237. forduló, 239. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 7. 12h:07'
EZ A 242. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
243. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [382,84] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+7 tvp ). Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+301 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+102 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy méregféreg nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 391.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
140 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 387.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot az 57. varázslatot a 227. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 387.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 387.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 385.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 375.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat a 745. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 374.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 373.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 367.]

* 5. KP: elmormolod a 16. varázslatot a 161. varázslatot a 138. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 365.]
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 363.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 361.]

* 6. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 139. varázslatot az 57. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 359.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal az 1088. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+391 varázspont, -783 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+799 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 355.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

hh 1133 1098 1534 használod az 1133. tárgyat az 1098. tárgyat az 1534. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 334.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 333.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 152 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy kisebb quwarg isten!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 149 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a kisebb quwarg isten jobb vállát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 79 életpontot sebeztél. A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +47 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy pszi kő. 13653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 363, gyógyulás: 170, összesen: -193 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (310,64)-> 15 arany, -2 ÉP] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 292.]

kf 1537 kézbeveszed/felveszed az 1537. tárgyat
Leveszed az Emma kötényét, majd felveszed a Raia csataszoknyáját. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(382,84) quwarg nagymester (#214), kisebb quwarg isten (#213)

[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 282.]

be 747 147 213 bemész a 747. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy mágikus ütés [Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 277.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[382,84] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! (Önanalízis: +11% bányászat.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy taalru. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 265 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. 4375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ében halálhajcsár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fénypajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 262 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 69 életpontot sebeztél. Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 8, gyógyulás: 136, összesen: +128 ÉP}

Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [381,85] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében hadúr. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fénypajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 272 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében hadúr jobb karját. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 66, gyógyulás: 75, összesen: +9 ÉP}

Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [380,85] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Látsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Mnebolath támad rád.

Gyorsan felraksz egy fénypajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 255 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és 2 arany. 2586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Felméred a hatalmas Thargodanokat. Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fénypajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 244 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan légiós jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a Thargodan légiós jobb lábát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 82 életpontot sebeztél. A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 40, gyógyulás: 101, összesen: +61 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 269 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a lidérckirály bal oldalát. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 63 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8737 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 36, gyógyulás: 71, összesen: +35 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Rém intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Rém borzalmas plazmáját. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a Rém testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 63 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 648004 TP, -13 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -44 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a Rém borzalmas plazmáját. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Rém testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 56 életpontot sebeztél. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 195, gyógyulás: 134, összesen: -61 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. (Önanalízis: +6% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy káoszbajnok lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fénypajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 251 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok bal lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod a káoszbajnok jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 132 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 26, gyógyulás: 75, összesen: +49 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Csábmosoly.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [71 pontot használtál fel, van még 206.]

ftv 60 326 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 326. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ftv 60 327 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 327. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ftv 60 328 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 328. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ft 326 327 328 támadod a 326. szörnyet a 327. szörnyet a 328. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. Sajnos nem ismered azt a szörnyet. Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

v 198 350 74 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(380,85) Mnebolath (#237), Thargodan légiós (#311), lidérckirály (#316), Rém (#315), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), Vadak Ura (4683. kalandozó)
(381,85) ében hadurak (#294)
(382,84) quwarg nagymester (#214), kisebb quwarg isten (#213), Elenios oltár, érclelőhely, taalruk (#249), ében halálhajcsár (#295)

[350,74] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele.

Utad során felfedezel egy sárkánybarlangot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Találsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Észreveszel egy törpe bányát. Észreveszel egy nothar cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy kreommat-liliomot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. (Önanalízis: +11% bányászat.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [19 pontot használtál fel, van még 187.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd. (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón bal szárnyát. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvagdosod a zafír drakón pikkelyes testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 75 életpontot sebeztél. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír drakón farkát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 61 életpontot sebeztél. A zafír drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 7595 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 169, gyógyulás: 137, összesen: -32 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Micsoda szerencséd van, hogy a sárkány nincs itthon! Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy hro formázó minta, 3 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 107 arany, egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy dlathog kőzet. A falak mozogni kezdenek, lassan megelevenednek. Félelmetes savelementálok kezdenek létrejönni mindenhol. Ocsmány mágia! Menekülnöd kell, a maradék kincset hátrahagyva. [30 pontot használtál fel, van még 157.]

kt 392 1 elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászó-karperecet. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 117.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[349,74] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy taalru. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst karkötő. 4375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánybarlangot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint White Nor Wacak. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy törpe bányát. Észreveszel egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy csillezsályát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +11% bányászat.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, piros szemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Leah kisebb avatárja. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy teriádbőr karkötőt és egy tradicionális övet visel. Felszerelését egy Nateilena úrnő trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. 9 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. (Csábmosoly.) Otthagyod a másik kalandozót.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [348,73] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ében halálhajcsár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fénypajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 251 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár jobb vállát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár bal karját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal súrolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 69 életpontot sebeztél. Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 17, gyógyulás: 57, összesen: +40 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Észreveszel egy csillezsályát. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fekete kaktuszt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! (Önanalízis: +11% bányászat.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [347,72] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +11% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Banyapók került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 267 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával végigvagdosod a Banyapók testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7238 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 51, gyógyulás: 48, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Sorvadsz (-1 életerő). [39 pontot használtál fel, van még 78.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[346,71] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ében sziklatornyot. (ld. enc.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +11% bányászat.)

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [346,70] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy taalru herceg lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fénypajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a taalru herceg póklábát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a taalru herceg fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 69 életpontot sebeztél. A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru herceg tigristestét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a taalru herceg bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 58 életpontot sebeztél. A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 szent jogar, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 23 arany, 4 fekete gyöngy és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 8936 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 58, gyógyulás: 117, összesen: +59 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +11% bányászat.) Korgó gyomrod figyelmet követel. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [14 pontot használtál fel, van még 64.]

vv 79 167 58 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot az 58. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 22 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

im 0 4 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 64.]

kf 1158 531 835 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 531. tárggyal a 835. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
Leveszed a Raia csataszoknyáját, majd felveszed az Emma kötényét. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

szk 784 318 308 keresed a 784. szörnyet a 318. szörnyet a 308. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy méregférget. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 60.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 273 2 252
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 52 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 53 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 20 207
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 7 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 60.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-62 életerő.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). A szervezetedet méreg pusztítja (-42 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 18, 30.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 60 pontod maradt, ebből a következő körre 60 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 439 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY)
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán.

ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY)
A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni.

SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY)
A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni.

ÉBEN SZIKLATORONY (589. TEREPTÁRGY)
A legmagasabb sziklacsúcsok között fenyegető, tökéletesen fekete torony emelkedik. Mintha egyetlen darab sziklából faragták volna ki, fala tökéletesen sima. Ha egyáltalán fel tudsz mászni a torony tövéig (már ez sem csekély teljesítmény), akkor is valószínűleg képtelen leszel felmászni a torony tetején levő apró bejáratig, hacsak nincs emberfeletti (legalább 17-es) mászás szakértelmed. Ha mindenképp meg akarod próbálni, a H <általad megfelelőnek ítélt eszköz> parancsot add ki, 40 TVP árán.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios főpap-jelöltje vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 34 (43) Szint: 31 Merészség: 10/3 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (69) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 39 (47) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 6/25 év
Egészség: 36 (49) Életpont: 797/795 Jellem: jó (323) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (56) Varázspont: 1383/9 Pénz: 1036 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 35/7 Pszi pont: 254/112 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 2005 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41787 TP-t kaptál. Jelenleg 3541787 TP-d van. A következő szinthez még 458213 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, Rém, kisebb quwarg isten. A 236. fordulódban 14306 arany került a bankszámládra. 14377 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/22 ökölvívás: 10/98 szúrófegyverek: 9/74
vágófegyverek: 36/41 (+13%) ütőfegyverek: 6/36 lőfegyverek: 1/91
dobófegyverek: 30/60 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/34 2. nyomkövetés: 52/22 (+26%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 15/8 5. csapdakészítés: 18/10 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/12
7. gyógyítás: 15/46 8. titkosírás: 1/9 9. felderítés: 26/5 (+6%)
10. szörnyidomítás: 6/5 11. teológia: 115/26 (+41%) 12. taumaturgia: 92/56 (+35%)
13. szerencsejáték: 4/76 14. versengés: 14/90 15. harcművészetek: 13/66
16. zene: 12/17 17. szörnyismeret: 36/51 (+20%) 18. pszi: 29/60 (-3096%)
19. zárnyitás: 1/60 20. vadászat: 6/67 21. vitalitás: 1/66
22. bányászat: 17/92 (+77%) 23. úszás: 9/6 24. főzés: 11/46
25. csapatmunka: 3/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 151 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), tolmokov-koktélt (#351) (max. 6 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
fénypajzs (#241, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +45 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) felejtés (#68) (999) felejtés (#68) (998) felejtés (#68) (989)
halálkapu (#126) Pörhemór köre (#205) (101,5,1) szürkeáll. aktiv (#71) villámmágia (#227)
hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16) varázsenergia (#161)
esszenciavédelem (#165) mágikus ütés (#147) fürkésző szemek (#213) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tűzgolyó (#155), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fénypajzs (#241), varázsvédelem (#34), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> nők (#999) agykorbács (#97) >> férfiak (#998)
élőholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250) háló (#186) >> társak oldalán harcolva (#986)
tűzgolyó (#155) >> viharóriás (#278) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
speciális védelem (#292) >> férfiak (#998) speciális védelem (#292) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!
2.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 2)
3.) A gondtalan élet örömeit másnak is meg kell ismerni. Felejtesd el egy fordulóban 3 emberrel a feltételes parancsait!

HŐSTETTEID
2006 II. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326) 1 madártoll (#112)
60 polip szívóka (#391) 1 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
366 arany (#50) 1 aranytű (#272) 2 borkonyó bibe (#312)
8 csillezsályalevél (#1253) 1 dlathog kőzet (#829) 2 ezüst karkötő (#158)
5 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135) 1 hro formázó minta (#601)
16 isteni könnycsepp (#260) 26 mákrózsa virág (#56) 1 mászó-karperec (#392)
1 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248) 1 sárkányfog (#617)
1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(346,70) taalru hercegek (#307), oltár, érclelőhely
(346,71) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely
(347,72) érclelőhely, Banyapók (#305)
(348,73) ében halálhajcsár (#295), nekrofun (#173), vaskohó (#155), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), tündöklő szobor (#1587), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), olvasztókemence (#86), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), érclelőhely
(349,74) taalru (#249), sárkánybarlang (#620), művészi porolit (#720), Raia oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), vaskohó (#155), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), érclelőhely, egy kobudera férfi
(350,74) sárkánybarlang (#620), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), törpe bánya (#435), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), érclelőhely, zafír drakón (#320)

Üzenet küldése a karakternek