235. forduló, 237. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 6. 9h:16'
EZ A 239. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
240. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,103] koordinátán.
A 6. napon egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+95 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+3 kaja.) A lottó 727. hetének nyerőszámai: 27, 2, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 374.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy mágikus ütés varázslat! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [1 pontot használtál fel, van még 373.]

ek 7 9 11 t. energia kisütése: 7 9 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 felderítés.) [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 373.]

m 2 mozogsz keletre
[108,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Kripta Gittával. Leah püspöke. Egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Mosolyogsz, elbűvölő meséket mondasz neki. Aztán mélyen a szemébe nézel, és átadod ajándékodat, egy mákrózsa virágot. A lány mélyen a szemedbe néz, aztán csábosan elmosolyodik. Közelebb léptek egymáshoz, és az ajkak egymáshoz közelítenek. Ez a szerelem! A csók után gyengéden lefekteted a szende leányt a földre, és ölelni kezditek egymást. Egy déli szunyókálását töltő vadász tatu sivítva szalad odébb, ahogy ráhuppantok. De másodszorra már nagyon jó a hely, amit találtok. És ami ezután következik, azt nem lehet szavakkal leírni... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[15 pontot használtál fel, van még 358.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+66 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

be 187 bemész a 187. titkos labirintusba
Megtalálod a hegyoldalban szerényen meghúzódó épületet, a betört ablakokból látszik, hogy már kifoszthatták. A bejáratot valaha egy kétszárnyú ajtó fedte, mára azonban csak széttört deszkák maradtak a helyén. Belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 5 mozogsz 5
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT]
[24 pontot használtál fel, van még 324.]

kpcs 3 5 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [20 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 6 6 1 mozogsz 6 6 1
Egy ablaktalan, titkos kamrába jutsz. [6. PONT] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-29 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 lánckesztyű, 6 mérg. vas dobónyíl, 1 vasalt bunkó, 1 vashegyű lándzsa, 1 cápaölő tőr és 1 ryuku mellvért. Gyorsan kiüríted a ládát. A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 250 arany és 2 ezüst gyűrű. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Egy nagy terembe lépsz, közepén masszív asztal áll, körben a falon festmények fehérlő helyeit látod. [5. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad]
Kisebb méretű helyiségbe érkezel. [4. PONT]
Belépsz egy szobába, amelyből két ajtó is nyílik. [3. PONT]
Egy nagyméretű előtérbe érsz, ahol törött bútorokat és koromtól feketéllő falakat látsz. [2. PONT]
Kilépsz az épületből.
[36 pontot használtál fel, van még 268.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[109,102] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!

(Továbbmész...) [109,101] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy földsárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 30 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány farkát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a földsárkány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rubinkő (ld. enc.). 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet jobb csápját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő!

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal középső lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a quwarg felderítő jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 2 bronzhegyű nyilat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [110,100] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A gigászi csúcsok néhol a felhőkig érnek!

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [50 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[110,99] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy földsárkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a földsárkány nyakát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a földsárkány farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [110,98] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy orgoró!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgoró testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy hegymélyi lidérc!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan megállsz egy jókora láda mellett. Te lepődsz meg legjobban, amikor azt tapasztalod, hogy nyitva van. Találsz benne 1 pular kristályt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [111,97] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg felderítő!

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [82 pontot használtál fel, van még 136.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[112,97] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Qulli Brann lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 4 mákrózsa virág. Elteszed őket.

(Továbbmész...) [113,96] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy vadász tatu előtt.

[20 pontot használtál fel, van még 116.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Ingyen van a lámpa, egész világ látja.
[5 pontot használtál fel, van még 111.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+67 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy törpemammut.

Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a törpemammut ormányát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 81.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(108,103) a 187. labirintus bejárata, érclelőhely, Kripta Gitta (3454. kalandozó)
(109,101) földsárkány (#359), mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), egy ismeretlen isten rúnaköve, mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(109,102) nyuhaj karbin (#110), érclelőhely
(110,98) elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), hegymélyi lidérc (#7084)
(110,99) földsárkány (#359), érclelőhely
(111,97) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(112,97) mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(113,96) gumifa (#38), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpemammut (#115)

[99,82] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy sötét gnóm. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Észreveszel egy csodák kútját. A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 71.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+54 arany). Ez jól esett! (+65 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 41.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Dallamos sípolásba kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+36 arany). Ez jól esett! (+65 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 11.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 14 varázspontot. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 7.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+15 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 21, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az érző szívű dromedár. Egy kaját töm magába a karmazsin huhogó. 2 kaját fal föl a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 377 pontot. A következő körben tehát 377 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUBINKŐ (679. TÁRGY)
A különlegesen ritka rubinköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers rubinkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a rubinkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 22 (28) Támadás: 23 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 327/221 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 494/205 Pénz: 4329 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 23/0 Pszi pont: 125/258 EFejl: 67
Eddig összesen 1312 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7963 TP-t kaptál. Jelenleg 786836 TP-d van. A következő szinthez még 13164 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, tyrannoszaurusz rex, ongóliant. A 224. fordulódban 7132 arany került a bankszámládra. 7524 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 24
dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 65 3. lopás: 1
4. mászás: 10 5. csapdakészítés: 25 6. csapdaészlelés: 5 (-5)
7. gyógyítás: 17 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 23 (+11)
10. szörnyidomítás: 11 11. teológia: 30 12. taumaturgia: 38
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 14 15. zene: 105 (+1)
16. szörnyismeret: 36 17. pszi: 20 18. zárnyitás: 8
19. vadászat: 6 20. bányászat: 18 (+1) 21. úszás: 10
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) mágikus ütés (#147)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
391 arany (#50) 1 amniosz (#203) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 cápaölő tőr (#480) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 fokhagyma (#403)
1 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
2 lánckesztyű (#230) 1 lidércesszencia (#1074) 3 mákrózsa virág (#56)
6 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 pular kristály (#239)
1 rubinkő (#679) 1 ryuku mellvért (#689) 1 spiritusz (#170)
1 téfea-agy (#172) 1 ugh méreg (#166) 1 vasalt bunkó (#181)
1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,82) sötét gnóm (#132), csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek