Karakterszám: |
2746 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
237 |
Játékhét: |
256 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
105 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. szept. 16. 9h:14' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. szept. 17. |
|
E-mail!
MIA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 28541.) A te szinteden a legnevesebb
Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás,
szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7747.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*szept. 14.* Tömörgõ Sitty-Sutty pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Vivi Ornitier felett.
*szept. 15.* Boszorkány Nikki és Le Henger Elek
pszi párbajt vívtak. Boszorkány Nikki került ki gyõztesen.
Egy futár távoli híreket hoz:
*szept. 15.* Nemesist kis híján megölte egy kifejlett xenomorf.
*szept.
15.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû
Reglinde került ki gyõztesen.
*szept. 15.* Aranyszemû Reglinde pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett.
*szept. 15.* Alba
Regina pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
*szept.
15.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Doris Kel Dor felett.
*szept.
15.* Stanislava pszionikus küzdelemben diadalt aratott FloMo Belaxus felett.
*szept. 15.* Stanislavát legyõzte harcban egy kifejlett xenomorf.
*szept.
15.* Fortian és Faylande pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 434.]
h 8 24 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 28. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 434.]
kf 271 312 298 211 225 139 |
bekészíted a 271. tárgyat |
Felveszed a káoszkígyó vértet. Felveszed a krakoch csizmát. Felveszed az
opilíchium gyûrût. Felveszed az ozin fülkarikát. Felveszed az óriás fülbevalót.
Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 434.]
be 20 3 528 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem
tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves
Mia, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet
csak
Tiume batyuja néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod!
[ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod
kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek
mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt
összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró
ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot,
20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat!
Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz!
Csak olyan tárgyat tud kiválasztani
a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 414.]
be 3 194 |
meglátogatod a 3. épületet |
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület
tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Közlöd, hogy a 194. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 560 aranyat,
és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben
a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod
a vízlélegzés varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 384.]
be 3 18 |
meglátogatod a 3. épületet |
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg.
Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a
18. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 700 aranyat, és hosszas
oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges
rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod
a földelem
idézése varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 354.]
be 9 4 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni.
Isteni mágia! Szolgád, jégmedúza újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 60 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
h 14 30 33 36 |
14. tárgy használata |
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben
az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Sikeresen legyártottál
1 piros színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez õsmágus
szájvize.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]
h 14 29 30 40 |
14. tárgy használata |
Kis tüzet gyújtasz, és fölötte melegítve, lassan összekevered egy üvegben
az elõkészített anyagokat egy kis vízben oldva. Siker! Elõállítottál 1
lila varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez hatalom bíbor itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 339.]
h 14 28 32 36 |
14. tárgy használata |
Kiraksz magad elé egy tiszta üvegcsét, majd gondosan elõkészíted a kiválasztott
alapanyagokat, és némi víz segítségével, tûz fölött összekevered. Tökéletes!
Az ital lassan fehér színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db immunitás
itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 334.]
h 69 |
69. tárgy használata |
Felhajtasz 1 õsmágus szájvizét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]
h 71 |
71. tárgy használata |
Lenyelsz 1 immunitás italát. ( +4 tûzimmunitás, +4 hidegimmunitás, +4
savimmunitás, +4 elkt.immunitás, +4 imm.mérg.gázra.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]
h 77 |
77. tárgy használata |
Felhajtasz 1 hatalom bíbor italát. (+4 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Elmész dolgozni, hogy ennivalót szerezhess a szolgáidnak. Munkát vállalsz
egy építkezésnél, és robotolsz mint gép. Hej, ha már olyan nagyhatalmú
mágus lehetnél, hogy erre ne legyen szükség! A munka végeztével megkapod
a megfelelõ élelemadagot. Elektraton jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Elektromancer
jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
A szint központi kertje maga a csoda, a vegetáriánus mágusok valamilyen
úton-módon az igazi napfényt hozzák be ide. Sehol máshol nem található
finom zöldségek teremnek itt! Fárasztó kertészkedés után megvendégelnek.
(+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+15% védekezés.) (-7
vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Ellõsz egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van
egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd
van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Találomra kiválasztasz egy barlangot,
amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik
Mikanno Hosi Kanpokusan, egy szivárvány bõrû, fekete,
hosszú hajú, csillogó szemû, csábos hangú, igézõ nõ. [aura: 12-es méretû
6-os szintû jobb mancs.] A Pszionicisták klánjának pszionicista-jelölt
rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. A következõket látod
nála: Ulthaodron karkötõ, óriás fülbevaló, hõsi jelvény, quwarg amulett,
Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a füvész köpenye, a
mentát gyöngye, galetkifej karkötõ, a siker aranyveretes öve, platina nadrág,
sárkányamulett, ozin fülkarika, gyémánt pszi váll-lap, a pók smaragdgyûrûje,
káoszkígyó vért, Pszichoklenész sisakja, galetki érdemérem, krakoch csizma,
opilíchium gyûrû. Mikanno Hosi Kanpokusan körbevezet a barlangban, megmutogatja
trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza
az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok.
Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba
kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl.
Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól.
(+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a bjöltreodrok.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
cs 5 |
csapdaállítás 5 TVP-ért |
Csinos kis csapdával fogod megnehezíteni a behatolók dolgát. Csorog rólad
az izzadság, de végül elkészülsz. Csapdád (5 TVP-s) rejtettsége: 9, sebzése:
8-16.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
bsz 2 10 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Felkeresed a mágusközpontot, hogy képességeid átmeneti pluszt kapjanak (-2
TVP, -10 VP, +1 varázslataid szintjére). Elsõ utad az élelmiszerraktárba
vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz -
a kiképzõközpontban edzel. (+15% támadás, +7 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán
is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 illat, +2
rugalmasság.) Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ szolgáltatásait. ( +2 álcázás,
+2 lopakodás.) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. ( +2 lõfegyver (+2 gyorsaság.).)
Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10%
lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Meglátogatod a szövetség
kertjét. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
szemani gomba ! Leszedsz
2 adagot. Karbantartod szerszámaidat. ( +2 zárnyitás, +2 mászás.) Kicseréled
tapasztalataidat a tolvajcéhben. ( +2 csapdaészlelés, +2 lopás.) Az ivóban,
jéghideg sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.)
Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul
körülleng a mágustorony aurája.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
kf 250 100 |
bekészíted a 250. tárgyat |
A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
kf 142 292 |
bekészíted a 142. tárgyat |
Leveszed a sárkányamulettet. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
ep 66 75 3 |
építed a 66. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a felszíni könyvtár
építését. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog.
Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne
fel egy orgling tehozzád! A munka 120 TVP-nyit haladt, még 7199 van hátra.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+150%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A munka dicsõséget jelent! (+3 hõsiesség pont.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 építés; [75 TVP-t használtál
fel, maradt még 163.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény
bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért (#4) 37 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél
(#9) 15 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14)
3 ap, mandolin (#19) 60 ap, kötél (#128) 15 ap, ében tündekard (#132) 30
ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing (#134) 60 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 450 ap, mágikus védõruha (#341) 450 ap, olaj (#415) 15 ap,
elsõsegély csomag (#619) 4000 ap, az erõ rövid tõre (#1752) 280 ap, az
egészség ezüst fejpántja (#2907) 280 ap, a mágia gyalogos lándzsája (#3582)
295 ap, a pontosság csontmaszkja (#4242) 280 ap, a pontosság díszes köpenye
(#4288) 441 ap, a pontosság szöges öve (#4318) 441 ap, az élet csontamulettje
(#5247) 280 ap, a törpék díszes karkötõje (#6642) 336 ap, a hatalom csillogó
fejpántja (#6958) 514 ap, a harcos hosszú lándzsája (#8083) 532 ap, a gólem
csontamulettje (#8397) 336 ap, a gólem aranyozott fülbevalója (#8458) 507
ap, az óriás szárnyas sisakja (#8727) 351 ap, az óriás díszes köntöse (#8803)
514 ap, az entek nagy pajzsa (#9612) 351 ap, az entek kék köpenye (#9687)
331 ap, az elfek átlátszó köntöse (#10602) 336 ap, a merénylõ ezüst fejpántja
(#11007) 336 ap, a tudós kék köpenye (#11487) 331 ap, a lich ezüst nyaklánca
(#11982) 345 ap, a lich hosszúkardja (#12117) 351 ap, a remete fekete csizmája
(#12372) 336 ap, a majom átlátszó köntöse (#14202) 336 ap, a gepárd hosszú
íja (#15672) 351 ap, a sas nehéz nyílpuskája (#16137) 381 ap, a sas hosszúkardja
(#16167) 351 ap, a természet díszes karkötõje (#16992) 336 ap, a bölcsesség
ezüst fejpántja (#17757) 336 ap, a bölcsesség kék köpenye (#17787) 331
ap, a bölcsesség nehéz nyílpuskája (#17937) 381 ap, a torony ezüst fejpántja
(#18207) 336 ap, az energia nagy pajzsa (#18612) 351 ap, a kígyó háromszögszimbóluma
(#19212) 345 ap, a sebezhetetlenség bíbor láncinge (#19482) 441 ap, a sebezhetetlenség
díszes karkötõje (#19692) 336 ap, a ragadozó rövid tõre (#20202) 336 ap,
a küzdelem fekete maszkja (#20445) 1085 ap, a gyõzelem vas mellvértje (#20848)
622 ap, a gyõzelem hosszú lándzsája (#21133) 532 ap, a túlélés ezüst láncinge
(#21283) 640 ap, a tökéletesség csontmaszkja (#21792) 392 ap, a tökéletesség
díszes köntöse (#21853) 514 ap, a tökéletesség aranyozott nyaklánca (#21883)
