Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 10. 9h:15' EZ A 246. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 247. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
ftv 40 212 | felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 212. szörnyet |
ek 273 10 404 | t. energia kisütése: 273 10 404 |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 174 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír jobb oldalát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel néhányszor megcsapod a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a kronotapír tekergő ormányát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. Eldobod az értéktelenné vált Hoxxurton trófeát, és kinyersz egy alkalmas kronotapír trófeát. 3277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor pöthedő háját. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aurapollátor testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (21 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 réz papi karkötő és 2 borostyán függő. 3315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 183 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 203 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Magad mögé lököd a pitiáner kronotapír trófeát, és diadalmasan beszerzel egy taalru trófeát. 3997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A 6 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró bal oldalát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szánalmas pondró testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Tövig nyomja csáprágóját a szánalmas pondró oldaladba. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ongóliant trófeát, és diadalmasan beszerzel egy szánalmas pondró trófeát. 4436 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 242, gyógyulás: 0, összesen: -242 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 178 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (6 támadással 295 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 igazgy. fülbevaló, egy nagy bronzkulcs, egy arany, egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Eldobod az értéktelenné vált ősdentor trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Notermanthi trófeát. 4082 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo törzsfő fekete testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 37 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. 1844 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [187,25] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg nagymester. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [188,25] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [188,23] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
(Továbbmész...) [188,22] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik karját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kt 429 1 | elkészíted a 429. tárgyat (1 darabot) |
v 198 198 27 | elmormolod a 198. varázslatot |
szk 227 | keresed a 227. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
kt 449 1 | elkészíted a 449. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY) Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 36 (43) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 28 (36) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/46 év |
Egészség: | 28 (33) | Életpont: | 462/282 | Jellem: | jó (657) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 38 (49) | Varázspont: | 776/6 | Pénz: | 2792 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/21 | Pszi pont: | 189/294 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 | ökölvívás: | 30/59 (+12%) | szúrófegyverek: | 13/48 (+6%) |
dobófegyverek: | 28/81 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/31 (+23%) | 2. nyomkövetés: | 52/53 (+18%) | 3. mászás: | 11/61 |
4. csapdakészítés: | 18/69 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/27 | 6. gyógyítás: | 35/92 (+4%) |
7. titkosírás: | 3/87 | 8. felderítés: | 24/57 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 11/87 |
10. teológia: | 63/2 (+57%) | 11. taumaturgia: | 50/41 (+811%) | 12. versengés: | 11/49 |
13. harcművészetek: | 27/26 | 14. zene: | 12/89 | 15. szörnyismeret: | 25/39 (+20%) |
16. pszi: | 21/97 (+1%) | 17. zárnyitás: | 8/66 | 18. vadászat: | 4/46 |
19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 14/77 (+22%) | 21. úszás: | 7/20 |
22. főzés: | 11/40 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kronokukac (#285) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | Ek'Hor (#977) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
20 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 6 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | remák szív (#264) | 2 | réz papi karkötő (#307) | 2 | rövid íj (#107) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |