Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 10. 9h:20' EZ A 239. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 240. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos nyakát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 1426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 1611 | jelszó kimondása 1611 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 57 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza pöffedt fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni.
fa 397 5767 1 | feladod a 397. tárgyat az 5767. kalandozónak (1 darabot) |
kt 1595 1 | elkészíted az 1595. tárgyat (1 darabot) |
faa 150 1228 | feladod a 150. tárgyat az 1228. tárgyat |
v 22 182 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 181 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
hu 1735 351 190 | hulladék: 1735 351 190 |
hu 66 230 192 | hulladék: 66 230 192 |
hu 1230 105 298 | hulladék: 1230 105 298 |
hu 268 133 103 | hulladék: 268 133 103 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ve 104 | megveszed a 104. tárgyat |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [112,97] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bibircsók-óriás. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux jobb karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [111,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Kevés hó szitál.
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az orgoró testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel súrolod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [111,97] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [112,96] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [113,94] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trikornis közeledik. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 22 (28) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 30 (34) | Életpont: | 327/268 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (35) | Varázspont: | 494/274 | Pénz: | 4957 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 23/3 | Pszi pont: | 125/270 | EFejl: | 67 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 24 | lőfegyverek: | 24 |
dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16 (+3) | 2. nyomkövetés: | 66 (+1) | 3. lopás: | 4 (+3) |
4. mászás: | 10 | 5. csapdakészítés: | 25 | 6. csapdaészlelés: | 8 (+3) |
7. gyógyítás: | 17 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 12 (-11) |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 30 | 12. taumaturgia: | 38 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 106 (+1) |
16. szörnyismeret: | 36 | 17. pszi: | 20 | 18. zárnyitás: | 11 (+3) |
19. vadászat: | 6 | 20. bányászat: | 18 | 21. úszás: | 10 |
22. főzés: | 3 | 23. csapatmunka: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | tolvajvér (#364) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arx formázó minta (#298) | 1 | Brod buzogánya (#1735) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 14 | csuklyavirág (#133) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
3 | kaja (#2) | 3 | lánckesztyű (#230) | 1 | magszim bél (#103) | |||
100 | mákrózsa virág (#56) | 6 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | |||
8 | ork csodaszer (#1228) | 2 | pular kristály (#239) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | tüske (#22) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
13 | ugh méreg (#166) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
4 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
628 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 3 | fabontó (#106) | 2 | fémrúd (#104) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | illatos rózsaszál (#1595) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kőszem (#304) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
26 | pirkit (#153) | 13 | vasérc (#152) |