238. forduló, 240. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 1. 14h:16'
EZ A 976. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
977. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 22 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+499 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+173 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+200 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. KP: vv 247 0 0 elmormolod a 247. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy tolvajszem varázslat! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 459.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 459.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 458.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 457.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 455.]

ek 215 15 t. energia kisütése: 215 15
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-58 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-61 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 443. Kapsz 1 VP-t.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-58 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 1 VP-t.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-62 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 431. Kapsz 1 VP-t.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-57 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 425. Kapsz 1 VP-t.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-59 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [6 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 1 VP-t.]

le 1541 127 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat a 127. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét.
Elrakod a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

kf 1551 1559 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 419.]
Leveszed a jégkoronát, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar böllér.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (9 támadással 1023 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). A varkaudar böllér megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (5 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy tockost nyomat Neked a varkaudar böllér! (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar böllér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 17 776 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1747, sebződés: 381, gyógyulás: 303, összesen: -78 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy norpadolótika.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 5, gyógyulás: 50, összesen: +45 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát oszlopos lábát. (3 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 11 aranyat. 2 923 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 58 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A varkaudar iszákos karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 101, gyógyulás: 68, összesen: -33 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 671 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ongóliant hadúr.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hadúr jobb lábát. (8 támadással 914 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Összetipor lábával. 71 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (97,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP]. 8 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 987, sebződés: 225, gyógyulás: 160, összesen: -65 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta.

Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 17, összesen: +7 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 334. Kapsz 17 VP-t.]

le 1551 leveszed/lerakod az 1551. tárgyat
Leveszed a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kf 1978 1541 kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a jégkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 334.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kf 127 1 kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[96,107] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Észreveszel egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Khór szobrát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló jobb karját. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Fősátor (770. épület.).

(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét gnóm. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {HD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 17, összesen: +11 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy nagyobb monolitot. Felfedeztél egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összefutsz Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranytű, ásó, csuklyavirág, ezüst nyaklánc. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,61] Még mindig a városban vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy ork bérgyilász. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (93,54)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 4, gyógyulás: 18, összesen: +14 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nagyobb monolitot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Van itt egy vegyesbolt (842. épület.), egy fegyverbolt (886. épület.) és egy Fogadó Ghalla elf bárdjaihoz (888. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol Earthquake-kel. Fairlight presbitere. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy szing. szaggató trófea, egy Dakotuka trófea és egy Fadabama trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy szőrös azuka! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: dramoan kő, dramoan talizmán, drótszőr, ében dobónyíl.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Kockázni fogtok! A tét 100 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, te dobsz először: kettes. Ellenfeled egy hatost gurít. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 100 aranyat. (Önanalízis: +1% szerencsejáték.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[24 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[139,61] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork bérgyilász lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Raia kántora. Egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: szent jogar, szuperkötél, téfea-agy, tinta. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [138,60] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy burástya királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a burástya királynő bal oldalát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A burástya királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 17, gyógyulás: 18, összesen: +1 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,59] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy phua-kúpot. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[136,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg bal vállát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. (Önanalízis: +1% mászás.) Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával kilukasztod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 10 életpontot vesztettél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sötét főgnóm bal lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 16, gyógyulás: 18, összesen: +2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét főgnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 8, gyógyulás: 17, összesen: +9 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,59] Síkság, továbbra is csak síkság.

Észreveszel egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. (Önanalízis: +1% mászás.) Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét gnóm!
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét gnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 635 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 7, gyógyulás: 19, összesen: +12 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 3 magszim belet [magszim bél ládikóba-> (140,61)-> 15 arany, -2 ÉP]. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [134,58] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 16, gyógyulás: 19, összesen: +3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg torát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

[80 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 16 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[133,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Észreveszel egy tűzbokrot. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Shingalana formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy barátság szent tüzét. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 2, gyógyulás: 15, összesen: +13 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 198. Kapsz 1 VP-t.]

szk 137 keresed a 137. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy karmos tankányt. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 203.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 213.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

ef 99 531 energia fejlesztése 99
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-31 TU.] [217 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 43 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 1 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 23, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 381 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 109. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 51 (68) Szint: 49 Merészség: 8/5 Magasság: 141 cm
IQ: 37 (47) Támadás: 133 (137) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (55) Védekezés: 154 (163) Menekülés: 1 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 27 (59) Életpont: 1443/1137 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 6
Szerencse: 35 (79) Varázspont: 1212/723 Pénz: 22743 arany Kép. pont: 69
Tudatpont: 84/38 Pszi pont: 430/243
Eddig összesen 3493 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56 491 TP-t kaptál. Jelenleg 18 657 105 TP-d van. A következő szinthez még 1 342 895 TP szükséges. Trófeáid: tleikan amazon, quwarg széltáncos, bumshir óriásmacska. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/19 ökölvívás: 39/85 (+6%) szúrófegyverek: 15/74
vágófegyverek: 6/58 (+103%) dobófegyverek: 33/36

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 96,100
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 2. nyomkövetés: 35/19 3. mászás: 36/62 (+2%)
4. csapdakészítés: 34/6 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/26 6. gyógyítás: 3/35
7. titkosírás: 27/22 8. felderítés: 11/83 9. szörnyidomítás: 4/54
10. teológia: 21/9 (+31%) 11. taumaturgia: 90/39 12. szerencsejáték: 7/97 (+1%)
13. versengés: 19/63 14. harcművészetek: 35/0 15. zene: 4/28
16. szörnyismeret: 13/3 17. pszi: *57/100 (+95%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 5/38 20. bányászat: 16/78 21. testépítés: 5/77
22. úszás: 14/12 23. főzés: 20/39 24. csapatmunka: 4/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), északi tűzsárkány (#219), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (755,0) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) elme dominanciája (#247)
kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar katona (#691)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 47.
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 99 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6287 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 6 pszi kő (#248) 5 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1153 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 3 álompor (#396)
1 ork csodaszer (#1228) 14 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
57
58
59
60
61
62
(133,58) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), karmos tankányok (#137)
(134,58) kérődző etra (#368), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), patak, oltár, élőholt quwarg (#202)
(135,59) márványtorony (#175), 25. jellempróba, Tharr oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(136,59) élőholt quwarg (#202), márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(137,59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 44. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(138,60) burástya királynő (#759), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(139,61) ork bérgyilász (#781), főutca (#399), ház (#400), egy alakváltó férfi
(140,61) ork bérgyilász (#781), vegyesbolt (#842), fegyverbolt (#886), Fogadó # (#888), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), Earthquake (2136. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek