Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 15. 12h:06' EZ A 450. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD 451. játékheted kezdete: máj. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5944 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7550 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 709 138 26 | bemész a 709. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
vtn 76 | varázslat tanulás: a 76. varázslatot |
vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
m 2 5 7 | mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a smaragdgólem nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a smaragdgólem jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ryuku kopjával eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
367 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,101] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szőrös bozsó. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a szőrös bozsó testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a szőrös bozsó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a szőrös bozsó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [96,100] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
pbe 400 | beraksz a bankba 400 aranyat |
ve 82 20 | megveszed a 82. tárgyat 20 |
m 6 7 1 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [95,99] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 214 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [96,98] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Tíz varkaudar ereje, tíz varkaudar hossza,
Egy varkaudar is felemeli, de tíz sem tudja felállítani.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
tim 110 | titkosírás megfejtése 110 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a massza bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza pikkelyes combját. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a massza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
m 3 2 4 | mozogsz délkeletre, keletre, délre |
(Továbbmész...) [98,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Leah templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [11 pontot használtál fel, van még 2.]
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 1602 27 20 | használod az 1602. tárgyat |
a 172 4974 20 | átadod a 172. tárgyat a 4974. kalandozónak (20 darabot) |
aa 348 | átadod a 348. tárgyat |
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat a 396. tárgyat |
LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy). Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart. |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
SZŐRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY) A szőrös bozsó a sűrű erdők hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szőrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építő segédmunkás válhat belőle. Ha nem akarsz ilyesmivel vesződni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval. |
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY) A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod. |
Erő: | 44 (54) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 33 (35) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 300/234 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 33 (42) | Varázspont: | 256/95 | Pénz: | 1059 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 17/2 | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/70 | szúrófegyverek: | 17/63 (+17%) | vágófegyverek: | 7/23 (+31%) |
ütőfegyverek: | 24/49 | lőfegyverek: | 21/16 (+4%) | dobófegyverek: | 1/80 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << ryuku kopja (#694) (150%) << Mallon botja (#1526) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); mérg. ubuk tüske (#137) (13 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/39 | 2. nyomkövetés: | 35/85 (+20%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 10/31 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 10/56 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 2/53 |
7. gyógyítás: | 56/3 (+20%) | 8. titkosírás: | 6/99 (+50%) | 9. felderítés: | 17/40 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 4/19 | 11. teológia: | 14/95 (+22%) | 12. taumaturgia: | 18/58 (+31%) |
13. versengés: | 4/4 (+16%) | 14. zene: | 9/2 (+2%) | 15. szörnyismeret: | 9/5 (+18%) |
16. zárnyitás: | 1/4 | 17. vadászat: | 19/66 | 18. bányászat: | 23/12 (+30%) |
19. testépítés: | 43/18 (+20%) | 20. főzés: | 3/68 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 232. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
580 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | tüske (#22) | |||
8 | ugh méreg (#166) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | csontpálca (#329) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
6 | nyílvessző (#108) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |