237. forduló, 239. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 29. 9h:15'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,65] koordinátán.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+177 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+113 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1309. hetének nyerőszámai: 1, 13, 28. 13 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 48 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 672 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 384.]

* 3. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 382.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 380.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 378.]

hh 305 305 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 377.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 376.]

kpb kezd. parancs berakása:

hh 1409 1618 1554 használod az 1409. tárgyat az 1618. tárgyat az 1554. tárgyat
Ledobod a vértedet, és sietve szétsimítasz magadon egy esélynövelőt. Micsoda fantasztikus szerencse szállt meg! (A forduló végéig: +31 szerencse, +6 mentődobás tárgyaidnak, immunitás a szopókő hatására.) [4 pontot használtál fel, van még 372.]
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 363.]
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. A síron túli hang különös teremtményt vonzott ide. Pillanatokon belül egy lidérckirály jelenik meg előtted, csak hogy az életedre törjön. Hát ez a hála azért, hogy megidézted! (ld. enc.) Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [16 pontot használtál fel, van még 347.]
[A parancs tárolásra került.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[190,64] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled.

Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 4 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 840 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

[32 pontot használtál fel, van még 315.]

h 78 használod a 78. tárgyat
A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal vállát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. [35 pontot használtál fel, van még 280.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[189,63] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány éjkornis nyomokat fedezel fel! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Oppsz, az éjkornis kikerülte a csapdát! Micsoda pech! Te voltál a béna? Vagy a szörny volt éber? Ki tudja! Elkullogsz. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [19 pontot használtál fel, van még 261.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor bal szárnyát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az aurapollátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a nanda farkát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 5 gyógykenőcsöt. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. [40 pontot használtál fel, van még 221.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[188,62] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szubreális vámpír áll veled szemben.

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal végigmetszed a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy mammut zombi. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél egy smirglibokrot. Észreveszel egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Felfedeztél egy csillagbozótost. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 209.]

kt 447 3 elkészíted a 447. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. [9 pontot használtál fel, van még 200.]

kt 929 5 elkészíted a 929. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 csillagbotot. [15 pontot használtál fel, van még 185.]

f 929 kísérletezel a 929. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz hajító csillagot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

f 929 kísérletezel a 929. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 165.]

m 6 mozogsz nyugatra
[187,62] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal alaposan megvágod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ahogy lustán bámészkodva végiglejtesz a tágas sétálóutcán, egyszer csak egy halk hangot hallasz a hátad mögül.
- Ne fordulj hátra! Kerüld a feltűnést! Ha érdekel egy jövedelmező ajánlat, keresd fel az Orgazdát. - Természetesen ügyet sem vetsz az utasításra, és hátrafordulsz, de nem látsz semmit. Bamba városi népek sietnek a dolguk után. Nyilván a Kémhálózat egy ügynöke lopózott mögéd - fejted meg a talányt. Nem is gondolkodsz túl sokat, hanem betérsz a régiségboltnak álcázott, titkos találkahelyre. Néhány perc múlva már a hátsó, rejtett tárgyalószobában ülsz, szemben az agyafúrt gnómmal. Korheggyiezengierdum gyorsan rátér a lényegre.
- Királyunk gyengélkedik, Samael herceg pedig ki tudja, merre kóborol. Az uralkodónak számos ellensége akad, akik ki akarják használni ezt a pillanatot a hatalom megkaparintására. Loronden, az isbai jósda rendfőnöknője megjövendölte, hogy merénylő tör majd a király életére. Nem tudjuk, hogy mikor fog bekövetkezni ez a szörnyűség, és minden lehetséges óvintézkedést megtettünk már, de persze jó lenne elébe menni az eseményeknek. Annyit sikerült kiderítenünk, hogy az összeesküvés szálai Roxatba, a füstös lebujba vezetnek. Nem vezethetünk nyílt nyomozást, hisz ami miatt erre sor kerülne, az még meg sem történt. Amit tudunk, nem több egy halvány gyanúnál. Szedj össze néhány magadfajta kalandort, menjetek el a lebujba, és járjatok ennek az ügynek a végére! Minden módszer megengedett. (51. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 126 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Ahogy végigsétálsz a hivatal-negyed főutcáján, egy különös cégtáblára leszel figyelmes. Még sosem láttál ilyet azelőtt. Egy kimondhatatlanul hosszú, kacskaringós név alkotja a tábla peremét, ami belül egy hatalmas nagyítót ábrázol. Belesel az aprócska kirakatüvegen át, de odabenn csak közönséges régiségeket látsz. Nem hagy nyugodni a kíváncsiság, és leskelődsz még egy kicsit. Milyen fura külsejű figurák jönnek-mennek a bolton át! Némi töprengés után rájössz, hogy ez a régiségüzlet nem is az, aminek látszik. Valami titok lappang a nyilvánvaló álca mögött! Ez nem más, mint a kémhálózat bejárata! (744. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 153.]