525 ap, a tökéletesség aranyozott fülbevalója (#21958) 507 ap, a tökéletesség
hosszú íja (#21972) 406 ap, a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032)
406 ap, a tûz bíbor láncinge (#22182) 329 ap, a tûz díszes karkötõje (#22392)
225 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 239 ap, a jég kék köpenye (#22737) 219
ap, a jég malachitgyûrûje (#22827) 225 ap, az enyészet bíbor láncinge (#23082)
329 ap, az enyészet ezüst fejpántja (#23157) 225 ap, a villám bronz mellvértje
(#23547) 315 ap, a villám fekete csizmája (#23622) 225 ap, a méreg nagy
pajzsa (#24012) 239 ap, a méreg rövid tõre (#24252) 225 ap, a regenerálódás
elit lemezpáncélja (#24403) 543 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462)
239 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 225 ap, a sün ezüst fejpántja (#24957)
225 ap, a sün csontamulettje (#25047) 225 ap, a sün vívótõre (#25153) 381
ap, a teknõs lovagi lemezpáncélja (#25302) 360 ap, a teknõs átlátszó köntöse
(#25452) 225 ap, a teknõs vívótõre (#25603) 381 ap, a teknõs hosszúkardja
(#25617) 239 ap, a szalamandra bronz amulettje (#25948) 381 ap, a szalamandra
kõrisfa íja (#26023) 399 ap, a yeti lovagi lemezpáncélja (#26202) 360 ap,
a yeti átlátszó köntöse (#26352) 225 ap, a yeti ónix karkötõje (#26443)
381 ap, a yeti fogazott kardja (#26518) 399 ap, a sav vas mellvértje (#26698)
489 ap, a sav díszes köpenye (#26788) 374 ap, a sav díszes karkötõje (#26892)
225 ap, a sav aranyozott fülbevalója (#26908) 374 ap, az elektromosság
bronz mellvértje (#27147) 315 ap, az elektromosság vas mellvértje (#27148)
489 ap, az elektromosság átlátszó köntöse (#27252) 225 ap, az elektromosság
ezüst fülbevalója (#27357) 219 ap, a légzés vaspajzsa (#27613) 399 ap,
a légzés fekete csizmája (#27672) 225 ap, a légzés rövid tõre (#27852)
225 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 239 ap, az angyalok ezüst
fejpántja (#28107) 225 ap, az angyalok díszes köntöse (#28153) 381 ap,
az angyalok malachitgyûrûje (#28227) 225 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája
(#28287) 270 ap, az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782) 239 ap, a bûz
csontmaszkja (#28992) 225 ap, a bûz malachitgyûrûje (#29127) 225 ap, a
sólyom harci nyílpuskája (#29638) 435 ap. Veszel 20 mágikus védõruhát 9000
aranyért.
[ld. enc.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Már a megadott épületben vagy! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
kf 20216 100 |
bekészíted a 20216. tárgyat |
Visszamész a barlangodba. A ragadozó görbekardját ezen a szinten nem tudod
használni. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
kf 292 142 |
bekészíted a 292. tárgyat |
Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a sárkányamulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
[Meditátor torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe
vezet, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden
lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre,
hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt
elonotichlan nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Vadászösztöneid mentenek
meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen,
megfordulsz. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled
egy mutáns asztrálszárnyas (#273) [aura: 15-ös agyvihar.].
[ld. enc.]
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Mia |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)52 |
(+0)90 |
Mutáns asztrálszárnyas |
Mentális pajzs |
3 körre |
(-20)120 |
(-4)91 |
2. |
Mia |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)49 |
(-41)49 |
Mutáns asztrálszárnyas |
Idegroppantás |
-45
PE |
(-30)90 |
(-4)87 |
3. |
Mia |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)46 |
(-41)8 |
Mutáns asztrálszárnyas |
Idegroppantás |
-45
PE |
(-30)60 |
(-4)83 |
4. |
Mia |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)43 |
(+4)12 |
Mutáns asztrálszárnyas |
Mentális pajzs |
3 körre |
(-20)40 |
(-4)79 |
5. |
Mia |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)40 |
(+4)16 |
Mutáns asztrálszárnyas |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)35 |
(-4)75 |
6. |
Mia |
Pszi csáp |
+4 PE |
(-3)37 |
(-16)0 |
Mutáns asztrálszárnyas |
Idegroppantás |
-45
PE |
(-30)5 |
(-4)71 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-45 életpont.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
ftk 1 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes
kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ
utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat
rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed,
és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy renegát pszionicista (#281) [aura: 13-as
méretû 16-os szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9
vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy elemek parancsát. (-9 vp.) Samu
elmormol egy villámsújtás varázslatot. A renegát pszionicista
46 ép-t sebzõdik.
Vanek a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Heves kézmozdulatok
közepette Vanek elmormol egy féreg érintését. Szikra elmond egy elektromos
fal varázslatot. Magában motyogva, a renegát pszionicista létrehoz egy
lélekfacsarást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Hópihe
sebzõdik
63 ép-t. Samu
55 ép-t sebzõdik. Vanek ellenállt a varázslatnak. Szikra
58 ép-t sebzõdik. Hópihe halálos sebet kapva a földre zuhan. Samu kileheli
lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A renegát pszionicistát
védi rezisztanciája. (-15 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a renegát
pszionicista létrehoz egy lélekfacsarás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak.
Vanek
61 ép-t sebzõdik. Szikra elmond egy villámsújtás varázslatot. A
renegát pszionicista
54 sebzést kap. Vanek a renegát pszionicista felé
mozog. Vanek a renegát pszionicistát támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy savcsapás varázslatot.
A renegát pszionicista
sebzõdik 195 ép-t. (-15 vp.) A renegát pszionicista
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 0/63, Samu:
46/55, Vanek: 61/61, Szikra: 54/58.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak
is jut 27%. Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz.
De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, jégmedúza újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, elektraton újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]
ftk 2 |
felszíni tárgy kutatása |
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi
galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki,
aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Összegyûjtve
a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy a forrás érintését.
(-7 vp.) Az arctalan galetki feléd rohan. Az arctalan galetki rád veti
magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek.
(67 ép-t
sebzõdtél). Illatozik
(-46 ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy elemek parancsát.
(-9 vp.) Az arctalan galetki rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(70 ép-t sebzõdtél). Illatozik
(-50
ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 233 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg.
[-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak
rajtad 153 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 233
aranyat.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
ftk 3 |
felszíni tárgy kutatása |
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik
arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban,
és máris megindulsz az asztrális túrára. Sajnos pont az utadban állt neki
fõzõcskézni egy mentálbanya! A mentálbanyák túl nagyhatalmú teremtmények,
becsületes küzdelemben biztosan nem tudnád legyõzni. Egyedüli esélyed,
ha még távolról végzel vele, mondjuk megmérgezed a kotyvalékot, amit éppen
kotyvaszt!
[Tudati méreg próba 6-os küszöbre: sikertelen] Egybõl látod,
hogy erre nem leszel képes! A mentálbanyák híresek róla, hogy ellenállóak
a tudati mérgekkel szemben, a te mérged pedig elég gyengécske, meg sem
érzi!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]
k 6 2 3 |
kaland elvállalása |
(6. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(2. kaland:) Ellátogatsz az ásatás színhelyére. Egy rég kiszáradt, meredek
falú lávakatlanban bukkantak a varázskönyvtárra, amelyet a Tudósok becsése
szerint 3000 évvel ezelõtt épített itt valamilyen, föld alatt élõ mágiahasználó
faj. Már az sem volt semmi, hogy az átkozott Xhark varázsló képes volt
nyelvüket megfejteni - tudása vele együtt a sírba szállt, amikor tettéért
sietve kivégezték. A katlan tetejénél különös védõruhába öltözött tudósok
fogadnak. Vezetõjük megkér, hogy te is öltsd fel a magaddal hozott védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Kicsit kényelmetlen, de ha kötelezõ, hát kötelezõ. A hangokat is tompán
hallod, de azért megérted a vezetõ szavait.
- Védõruha nélkül rövid idõ
alatt kiégne belõled a mágiahasználat képessége. Az õsi faj, akinek a könyvtárára
bukkantunk, ocsmányabbnál ocsmányabb varázslatokat ismert. Ezek legtöbbje
hatalmas területre hatott, és hatóideje több száz, ezer év, talán az örökkévalóság.
Nem kétséges, fegyverként használták ezeket a varázslatokat. Különös, hogy
sosem hallottunk róluk. - Egy kötéllifttel leengednek benneteket a lávakatlan
mélyére. Különös érzés a vulkanikus kõzeten járni. Orrodhoz kellemetlen
szag jut el. A tudós rádnézve, magyarázattal szolgál. - Mérgezõ gázok törnek
fel a mélybõl. Remélem, képes vagy megóvni magadat.
[Imm.mérg.gázra próba
10-es küszöbre: sikeres]
Bólintasz - a szag kellemetlen, de nem érzel rosszullétet. Idelent egész
meleg van. A falat az egyik oldalon a tudósok szétbontották, egy sötét
nyílást tárva fel mögötte, amelyet alig-alig világít meg a milgandok derengése.
Egy hosszú folyosón mentek végig, amelyet a tudósok vájtak a falba Xhark
feljegyzései alapján. Egyszercsak kibukkantok egy hatalmas terembe. Mindenhol
polcokat látsz a kõfalba faragva, rajtuk betûkkel telerótt táblácskék ezrei!
Mohón nyúlsz a táblácskák után.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Hmmm... háromezer évesek? Igencsak óvatosnak kell lenned! A tudósok kétségbeesett
tekintete elõtt, vigyázva leveszel egy táblácskát. Egy sebtiben felállított
kõasztalhoz viszed, és ott tanulmányozni kezded. Hmm, az õsi írás! Hozzálátsz,
hogy megfejtsd. A tudósok hagynak dolgozni. Órákon át dolgozol, jegyzeteket
készítesz.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Kiválóan haladsz. Végül, mikor már nagyon fáradt vagy, elrakod jegyzeteidet,
és távozol.
[ld. enc.]
Otthon, miután kipihented magad, még egyszer átnézed a jegyzeteket, hogy
elegendõ tudás birtokába jutottál-e már. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ
mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(3. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]
v 146 23 16 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
v 146 20 16 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
v 146 17 16 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
v 146 14 16 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
v 146 11 16 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
11.]
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
uthanax talizmán. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak,
és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen
kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás
mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf bébi (#204) [aura: IQ: 8.], egy xenomorf
gyermek (#421) és 2 xenó élõsködõ (#420) [aura: imm. méregre: 25.].
*** 1. KÖR *** A xenomorf gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy savcsapást. Hópihe ellenáll a varázslatnak. Mágikus erõd felhasználásával
elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol
egy tárgyvédelem varázslatot. (-2 vp.) Vanek rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy tombolás. Vanek mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy féreg érintését. Néhány rövid kézmozdulat után Szikra létrehoz egy
elektromos fal varázslatot. Samu rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy villámsújtás. A xenomorf bébi
37 sebzést kap. A 2. xenó élõsködõ máris
elõtted terem! A 2. xenó élõsködõt védi rezisztanciája. A xenomorf bébi
elindul Hópihe felé. Az 1. xenó élõsködõ elindul Samu felé. Az 1. xenó
élõsködõ rezisztálja. Hópihe megközelíti a xenomorf bébit. A 2. xenó élõsködõ
rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Lecsap
rád jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése
van! (-1 TVP) Bûze fojtogat.
(-6 ép.) A xenomorf bébi és Hópihe egymással
harcolnak. Hópihe hörögve elterül. Az 1. xenó élõsködõ Samut támadja.
Samu megtántorodik. Samu halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+6 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése.
(-7 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy elemek parancsát. (-9 vp.) Magában
motyogva, a xenomorf gyermek létrehoz egy savcsapást. Vanek
130 ép-t sebzõdik.
Vanek halálos sebet kapva a földre zuhan. Heves kézmozdulatok közepette
Szikra elmormol egy villámsújtást. A xenomorf bébi
51 sebzést kap. A xenomorf
bébi odajön hozzád. A xenomorf bébi
48 sebzést kap az elektromos faltól.
A 2. xenó élõsködõ rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás).
Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Kronoérintése van! (-1 TVP) Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-4 ép.)
Az 1. xenó élõsködõ Szikrát támadja. Szikra megtántorodik. Szikra kileheli
lelkét. A xenomorf bébi téged támad. Elõre szúr jobb karmával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával.
(27 ép-t sebzõdtél).
Megpróbál megmarni fogával.
(31 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A xenomorf
gyermek elmormol egy savcsapás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak.
A 2. xenó élõsködõ rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lesújt
rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-21% támadás). Tekergetve
suhint jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Kronoérintése
van! (-1 TVP) Szagától fuldoklasz.
(-4 ép.) Az 1. xenó élõsködõ rád veti
magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Körbe-körbe forgatva üt
jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Kronózott! (-1
TVP). Nehezen bírod a szagát.
(-4 ép.) A xenomorf bébi rád veti magát.
Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Gyorsan
feléd lendít bal karmával.
(29 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva,
harapásra készül fogával.
(39 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 144 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 0/99, Samu:
37/113, Vanek: 0/120, Szikra: 99/61.] Menekülsz, mented az irhádat. Hmmm!
A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították.
Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add
ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 142 sebzést okoztál, és 422 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12 képességpontot kapsz.
Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
406 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Mia, egy hosszú ezüst hajú mélykék szemû vidám tekintetû,
érzékien vonzó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod:
vegetáriánus. Ez a 237. fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (18) / 16.31 |
[2] IQ: |
22 (23) / 2.22 |
[3] ügyesség: |
11 (12) / 5.92 |
[4] egészség: |
11 (12) / 0.67 |
[5] mágia: |
19 (24) / 9.93 |
[6] gyorsaság: |
20 (21) / 7.57 |
[9] Méret/ép: |
153 (154) / 32 |
Min. méret: |
122 |
Barlangméret: |
153 |
|
|
Varázspont: |
298 / 11 |
Képességpont: |
62 / 46% |
Hõsi pont: |
164 (6) |
Tám.bónusz: |
12% |
Véd.bónusz: |
27% |
Galetki erõ: |
908 / 527 |
Hírnév : |
500 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
16 / 16 |
|
|
Galetki csaták: |
67 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
35 (0) |
Torzsz. csaták: |
1122 (2) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
834 (1) |
Leölt torzszülött: |
1491 (1) |
Pszi csaták: |
168 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
88
(0) |
Ájulások száma: |
45 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanítómester (40)
Speciális
képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +40% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts
barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. [számláló: 1] 2.) Költözz
tovább két szinttel! [ok] 3.) Hozz egy cseppkõ gyûrût! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
12 (15) / 3.31 |
[15] regeneráció: |
10 (11) / 0.35 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (17) / 0.59 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (17) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
4 (18) / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (18) / 3 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (15) / 0 |
[24] rezisztencia: |
28 (42) / 0.20 |
[25] illat: |
9 / 0 |
[26] lõfegyver: |
3 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
9 / 3.12 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 1.86 |
[47] zárnyitás: |
10 / 5.67 |
[48] mászás: |
11 / 2.75 |
[49] rugalmasság: |
8 (10) / 1.70 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 2.41 |
[51] transzformáció: |
6 / 1.20 |
[52] auraészlelés: |
8 (10) / 7.45 |
[53] ékszerészet: |
7 / 0.23 |
[54] kereskedelem: |
10 / 3.57 |
[55] szívósság: |
15 (19) / 0.55 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 (12) / 4.94 |
[57] gyógynövények: |
11 (18) / 0.48 |
[58] nyomkeresés: |
13 / 0.85 |
[59] vezetõkészség: |
8 (9) / 7.60 |
[60] pszi támadás: |
10 (11) / 6.93 |
[61] pszi energia: |
17 (18) / 1.93 |
[62] lopás: |
10 (8) / 0.20 |
[63] éberség: |
6 (8) / 0.73 |
[64] átokszórás: |
5 / 3.51 |
[65] álcázás: |
6 (8) / 0.40 |
[66] lopakodás: |
8 (7) / 1.25 |
[67] régészet: |
20 (21) / 0.26 |
[68] zene: |
9 / 7.59 |
[69] tanulás: |
13 / 3.48 |
[70] idézés: |
8 (11) / 1.08 |
[71] javítás: |
10 / 3.07 |
[72] építés: |
18 (21) / 0.70 |
[73] felderítés: |
6 / 3.22 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
6 / 0 |
[101] szakért.: |
7 / 2.38 |
|
|
kõmûves
kalapács |
jobb láb |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 0.03 |
|
|
|
bal mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.88 |
|
|
rubin mágusbot |
bal láb |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
37 (40) / 13.48 |
[147] alkímia: |
1 (7) / 0.80 |
[42] csendvarázs: |
5 (8) / 0.12 |
[149] dimenziókapu: |
8 (11) / 0.20 |
[143] elektromos fal: |
19 (25) / 8.01 |
[41] elemek parancsa: |
15 (21) / 9.66 |
[29] életszívás: |
5 (8) / 0.96 |
[152] felejtés: |
11 (14) / 3.92 |
[18] földelem idézése: |
1 (7) / 0 |
[172] gázpajzs: |
2 (5) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
17 (20) / 3.94 |
[15] jégpajzs: |
6 (12) / 3.66 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.16 |
[154] kisebb erõpajzs: |
7 (10) / 3.24 |
[146] kontakt.õseiddel: |
9 (12) / 0.76 |
[158] láth. észlelése: |
5 (8) / 0.30 |
[157] láthatatlanság: |
5 (8) / 0.30 |
[165] manafókuszálás: |
5 (11) / 0.30 |
[129] mentális robbanás: |
11 (12) / 5.16 |
[133] pszi acéltorony: |
4 (5) / 0.18 |
[128] pszi csáp: |
16 (17) / 0.83 |
[169] savcsapás: |
39 (45) / 9.04 |
[171] savpajzs: |
4 (7) / 0.06 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
5 (6) / 0.52 |
[176] szélpajzs: |
9 (12) / 5.24 |
[150] tárgyvédelem: |
9 (15) / 5.63 |
[16] tûzpajzs: |
2 (8) / 0.56 |
[14] vakító fény: |
4 (10) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
4 (10) / 2.95 |
[194] vízlélegzés: |
1 (7) / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
143 elektr |
17 gránit |
169 savcsa |
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (1), õsmágus szájvize (1), immunitás itala (1), szélpajzs
(12).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Hópihe, a jégmedúza |
46/0 |
180% |
165% |
11 / 3.25 |
ájult |
[2] Samu, az elektraton |
49/0 |
175% |
150% |
12 / 4.96 |
ájult |
[3] Vanek, az arhomad varangy |
82/0 |
185% |
165% |
11 / 5.61 |
ájult |
[4] Szikra, az elektromancer |
83/0 |
185% |
170% |
10 / 9.40 |
ájult |
lélekenergia rész |
75% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
e 9 90 |
e 30 |
v 154 |
v 176 |
p |
|
2. Makró |
cs 5 |
bsz 2 10 |
be 9 5 |
kf 250 100 |
kf 142 292 |
|
3. Makró |
kf 20216 100 |
kf 292 142 |
vd 57 |
|
4. Makró |
h 14 30 33 36 |
h 14 29 30 40 |
h 14 28 32 36 |
h 69 |
h 71 |
h 77 |
|
5. Makró |
ftk 1 |
ftk 2 |
ftk 3 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elemek parancsa v.var. ha ellf. 21. képessége 10 v. több. Prioritás:
30. |
2: jégpajzs v.var. ha 5 vagy több ellenfél van. Prioritás: 60. |
3: jégvihar t.var. ha 5 vagy több ellenfél van. Prioritás: 55. |
4: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás:
50. |
5: savcsapás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 40. |
6: gránitbõr v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 255. |
7: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. |
8: tárgyvédelem v.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 206. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 10 30 9 61;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 3 7
1 5;
PSZ 57 45 54 67 56 47;
HE 3;
PT 3;
PTA 128 128 128 128 128;
PTB
128 128 128 128 128;
I 50 1000 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 9 sebzés: 8-16
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 24.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #3 (4. épület), #4 (8. épület),
#6 (9. épület).
SZÖVETSÉGED:
Békeidõk Hírmondói (#15038). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7774. karakternél van. Jelenleg a felszíni könyvtár építésén
dolgozol, eddig 600 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: halálóriás. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus vándorcsizmája (#17321) |
|
1 a kígyó díszes köpenye (#19138)
|
|
1 a sebesség kerek pajzsa (#13211) |
|
1 a siker aranyveretes öve (#302) |
|
1 a szívósság csatos öve (#14666)
|
|
1 a természet zangrozi csizmája (#16873) |
|
1 a torony átlátszó köntöse (#18252) |
|
1 a villám nagy pajzsa (#23562)
|
|
1 az ellenállás kerek pajzsa (#28511) |
|
1 az ellenállás lovagi lemezpáncélja (#28452) |
|
1 az ellenállás utazóköpenye
(#28586) |
|
1 az energia sárga öve (#18717) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
1 csillogó fejpánt (#1108) |
|
2 ében láncing
(#134) |
* |
1 Fairlight sipkája (#265) |
|
2 fekete csizma (#1122) |
* |
1 káoszkígyó
vért (#271) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
* |
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 szarvas sisak (#1078)
|
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 zangrozi
csizma (#1123) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz ezüst fülbevalója (#29157) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a kígyó ezüst fülbevalója (#19257) |
|
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) |
|
1 a mágus ónix karkötõje (#10243)
|
|
1 a majom ezüst nyaklánca (#14232) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a ragadozó márványgyûrûje (#20126)
|
|
1 a szellemek csepp fülbevalója (#15206) |
|
1 a szellemek márványgyûrûje (#15176) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) |
|
1 a torony díszes karkötõje (#18342) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
*
|
1 achát érdemrend (#303) |
|
1 Akadémiai nyaklánc (#321) |
|
21388 arany (#1) |
* |
1 arany orgling fétis
(#296) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás kõamulettje (#28646)
|
|
1 az energia ónix karkötõje (#18793) |
|
468 drágakõ (#2) |
* |
1 Fénygyûrû (#301) |
|
1 Laillia talizmánja (#319)
|
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
* |
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
* |
1 opilíchium
gyûrû (#298) |
* |
2 orgling fétis (#269) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
|
1 plüss daergaoth lord (#478) |
* |
1 sárkányamulett (#292) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
1 uthanax talizmán (#335) |
Felszerelés |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 jegyzet (#342)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
19 mágikus védõruha (#341)
|
|
1 mandolin (#19) |
|
1 oprasszum fókusz (#300) |
|
1 pszi kõ (#277) |
|
1 Tiume batyuja (#529) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a ragadozó görbekardja (#20216) |
|
1 az ellenállás könnyû nyílpuskája
(#28736) |
|
1 az ellenállás kõrisfa íja (#28723) |
|
1 az ellenállás nehéz nyílpuskája (#28737) |
|
2 ében tündekard (#132)
|
|
1 kés (#5) |
* |
1 kõmûves kalapács (#250) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
1 vámpírtõr
(#584) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
20 csótányláb
(#25) |
|
22 elonotichlan (#31) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
51 gyilkos boróka
(#27) |
|
7 hatalom bíbor itala (#77) |
|
4 hatalom kék itala (#58) |
|
7 hónakkupók
(#30) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
9 immunitás itala (#71) |
|
3 jéglehelet itala
(#54) |
|
1 kék manaital (#75) |
|
5 kihívás itala (#68) |
|
27 liánvirág (#24) |
|
2 mágiaellenállás (#76) |
|
29 mátekel gomba (#21) |
|
7 méregellenállás
itala (#51) |
|
22 mézfû (#29) |
|
34 mitulen fû (#20) |
|
3 muskil (#37) |
|
3 narancs gyógyital (#80) |
|
2 parafû (#41) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
28 ragálygomba (#26) |
|
41 rémcserje (#34) |
|
27 sárkányvirág (#32) |
|
23 sötét mák (#23) |
|
17 szemani gomba (#36) |
|
24 tejfonál (#28) |
|
1 tokin kaktusz (#40) |
|
25 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
30 velparaj (#35) |
|
27 waarkin (#38) |
|
38 winropu moha (#22) |
|
19 xita uborka (#39) |
|
3 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
3 áspisméreg (#304) |
|
6 asztrálesszencia (#154) |
|
3 barna manakõ (#149)
|
|
5 bronz korong (#297) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
1 duzzadt
xenópete (#479) |
|
7 elektronit (#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
2 khazdar taréj (#268)
|
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
4 mandibula (#157) |
|
5 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
2 óriási xenópete (#480) |
|
2 ratifikátor agy
(#236) |
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
6 szirénhaj (#293) |
|
6 szójer csáprágó
(#231) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 19 mágikus védõruha (#341), 1
Tiume batyuja (#529), 1 jegyzet (#342), 1 elonotichlan (#31), 1 uthanax
talizmán (#335).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 10585 arany (#1), 1 mézfû (#29),
1 tejfonál (#28), 2 hónakkupók (#30), 1 sárkányvirág (#32), 2 duzzadt
xenópete (#479), 3 üvegcse (#14), 1 óriási xenópete (#480), 1 tokin
kaktusz (#40), 1 elfu moha (#33), 1 õskõ (#8), 1 bûzlõ batyu (#528).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TIUME BATYUJA (529. TÁRGY) Tiume az õsi idõk nagy kószája volt. Annakidején
állítólag egy mocsárban tûnt el, ezt erõsíti meg az is, hogy batyujára
úgy találtál rá, mint ami már jó régóta ázik egy bûzölgõ mocsárban! De
amit a remete közöl veled, azt elhinni is nehezedre esik. Régen ilyet biztosan
nem tudott, de a hegy mágiája állítólag átalakította kicsit a batyut. Ha
beleraksz három varázstárgyat és egy drágakövet, a batyu egy új varázstárggyá
alakítja az anyagot! A használathoz a H 529 {1. tárgy} {2. tárgy} {3. tárgy}
parancsot kell kiadnod. A használat TVP-be nem kerül, de egy drágakövet
automatikusan felhasználsz. A batyuba rakott tárgy csak véletlenszerû varázstárgy
lehet. Az, hogy a batyu milyen tárgyat készít el neked, biztos valami szabályszerûség
szerint mûködik, de hogy mi is az pontosan, arra neked kell majd rájönnöd!
BJÖLTREODROK (237. LÉNY) Egykor az északi tundrák medveszerû ragadozója,
most a föld alatt kerestek menedéket e veszedelmes faj túlélõi. Ezek a
zöldvérû teremtmények valamiképp képesek áldozatuk idejébõl lopva, meghosszabbítani
a saját életüket - ennek köszönhetõen egyes bjölteodrokok akár ezer évesek
is lehetnek! Persze ez nem védi meg õket a kipusztulástól, amikor a galetkik
igazán elkezdenek vadászni rájuk...
MÁGIKUS VÉDÕRUHA (341. TÁRGY) Bizonyos, káros mágikus sugárzásokkal sújtott
területeken elengedhetetlen, hogy az ember védõmágiát, vagy azzal átitatott
védõruhát használjon. A mágikusan fertõzött szinteken ez alapfelszerelés,
amelyet a boltban is megvásárolhatsz. Viseléséhez nem kell a KF parancsod
kiadnod, azon kalandok során, amikor szükséged van rá, automatikusan felveszed.
A védõruha általában csak egyszer használható, használat után meg kell
semmisíteni.
MUTÁNS ASZTRÁLSZÁRNYAS (273. LÉNY) Milyen furcsa ez az asztrálszárnyas!
Hosszú, kecses testét zöldes duzzanatok borítják. Áttetszõ teste alatt
a máskor láthatatlan hajszálerek most feketén és vörösen pulzálnak. Szemei
kiégettek, csak valami sötétzöld izzást látsz bennük... Csak nem? Semmi
kétség, az Ellenség rontása az asztráltérre is kiterjed, és néha megfertõz
lényeket. Menekülj, mert ez olyan ellenfél, amely ellen nincs esélyed!
[Mutáns asztrálszárnyasra a VD paranccsal nem vadászhatsz, ha mindenképp
keresni akarsz egyet, akkor asztrálszárnyasra vadássz, és reménykedj, hogy
egy fertõzött példánnyal akadsz össze.]
JEGYZET (342. TÁRGY) Saját összefoglalásod mindarról, amit sikerült egy
õsi nyelvrõl megtanulnod. Ha elegendõ ilyen jegyzeted összegyûlik, képes
leszel már bizonyos dolgokat megérteni, amit ezen a nyelven írtak!
UTHANAX TALIZMÁN (335. TÁRGY) Ez a mágikus talizmán segíti az uthanaxokat,
hogy mentális képességeiket fókuszálják. A tárgy õsibb, mint a Hegy maga,
és emiatt sajnos mostanra már varázsereje is megfakult - lehet, hogy egy
lárva is csak fitymálva odavetné a bolt kereskedõjének, ha szerezne egyet,
ahelyett, hogy áhítatos arccal a nyakába akasztaná...