Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. szept. 26. 15h:04' EZ A 830. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 831. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1636 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 73. pszi képességet |
t 37 | támadod a 37. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [114,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [113,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin! {max. életpontja: 43-48.}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 366 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm bal lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Droma Shelagoru testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a Droma Shelagoru fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Droma Shelagoru csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a tetemember testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,109] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak varkaudar varázsló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tyrannoszaurusz rex trófeát. 1373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a velociraptor fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a velociraptor fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [112,110] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő hadroszaurusz nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hadroszaurusz bal vállát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a hadroszaurusz bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 1475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
be 134 | bemész a 134. titkos labirintusba |
lm 7 5 | mozogsz 7 5 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 12 | mozogsz 12 |
ov | óvatosságod: |
lm 14 16 18 | mozogsz 14 16 18 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1076 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 22 24 23 | mozogsz 22 24 23 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök bal oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót bal karját. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel gyengén megszurkálod az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 34 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr bal lábát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar hadúr bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hadúr fejét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 13 arany. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
lm 26 28 31 | mozogsz 26 28 31 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1076 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár farkát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt sullár bal hátsó lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted az élőholt sullár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az élőholt sullár öklelő szarvai elől. Apró rúgást kapsz az élőholt sullár patájától. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus fejét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
lm 33 12 | mozogsz 33 12 |
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar kósza jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 50 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 5 | mozogsz 5 |
ov | óvatosságod: |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [110,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 778. szörnyet |
TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
VARKAUDAR PECSÉTGYŰRŰ (1171. TÁRGY) Végre valahára te is szert tehettél egy olyan csecsebecsére, melyet eddig csak a varkaudar hadurak keze érinthetett. Ha a varkaudar pecsétgyűrűt az ujjadra húzod, rögtön megérzed hatalmát: +3 támadást és +1 közelharc-sebzést kapsz, valamint annak a varkaudarnak, aki csupán egy pillantást vet a gyűrűdre, akár ott rögtön lecsaphatod a fejét, annyira meg fog rettenni hatalmadtól - vagyis a gyűrű a varkaudarok elleni csatában az előbb említett helyett +6 támadást és +2 sebzést ad. |
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY) A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod. |
KIS ÓNIXKULCS (1110. TÁRGY) Erre gondoltál volna utoljára... ónixkőzetből kulcsot készíteni!?! Pedig a nehezen megmunkálható fekete anyagból tökéletes és törhetetlen kulcsot készített valaki. Nincs is más teendőd, mint elsőrendű munkája előtt fejet hajtani, na meg minél előbb megtalálni azt a zárat, aminek kinyitására a kulcsot használhatnád. |
Erő: | 29 (37) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 91 kg |
Ügyesség: | 26 (33) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 21 (26) | Életpont: | 408/345 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 20 (31) | Varázspont: | 381/9 | Pénz: | 828 arany | Kép. pont: | 15 |
Pszi pont: | 122/61 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | * 22 | vágófegyverek: | 4 |
ütőfegyverek: | 25 | lőfegyverek: | * 23 | dobófegyverek: | * 20 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vas dobónyíl (#189) (3 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
110,108 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 37 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 17 | 5. csapdakészítés: | 12 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 23 | 8. titkosírás: | 4 | 9. felderítés: | 38 |
10. szörnyidomítás: | 5 | 11. teológia: | 12 | 12. taumaturgia: | 12 |
13. szerencsejáték: | 7 | 14. versengés: | 3 | 15. zene: | 30 |
16. szörnyismeret: | 10 | 17. pszi: | 17 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 15 | 20. bányászat: | 30 | 21. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
sörényes ubuk (#89), szintszívó (#96), törpemammut (#115), ryuku gárdista (#360), piromenyét (#99) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), Pszinapszis (#974), Ciang Csí (#978) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | varkaudar íjász (#687) | energiatüskék (#29) | >> | 33. szintű lényekre | |
energiatüskék (#29) | >> | massza (#217) | villámcsapás (#50) | >> | sullár (#101) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: éhes |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
HŐSTETTEID |
Eddig 28 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 345). |
Eddig 9 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 69). |
A toronyháborúban összesen 12 győzelmet arattál, ezzel 485 pontot szereztél. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 2 | * | ezüsttőr (#322) | |
2 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
1 | varkaudar szablya (#516) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | bot (#4) | 1 | Brod buzogánya (#1735) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | 2 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | nyílpuska lövedék (#547) | 13 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
12 | tüske (#22) | 7 | ubuk tüske (#131) | 15 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fejsze (#1240) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | elit csatavért (#295) | 1 | * | tükörpáncél (#519) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | rézsisak (#72) | 2 | * | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | ryuku köpeny (#693) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | rájabőr úszógatya (#405) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | ryuku csizma (#692) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
12 | * | borostyán függő (#162) | 2 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
Nyakláncok | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 3 | aranylánc (#191) | 2 | denevér szimbólum (#140) | |||
7 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 2 | gyöngysor (#192) | |
1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |
Karkötők/karvédők | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 2 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | ||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 3 | * | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | vérpettyes gyűrű (#1659) | |||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 2 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkévaló napköve (#2089) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 16] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [bennük 17 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 43] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 23 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 27] | ||||||
1 | sólyomcsőr (#1223) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
18 | sullár hólyag (#168) | [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 309] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
31 | uzbány csőr (#169) | [bennük 301 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 45] | ||||||
8 | zöld üveg (#82) | [bennük 11 csepp ragasztó (#83), fér még: 149] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 3 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 7 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | |||
3 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 1 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 25 | kaja (#2) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kötél (#92) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 2 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | méregtermő iszák (#1666) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 12 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 26 | varkaudar pálinka (#1137) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 19 | álompor (#396) | 8 | aranytoll (#572) | |||
2 | bordacsont (#16) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 2 | darázsszárny (#652) | 31 | drótszőr (#37) | |||
3 | elkarog szőr (#665) | 9 | fabontó (#106) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | 4 | gromak bőr (#268) | |||
3 | gyíkfű (#201) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 2 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 3 | kék orchidea (#68) | 4 | kőszem (#304) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | lapkorong (#80) | 2 | lapockacsont (#33) | |||
5 | magszim bél (#103) | 12 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | |||
4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mélysötét rubinkő (#1699) | 1 | moa burát (#384) | |||
2 | moa jádekő (#382) | 1 | moa rubin (#379) | 6 | mocsári penke (#148) | |||
4 | móri gyümölcs (#116) | 3 | mutáns csont (#331) | 7 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 3 | pókláb (#1378) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 1 | smaragdkő (#678) | 18 | sünmedve tüske (#14) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
6 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | |||
1 | tyrex csont (#280) |
Összsúly: 185.45 kg | Megterheltség: 143% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 22 | gyöngymangó (#135) | 125 | kaja (#2) | 75 | madártoll (#112) | 1 | Mallon botja (#1526) | 1 | márványkulcs (#245) | 45 | pirkit (#153) | 17 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | 19 | sáfránypor (#211) | 2 | varázskő (#305) | 17 | varkaudar csont (#1113) | 39 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaktusztüske (#114) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
93 | arany (#50) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
1 | elit csatavért (#295) | 25 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | raptor karom (#281) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | tyrex csont (#280) | 7 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 2 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 26 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | varkaudar szablya (#516) | |||
1 | vassisak (#160) |
109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|