be 744 bemész a 744. épületbe
Te is sunyin körbekémlelsz, ahogy a legutóbb távozó, gyanús külsejű illetőtől láttad, aztán benyitsz az ajtón. Az üzletben félhomály, és fülledt, állott levegő fogad. Ez lenne hát a híres régiségkereskedő, Korheggyiezengierdum boltja? Azt beszélik, a vén gnóm nem csak lopott relikviák, ékszerek, és drágakövek felvásárlásával, de haarkon-főzet csempészéssel, és uzsorakamatú pénzkölcsönzéssel is foglalkozik. No meg bármivel, ami csak tetemes hasznot ígér. Állítólag semmi sem maradhat titokban előtte, mert kémei mindenütt ott vannak, és ő úgy kufárkodik a megszerzett információval, mint jó kalmár a zangrózi selyemmel. Nos, itt az ideje, hogy te is szétnézz kicsit az üzletében, hátha akad valami fogadra való!
A polcokon ősi tárgyak sorakoznak, de nem érzel felőlük semmiféle mágiát. A szőnyegek is régiek, és a falakat teljesen beborítják festmények. Tágra nyitod harmadik szemed, és hagyod, hogy az ösztöneid vezessenek... de aztán hamar belátod, hogy a ravasz orgazda csak a bóvlit tartja itt, a bolt előterében.
- Mi tetszik? - károgja valaki az egyik sarokból. Egy rozoga, öreg gnóm bácsi az. Előbotorkál. Elég egy pillantást vetni rá, és már tudod, hogy biztosan nem ő a hírhedt zugkereskedő.
- Egy rúnakristályt szeretnék - próbálkozol, de a fickó nem jön zavarba.
- Csak azzal szolgálhatok, ami itt van, de csak válogass kedvedre! Hátul leszek, ott kell fizetni - közli, és visszacsoszog. Téged azonban nem lehet ilyen könnyen lerázni, mész szorosan a nyomában.
- Nos, nagypapi, úgy látom, itt nincs semmi, csak szemét. Viszont, ha nem tűnt volna fel, én kalandozó vagyok! Csak akad valami munka itt a számomra.
A gnóm felteszi az okuláréját, és vaksin végigmér. Hirtelen megérzed agyadban az elméje kutakodását. Elégedett lehet azzal, amit kifürkészett, mert bólint, és egy könyvespolc hangtalanul feltárul melletted.
- Háromszor balra, kétszer jobbra fordulj, aztán kopogj a nagy fehér ajtón! Hm, elég fura fickó - gondolod, miközben követed az utasításait. Valóságos labirintust alkotnak a különböző átjárók, és folyosók. Míg a megadott irányt keresed, többször látsz apró alakokat a sötétben, de mire odakapod a tekinteted, már el is tűnnek. Az ajtó aztán kinyílik előtted, és te máris ott állsz Korheggyiezengierdum méretes íróasztala előtt.
- Üdvözöllek, kalandozó! A nevem nyilván tudod, és én is tudom a tiédet, ám nálunk nem szokás névennevezni egymást. Munkát keresel, és az ajánlatod történetesen épp kapóra jött, csakis ezért juthattál be ily könnyedén hozzám. Biztosíthatlak, ha nem így lenne, sosem találtál volna meg! Szóval, talán térjünk egyből az üzletre, rendben? Bizonyára hallottál már a roxati Csodaművesekről. Nem? Hm, nem baj. Talán könnyebb is így. Valaki megölte az informátoromat odalenn délen, Roxatban. Nyilvánvaló, hogy a Csodaművesek egyik bérgyilkosa tette, de nem tudom kinek a megbízásából. Sajnos jómagam nem járhatok utána ennek a talánynak. Erős kontraktus köti a kezem, így nem küldhetem oda a saját embereimet. Egy kívülállónak kell nyomoznia!
- Ez volnék én? - kérded.
A gnóm felkacag.
- Látom, vág az eszed, mint a borotva! Tehát elutazol Roxatba, és feltűnés nélkül körülszaglászol a jósdában! Most meg min csodálkozol? Bleanc nagyszerű jósnő volt, de azért ügynöknek is kitűnő. Komoly veszteség a halála. Figyelj, hogy ne kelts feltűnést! Titokban kell maradjon küldetésed! Ha megtudsz valamit, rögtön visszatérsz és beszámolsz nekem.
- No, és mit kapok cserébe? Veszélyes munkának látszik, így első hallásra - veted közbe.
Az uzsorás elvigyorodik.
- Miért, mit szeretnél kapni?
- Mondjuk egy jóféle varázslatot, nagyhatalmú, mágikus relikviákat és persze rengeteg aranyat! - vágod rá habozás nélkül.
A gnóm csak tovább mosolyog.
- Ha sikerrel jársz, és fényt derítesz erre a gyilkosságra, talán megtalálod a számításodat... és még valami! Legközelebb használd a jelszót, úgy hamarabb bejutsz hozzám! - mondja, te meg igyekszel jól az eszedbe vésni a furcsa hangzású szótagokat.
[A küldetés teljesítéséhez add ki a KLD 11 parancsot a roxati jósda mezején.] Szerencsére nem arra kell kimenned, amerről érkeztél. Talán vissza se találnál azon a kusza folyosólabirintuson át. Hamarosan már újra az utcán állsz, a fal visszazárul mögötted, és a szépen megmunkált termésköveken nem látszik semmilyen rés. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

m 8 mozogsz északra
[187,61] Továbbmész a város utcáján. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 73 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 136.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. - Ah, egy újabb kalandozó, aki felkeres bennünket. Ugye te is a hirdetésre jöttél? - kérdi. Fogalmad sincs, milyen hirdetésről lehet szó, de unottan bólintasz. A palotaőr erre elmagyarázza, hogy a folyosó végén balra, az utolsó ajtónál van az információ. Végigsétálsz a pompásan díszített folyosón. A világítást valami mágikus forrásból táplálják, így nem hagy csúnya koromnyomokat a falon, mint amikor fáklyák égnek a fali tartókban. Mondjuk kár is lenne a falakon sorakozó mesteri festményekért, amik a kopár, kiégett Sötét Föld témájával foglalkoznak. Elérve a folyosó végét, bátran benyitsz a rézzel kivert tölgyfaajtón. Benn egy írnok kapja fel a fejét az irataiból, és megszólít.
- A hirdetésre jöttél, hmmm? - bár továbbra sem tudod miről is lehet szó, de azért bólintasz. - A térkapuk megnyitásával, annak teljes felügyelete ellenére is rengeteg változás történt mostanában a városban. Ezek felderítésére kerestünk rátermett kalandozókat. - legalább megoldódott a hirdetés rejtélye, gondolod.
- Pontosan e célból jöttem. - mondod magabiztosan. Az írnok arca boldogságtól sugárzik.
- Első feladatod: mágusainknak kell egy pár komponenst összeszedned, hogy lokalizálni tudják az anomáliák forrásait. Hozz nekünk két praglonc hártyát, hét Thargodan eszenciát és egy pszi követ. Persze, tetteidért megjutalmazunk. - Mosolyogva elfogadod a kérést, hisz ezen nevetséges komponenseket beszerzése számodra nem jelenthet nehézséget. Biccentesz. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 131.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,61] Még mindig a városban vagy. Látsz egy templomot. Fairlight híveié. Felfedeztél egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Beugrasz egy kapualjba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy őrült varázsló ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 119.]

ee 162 815 158 eladod a 162. tárgyat a 815. tárgyat a 158. tárgyat
Eladtál 1 borostyán függőt. 6 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 119.]
Eladtál 1 ezüst karkötőt. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 119.]

ee 278 eladod a 278. tárgyat
Eladtál 2 umbatari karkötőt. 80 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 119.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 107.]

ee 249 327 230 eladod a 249. tárgyat a 327. tárgyat a 230. tárgyat
Eladtál 2 bumerángot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüstshurikent. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lánckesztyűt. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 107.]

ee 16 326 106 eladod a 16. tárgyat a 326. tárgyat a 106. tárgyat
Eladtál 6 bordacsontot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 3 ezüstdarabot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 3 fabontót. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 107.]

kt 590 1 elkészíted az 590. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dentor szüttyőt. [15 pontot használtál fel, van még 92.]

ee 383 85 119 eladod a 383. tárgyat a 85. tárgyat a 119. tárgyat
Eladtál 1 moa üveggömböt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 óndarabot. 2 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 92.]

ee 404 124 280 eladod a 404. tárgyat a 124. tárgyat a 280. tárgyat
Eladtál 1 rájabőrt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rókafarkat. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tyrex csontot. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 92.]

ee 152 eladod a 152. tárgyat
Eladtál 4 vasércet. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[184,59] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Visszaugrasz a sarok mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy őrült varázsló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [184,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [183,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy quwarg királynő. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt ősmágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leon Silver I. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. [30 pontot használtál fel, van még 62.]

ek 116 30 133 t. energia kisütése: 116 30 133
Teljes gyógyulás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 62.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+440 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 216 keresed a 216. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy élőholt sullárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ef 14 507 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csodakenőcs hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 19, 16.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 375 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY)
Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. három virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY)
Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 23 (40) Szint: 28 Merészség: 6/5 Magasság: 150 cm
IQ: 30 (37) Támadás: 45 (47) Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 20 (31) Védekezés: 57 (62) Menekülés: 30 % Életkor: 34/213 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 625/625 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (42) Varázspont: 929/239 Pénz: 8668 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 51/6 Pszi pont: 126/101 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2850 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 118 TP-t kaptál. Jelenleg 2 522 281 TP-d van. A következő szinthez még 77 719 TP szükséges. Trófeáid: csontgólem, dombi óriásyeti, élőholt ősmágus. A 206. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 25/33 szúrófegyverek: 23/98 (+3%)
vágófegyverek: 24/60 (+12%) ütőfegyverek: 24/1 lőfegyverek: 26/76 (+7%)
dobófegyverek: 14/36

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 979 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 124/47 (+102%) 2. nyomkövetés: 42/75 (+20%) 3. mászás: 14/60 (+24%)
4. csapdakészítés: 29/27 (+10%) 5. csapdaészlelés: 5/91 6. gyógyítás: 9/76
7. titkosírás: 9/6 8. felderítés: 20/38 9. szörnyidomítás: 13/48
10. teológia: 41/7 (+11%) 11. taumaturgia: 48/40 12. szerencsejáték: 2/40
13. versengés: 10/70 (+18%) 14. harcművészetek: 29/17 15. zene: 5/85
16. szörnyismeret: 14/25 17. pszi: 14/60 (+7%) 18. zárnyitás: 1/63
19. vadászat: 7/25 20. vitalitás: 6/2 21. bányászat: 30/20
22. testépítés: 3/56 23. úszás: 15/75 24. főzés: 16/25 (+10%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 40 TVP-ért
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 2)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 170, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 26, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1132 (limit: 1430), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 96882.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bordacsont (#16) 1 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162)
2 bumeráng (#249) 1 dentor bőr (#551) 1 ében toboz (#578)
1 esélynövelő (#1409) 1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüstdarab (#326)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüstshuriken (#327) 3 fabontó (#106)
3 isteni könnycsepp (#260) 1 lánckesztyű (#230) 1 moa üveggömb (#383)
1 óndarab (#85) 1 rájabőr (#404) 2 rókafarok (#124)
1 tyrex csont (#280) 2 umbatari karkötő (#278) 2 varázskő (#305)
4 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
327 arany (#50) 5 csillagbot (#929) 1 csontpálca (#329)
1 dentor szüttyő (#590) 1 fekete gyöngy (#99) 5 gyógykenőcs (#313)
22 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 3 lótuszvirág (#447)
7 mákrózsa virág (#56) 1 remák szív (#264) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 szöges bunkó (#8) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trófea nyaklánc (#196)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
(183,57) quwarg királynők (#153), patak, kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), oltár, művészi porolit (#720)
(184,58) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Raia oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), régészeti lelőhely (#1208), bűbájlidérc (#761)
(184,59) őrült varázsló (#255)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, 52. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(187,61) jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688), őrült varázsló (#255)
(187,62) részeg kalandozók (#187), kémhálózat (#744), 51. többszemélyes kaland
(188,62) kultúrmasztodon (#227), szubreális vámpír (#223), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 39. jellempróba, Leah rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929)
(189,63) éjkornis (#228), kristálypalota (#401), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), aurapollátor (#222), nanda (#224)
(190,64) quwarg boly (#359), 22. jellempróba, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), kék rothasztó (#421), Raia szent lovagja (#239), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek