235. forduló, 237. forduló, Next Generation összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 3. 9h:48'
EZ A 245. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
246. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1829
SZÁMLA : XXXX

NEXT GENERATION KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 21 gyöngymangót (150 arany kikiáltási áron), 5 Thargodan esszenciát (100 arany kikiáltási áron), 1 mithril kesztyűt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Batharak vállemezét (300 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+462 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+3 kaja.) A lottó 740. hetének nyerőszámai: 24, 1, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 586.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

ftv 61 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot
Nem adtad meg a parancs második paraméterét (egy élőlényt). [0 pontot használtál fel, van még 582.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 10 pular kristályt 80 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 572.]

ea 280 2 eladod a 280. tárgyat 2
Eladtál 2 tyrex csontot. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

ea 92 3 eladod a 92. tárgyat 3
Eladtál 3 kötelet. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[183,30] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran hívei emelték. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 fekete gyöngy és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[151,31] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sivatagi doareg. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sivatagi doareg bal oldalát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sivatagi doareg fejét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+115 életerő). [-50 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [151,30] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar jobb oldalát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bunthar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [35 pontot használtál fel, van még 537.]

m 8 mozogsz északra
[151,29] Dombos vidékre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! (Önanalízis: +11% bányászat.)

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [10 pontot használtál fel, van még 527.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[152,29] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy sivatagi doareg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 113 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg bal első lábát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sivatagi doareg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 kaját. 2563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [153,29] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy trikornis. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő bunthar nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bunthar testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával megkarcolod a bunthar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a bunthar patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bunthar feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [154,29] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hmm, csak egy bunthar. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar gyapjas testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a bunthar fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [30 pontot használtál fel, van még 497.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[155,30] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac fejét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Veronel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [156,29] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).

[20 pontot használtál fel, van még 465.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

m 8 mozogsz északra
[156,28] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. [10 pontot használtál fel, van még 455.]

szk 214 keresed a 214. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg nagymestert. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 454.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 3183 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 434.]

bb 2 15 beraksz a bankba a 2. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

flh 9 felt. lőfegyver haszn. 9
FLH 9 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 431.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 3. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 245. játékheted és a 236. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 421.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 381.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 30, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BATHARAK VÁLLEMEZE (831. TÁRGY)
A legendás hírű Batharak, a nagyhatalmú mágus készíttette, majd mesés tulajdonságokkal ruházta fel ezt a vállvédőt. Nagyon rég volt már, hogy az Esthar császárság katonái ezt viselték magukon, de azóta is itt-ott fellelhetőek még ezek a régiségek. Ha a válladra csatolod, védettséged hárommal, ügyességed eggyel, a max. ÉP-d pedig tízzel nő. Viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Next Generation, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Raia főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 258. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 144 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (34) Védekezés: 64 Menekülés: 30 % Életkor: 34/46 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 452/356 Jellem: jó (651) Tul. pont: 1
Szerencse: 38 (49) Varázspont: 776/431 Pénz: 3787 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 189/288 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1564 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13223 TP-t kaptál. Jelenleg 1591876 TP-d van. A következő szinthez még 108124 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Hoxxurton, ongóliant. A 221. fordulódban 6136 arany került a bankszámládra. 6596 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/39 ökölvívás: 30/35 (+5%) szúrófegyverek: 13/24 (+9%)
dobófegyverek: 28/54 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/53 2. nyomkövetés: 52/26 (+30%) 3. mászás: 11/61
4. csapdakészítés: 18/51 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/27 6. gyógyítás: 35/88
7. titkosírás: 3/87 8. felderítés: 23/79 9. szörnyidomítás: 11/87
10. teológia: 61/45 (+30%) 11. taumaturgia: 42/20 (+7%) 12. versengés: 11/41
13. harcművészetek: 27/26 14. zene: 12/85 15. szörnyismeret: 24/85
16. pszi: 21/94 (+1%) 17. zárnyitás: 8/66 18. vadászat: 4/37
19. vitalitás: 1/31 20. bányászat: 14/55 (+11%) 21. úszás: 7/20
22. főzés: 11/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), energiafolyam (#136), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> szürke rinocérosz (#346)
tűzeső (#61) >> halálhozó (#419) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177) tűzeső (#61) >> smaragdgólem (#417)
tűzeső (#61) >> arató csattanat (#144) tűzeső (#61) >> bunthar (#396)
tűzeső (#61) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> borzalmas varkaudar (#166)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
tisztítótűz (#44) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> élőholt mágus (#175)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> Ek'Hor (#977)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) tompítás (#40) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tompítás (#40) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tüskepajzs (#30) >> halálhozó (#419)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!
2.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borkonyó bibe (#312) 3 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449)
10 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360) 2 tyrex csont (#280)
1 vas dobónyíl (#189) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
204 arany (#50) 1 aranytű (#272) 3 bunthar bőr (#733)
3 fekete gyöngy (#99) 1 sáfránypor (#211) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(151,29) a 75. labirintus bejárata, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, érclelőhely
(151,30) bunthar (#396)
(151,31) nekrofun (#173), sivatagi doareg (#240)
(152,29) sivatagi doareg (#240), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534)
(153,29) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bunthar (#396)
(154,29) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), bunthar (#396)
(155,30) kronokukac (#285), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(156,28) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534)
(156,29) Dornodon oltár, 48. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek