Vérpont: | 28/24 | Pszi pont: | 183/220 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/36 | ökölvívás: | 2/15 | szúrófegyverek: | 28/10 (+3%) |
vágófegyverek: | 1/50 | ütőfegyverek: | 14/26 (+3%) | lőfegyverek: | 5/7 |
dobófegyverek: | 25/87 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/98 | 2. nyomkövetés: | 57/56 (+16%) | 3. mászás: | 6/34 |
4. csapdakészítés: | 18/35 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 5/47 | 6. gyógyítás: | 57/87 (+52%) |
7. titkosírás: | 4/9 (+7%) | 8. felderítés: | 16/87 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 9/32 (+164%) |
10. teológia: | 38/74 (+25%) | 11. taumaturgia: | 35/84 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 8/22 |
13. versengés: | 13/69 | 14. zene: | 6/43 | 15. szörnyismeret: | 26/41 (+18%) |
16. pszi: | 22/13 (+4%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 7/96 (+7%) |
19. bányászat: | 15/49 (+15%) | 20. úszás: | 8/78 | 21. főzés: | 10/72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), láplidérc (#352), halálmadár (#351), Tguarkhan (#212), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
Sheran hívők (#995), tyrannoszaurusz rex (#160), ongóliant (#159) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | dögkeselyű (#174) | méregfelhő (#37) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | sírlidérc (#172) | |
villámcsapás (#50) | >> | 18. szintű lényekre | jégcsóva (#41) | >> | 21. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | varázsvédelem (#34) | >> | 18. szintű lényekre | |
varázsvédelem (#34) | >> | élőholt quwarg (#202) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
varázsvédelem (#34) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | élőholt mágus (#175) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (teljesítve) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 12 | csillagbot (#929) | 1 | drótszőr (#37) | |||
6 | kaja (#2) | 10 | kötél (#92) | 12 | pézsmatökmag (#934) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
22 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
4 | bumeráng (#249) | 3 | ekharion dárda (#1557) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | hajító csillag (#939) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |