237. forduló, 239. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 1. 14h:01'
EZ A 976. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
977. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,52] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+502 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+173 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+195 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.

* 1. KP: vv 71 53 224 elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 6 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 376.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 374.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 2. KP: vv 247 0 0 elmormolod a 247. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 372.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: hh 1629 1228 1945 használod az 1629. tárgyat az 1228. tárgyat az 1945. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy tolvajszem varázslat! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 366.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 366.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 365.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 364.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 362.]

ek 215 15 t. energia kisütése: 215 15
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,53] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Zaphod Beeblebrox előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 512 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus fejét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {HD:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus fejét. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) {HD:} Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! (Önanalízis: +9% versengés.)
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a téfea-agy. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 5 acélpengőke, 7 ovimon-bogyó, 1 ezüst karkötő, 35 madártoll, 2 rézsisak. (Önanalízis: +9% versengés.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Találkozol GesLanttal. Sheran hűséges követője. Egy angyalok gyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy klasszikus kitűzőt, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. igazgyöngyét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Orkhan Thai trófea színesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: fülemüle síp, fűszertartó, fúvócső, gernim balzsam, griff nyakék. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [140,54] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lajhárlord közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lajhárlord nyakát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 836 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [140,55] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

[44 pontot használtál fel, van még 318. Kapsz 8 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,56] Az erdőt síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {HD:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a zombi testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Folytatod a kutatást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (140,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra támad rád.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 9 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 21, gyógyulás: 18, összesen: -3 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP]. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. (Önanalízis: +12% felderítés.)
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bea Melindre, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [140,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vadlord Vladym, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 247 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 27, összesen: +25 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 25 smirglilevelet. [Rahn ékkő:] 4 596 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [140,58] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kharón Nan Akherón, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy dehidrátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A dehidrátor csápol, de mindhiába. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. A dehidrátor melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (605. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 13 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,59] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}

Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy lajhárlord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a lajhárlord bamba arcát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (140,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 836 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 17, összesen: +15 ÉP}

Találkozol egy hosszú hófehér hajú, smaragdzöld szemű tündével. Bőre ezüstként csillog. Ruházatát mohaszínű selyemköpenye takarja el. Jobb kezében egy gyönyörű ezüst levélkardot, míg a balban a kard párját egy ezüst levéltőrt tart. Tisztelettel vegyes csodálkozással nézel végig a nemes tartású hősön, kinek őszinte és barátságos tekintete évszázadok bölcsességéről árulkodik. Magad sem hiszed el, hogy egy olyan ősi faj képviselője áll előtted, akikről eddig csak mesékben, mondákban hallottál. Továbbra is megilletődve állsz, mikor a tünde köszönt téged. Az ő neve: Anuta.
Összeismerkedtek. Az ő neve Anuta. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: keg gomba, két kard szimbólum, kígyóbőr kesztyű, kis vaskulcs. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [140,60] Lakott területre érkeztél. Találsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elf kósza házát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy vércápa hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.


(Továbbmész...) [140,61] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Találsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nagyobb monolitot. Találsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Van itt egy vegyesbolt (842. épület.), egy fegyverbolt (886. épület.) és egy Fogadó Ghalla elf bárdjaihoz (888. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, narancssárga szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. Fairlight presbitere. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy szing. szaggató trófea, egy Dakotuka trófea és egy Fadabama trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Egy szőrös azuka a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Earthquake. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: bátorság medálja, behemót amulett, berzerker tüske, béta szilánk.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Gyorsan megegyeztek a tétben: 100 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, te dobsz először: négyes. Ellenfeled egy ötöst gurít. Vesztettél! 100 aranyad bánta a dolgot. (Önanalízis: +2% szerencsejáték.) Aztán elköszöntök egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 4 VP-t.]

ve 248 50 megveszed a 248. tárgyat 50
Vásároltál 50 pszi követ. 50000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1387 96 107 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

139 140 141
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
(140,53) quwarg királynő (#153), szent tölgyfa (#393), 38. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, vortexmágus (#418), GesLant (1072. kalandozó)
(140,54) lajhárlord (#757), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534)
(140,55) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemülék (#146), bávatag golombár (#165)
(140,56) zombi (#49), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), törpemammut (#115)
(140,57) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), erszényes elkarog (#354)
(140,58) fényűző villa (#605), a 68. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), oltár, Chara-din monolitja (#534), dehidrátor (#151)
(140,59) kardfogú fülemüle (#146), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), lajhárlord (#757), Anuta (5539. kalandozó)
(140,60) főutca (#399), elf kósza háza (#681), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(140,61) vegyesbolt (#842), fegyverbolt (#886), Fogadó # (#888), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), Earthquake (2136. kalandozó)

[96,107] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Khór szobrát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy Fősátor (770. épület.).
Összeakadsz Diz-ohhal. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea színesíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Egy csataremák a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: galachmit, kőszem, ork sör, pszi kő, szeksztáns, vasérc, vizestömlő. A gyűlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 142 életpontot sebeztél. [+4% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 kábító nyilacska. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Becsapódva, megdöfi Diz-oh testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-4 támadás, -4 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod Diz-oh testét. (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ököllel Diz-oh néhányszor megcsapja a jobb lábadat. A Kos Csapásának kí-technikát demonstrálta támadásával. (6 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +57 ÉP.) {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod Diz-oh jobb lábát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ököllel Diz-oh néhányszor megcsapja a testedet. A Sziklazuhatag módszerével támadott, ismered fel. (7 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +56 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 559, gyógyulás: 203, összesen: -356 ÉP}


[10 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,107] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 1 VP-t.]

le 1541 leveszed/lerakod az 1541. tárgyat
Leveszed az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

kf 1551 1559 kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat az 1559. tárggyal
A csuklódra húzod a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]
Leveszed a jégkoronát, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy áldott okerón.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. {HD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. {HD:} Mandibulakaszával kicsit megvágod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 0, gyógyulás: 98, összesen: +98 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vámpírféreg.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vámpírféreg testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Mandibulakaszával megvagdalod a vámpírféreg testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 110 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 740, gyógyulás: 43, összesen: -697 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. [35 pontot használtál fel, van még 174. Kapsz 7 VP-t.]

le 1551 leveszed/lerakod az 1551. tárgyat
Leveszed a mentát karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

kf 1978 1541 kézbeveszed/felveszed az 1978. tárgyat az 1541. tárggyal
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a jégkoronát. [0 pontot használtál fel, van még 174.]
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 179.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 184.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 189.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ef 21 524 energia fejlesztése 21
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-21 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [147 pontot használtál fel, van még 62. Kapsz 29 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 57. Kapsz 1 VP-t.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 1, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 57 pontod maradt, ebből a következő körre 57 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI REGENERÁCIÓ II. (524. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Pszi regeneráció elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi szakértelmed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt.
Köztudomású, hogy a kasztroplanáris térben nem lehet direkt varázslatokat használni, mivel ott a mana közvetlenül nincs jelen úgy, mint a valóságban. Egészen más azonban a helyzet a pszi képességekkel. Ha például tudati portya során próbaképp elcsattintasz egy pszi regenerációt, döbbenten fogod tapasztalni, hogy az visszhangot ver a tudati térben, és a hatása megsokszorozódik! Huh! Micsoda felfedezés! Némi kísérletezgetés után kitapasztalod, hogy miként fordíthatod a magad javára ezt a bámulatos újdonságot... [Mostantól a Pszi regeneráció elnevezésű pszi képességnek megadhatsz egy második paramétert is. A második paraméter azt mutatja meg, hogy a metódus tőled maximum hány mező távolságig hasson. A megadott távolságon belül lévő valamennyi kalandozó áldozatául esik majd a pszi regenerációnak! A távolság maximum a pszi szakértelemszinted egytizede lehet (lefelé kerekítve), de semmiképp sem lehet 10 mezőnél több. A pszi regeneráció költsége az alapérték annyiszorosa lesz, mint amekkora számot a második paraméterben megadtál. Ha nincs elegendő pszi pontod, akkor olyan hatótávolságban használod a regenerációt, amit még finanszírozni tudsz a pontjaidból. A regeneráció továbbra is csak a szabadban működik, az életpontod általa sem mehet a maximum érték fölé, és bizonyos tudati képességek védelmet nyújthatnak a hatása ellen.]

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 109. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 51 (68) Szint: 49 Merészség: 8/5 Magasság: 141 cm
IQ: 37 (47) Támadás: 133 (137) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 30 (55) Védekezés: 154 (163) Menekülés: 1 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 27 (59) Életpont: 1443/712 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 6
Szerencse: 35 (79) Varázspont: 1212/644 Pénz: 21590 arany Kép. pont: 69
Tudatpont: 84/50 Pszi pont: 430/22
Eddig összesen 3469 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 566 TP-t kaptál. Jelenleg 18 600 614 TP-d van. A következő szinthez még 1 399 386 TP szükséges. Trófeáid: tleikan amazon, quwarg széltáncos, bumshir óriásmacska. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5600 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/19 ökölvívás: 39/79 szúrófegyverek: 15/74
vágófegyverek: 5/55 (+106%) dobófegyverek: 33/36

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -39.); ében dobónyíl (#849) (40 -); kábító nyilacska (#1590) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
95,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 140,61
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 96,100
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/81 2. nyomkövetés: 35/19 (+10%) 3. mászás: 36/60
4. csapdakészítés: 34/0 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/26 6. gyógyítás: 3/35
7. titkosírás: 27/22 8. felderítés: 11/83 (+12%) 9. szörnyidomítás: 4/54
10. teológia: 20/78 (+25%) 11. taumaturgia: 90/39 (+8%) 12. szerencsejáték: 7/96 (+2%)
13. versengés: 19/63 (+18%) 14. harcművészetek: 35/0 15. zene: 4/28
16. szörnyismeret: 13/3 17. pszi: 57/5 (+5%) 18. zárnyitás: 1/19
19. vadászat: 5/38 20. bányászat: 16/78 21. testépítés: 5/77
22. úszás: 14/12 23. főzés: 20/39 24. csapatmunka: 4/79

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127), massza (#217), piromenyét (#99) (csak egyszer), kronoelementál (#287), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), északi tűzsárkány (#219), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (779,0) szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) elme dominanciája (#247)
kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329) pszi-acéltorony (#98) >> varkaudar katona (#691)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 67, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 47.
Kész: 16, 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 129952. Beállított erő: 130 Összpont: 241522

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6318 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
49960 arany (#50) 6 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
1 téfea-agy (#172) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kő (#642) 2 álompor (#396) 7 kaja (#2)
50 pszi kő (#248) 25 smirglilevél (#29) 5 ugh méreg (#166)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97
106
107
108
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173), áldott okerón (#336), varkaudar behemót (#189), vámpírféreg (#782)
(96,107) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, Fősátor (#770), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Khór szobra (#1824), Diz-oh (6103. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek