Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 25. 4h:03' EZ A 984. JÁTÉKHETED, 235. FORDULÓD 985. játékheted kezdete: jan. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1889 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 224 182 364 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
v 1 15 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 26 57 12 | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
vv 24 4 27 | elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
ek 134 152 1 | t. energia kisütése: 134 152 1 |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: ek 40 4 0 | t. energia kisütése: 40 4 |
* 4. KP: vv 78 0 0 | elmormolod a 78. varázslatot |
* 5. KP: ef 5 513 0 | energia fejlesztése 5 |
lm 14 29 | mozogsz 14 29 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával jól megszurkálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a törpe kínzómester testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A törpe kínzómester pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a törpe kínzómester testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A törpe kínzómester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1191, sebződés: 266, gyógyulás: 245, összesen: -21 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 372 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kincstáros bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe kincstáros testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a törpe kincstáros testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A törpe kincstáros pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Teriád lándzsával megérinted a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Cápafoggal megbököd a törpe kincstáros jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A törpe kincstáros összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1178, sebződés: 180, gyógyulás: 182, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe kincstáros bal vállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a törpe kincstáros testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a törpe kincstáros jobb lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe kincstáros fejét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A törpe kincstáros összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1282, sebződés: 187, gyógyulás: 228, összesen: +41 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kincstáros bal lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a törpe kincstáros testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A törpe kincstáros pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a törpe kincstáros fejét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 190, gyógyulás: 226, összesen: +36 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kincstáros bal oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros jobb karját. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a törpe kincstáros mokány testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe kincstáros mokány testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. A törpe kincstáros pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A törpe kincstáros összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 200, gyógyulás: 238, összesen: +38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kincstáros testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros mokány testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a törpe kincstáros testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe kincstáros testét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Cápafoggal megbököd a törpe kincstáros testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A törpe kincstáros még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1188, sebződés: 209, gyógyulás: 244, összesen: +35 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe hadvezér csillogó vértjét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe hadvezér jobb vállát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a törpe hadvezér testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A törpe hadvezér fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe hadvezér fejét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a törpe hadvezér csillogó vértjét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A törpe hadvezér fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A törpe hadvezér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1292, sebződés: 319, gyógyulás: 287, összesen: -32 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 24 aranyat. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 21, gyógyulás: 99, összesen: +78 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
v 198 181 104 | elmormolod a 198. varázslatot |
164 | 165 | 166 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[181,104] Még mindig hegyvidéken vagy.
be 700 | bemész a 700. épületbe |
h 1106 | használod az 1106. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[10 pontot használtál fel, van még 281.]
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal megdöföd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 2 412 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 10, gyógyulás: 50, összesen: +40 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 28 aranyat. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 22, gyógyulás: 89, összesen: +67 ÉP}
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Cápafoggal megdöfködöd az ongóliant testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP]. 3 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 79, gyógyulás: 94, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [183,103] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy legyengült woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 30 szúró, 0 vágó, 30 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 9, gyógyulás: 44, összesen: +35 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő fejét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 38, gyógyulás: 30, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [184,104] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy magger. {támadása: 50.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger fejét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Cápafoggal eltalálod a magger testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 42, gyógyulás: 24, összesen: -18 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 293 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 105, gyógyulás: 55, összesen: -50 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a roguena testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a roguena bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Teriád lándzsával felnyársalod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a szintszívó bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 117 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Kitaszított bal vállát. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a Kitaszított jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Kitaszított nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg [trikornis nyereg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 5 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 176, gyógyulás: 11, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...) [186,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah templomot. Délre egy épület van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 172, gyógyulás: 8, összesen: -164 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 62, gyógyulás: 5, összesen: -57 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-9 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A 9 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a taalru tigristestét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 4 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 65, gyógyulás: 13, összesen: -52 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a woorgard testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 925, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a Blounther apó nyakát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a Blounther apó jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 8 madártoll. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Blounther gyűrűje. 3 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 157, gyógyulás: 6, összesen: -151 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 | mozogsz délkeletre |
vtn 163 50 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY) A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett. A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod. |
TÖRPE VÉDŐGYŰRŰ (1104. TÁRGY) Ezt a fehér kövekkel kirakott aranygyűrűt még a törpe ősök készítették. Az elejére mintázott arc akár a készítőé is lehetne, de még valószínűbbnek tűnik, hogy ez egy a gyűrű készítése idejében hőssé lett törpe kalandozó elnagyolt arcképe. Sajnos ennek megállapításához túl kevés adatunk van arról a korról. Az idő vasfoga nem árthatott e tökéletes módon elkészített ékszernek, így ha az ujjadra csúsztatod, még most is érzed, mi volt az elsődleges oka annak, hogy a törpék ilyen csecsebecse viselésére vetemedtek: védettséged ugyanis azonnal megnő 8-cal. |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba. |
AZ ŐSÖK KÖNYVE (1106. TÁRGY) Állítólag a törpe ősök összes tudása ebben a könyvben van összegyűjtve. Talán igaz, kinyitva az első oldalon rögtön a mai íráshoz hasonlatos cirádás nagybetűk fogadnak, amik viszont nem igazán akarnak összeállni értelmes mondatokká. Az ősi nyelvek egyikén íródhatott, melyet ma már senki sem beszél. Lehet, hogy áldozatos munkával meg lehetne fejteni, mi is van odaírva, de ahhoz igencsak elhivatottnak kellene lenni. Talán beljebb van néhány oldal, amit el lehet olvasni, valószínűleg az a törpe ott a bányászházban sem ismeri az ősi nyelvet, mégis megosztotta veled azt a történetet, ami állítólag le van ebben jegyezve. Talán az már az új nyelven íródott. Ha mégsem találnál ilyen oldalt, talán a képekért mégiscsak érdemes átlapozni a könyvet. A H 1106 paranccsal szánhatsz erre 10 TVP-nyi időt. A tárgyat semmi pénzért nem ajándékoznád oda senkinek, elvégre ez mégiscsak egy ősi relikvia. Még akkor is, ha kiderül: sok mindent nem tudsz kezdeni vele. |
FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal]. Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg. |
NEHÉZ HARCI KESZTYŰ (464. TÁRGY) A nehéz harci kesztyű a zangrozi fegyverkovácsok titkos alkotása, készítésének módját még senkinek sem sikerült megszereznie. A nehéz harci kesztyű 7-el növeli a védettségedet, kettővel az erődet, és a végéből kiálló hegyes karmok miatt ad +4 sebzést pusztakezes harcban, viszont nehézkessége miatt csökkenti szerencsédet eggyel és támadásodat kettővel. A nehéz harci kesztyűt nem használhatod 18. szint alatt. |
Erő: | 30 (48) | Szint: | 34 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 31 (44) | Támadás: | 62 (65) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 23 (42) | Védekezés: | 76 (82) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 70/96 év |
Egészség: | 26 (39) | Életpont: | 789/505 | Jellem: | gonosz (465) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 26 (70) | Varázspont: | 1094/57 | Pénz: | 13564 arany | Kép. pont: | 44 |
Tudatpont: | 84/13 | Pszi pont: | 172/0 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/96 | ökölvívás: | 9/90 | szúrófegyverek: | 36/69 (+23%) |
vágófegyverek: | *23/100 | ütőfegyverek: | 10/4 | lőfegyverek: | 23/21 |
dobófegyverek: | 27/54 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
188,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 690 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/36 | 2. nyomkövetés: | 41/34 (+30%) | 3. lopás: | 4/32 |
4. mászás: | 14/3 | 5. csapdakészítés: | 16/6 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 10/5 |
7. gyógyítás: | 27/27 | 8. titkosírás: | 4/80 (+9%) | 9. felderítés: | 26/25 (-1496%) |
10. szörnyidomítás: | 8/21 | 11. teológia: | 52/89 (+24%) | 12. taumaturgia: | 37/24 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 4/2 | 14. versengés: | 10/89 | 15. harcművészetek: | 1/47 |
16. zene: | 18/38 (+51%) | 17. szörnyismeret: | 21/78 | 18. pszi: | 14/44 (+19%) |
19. zárnyitás: | 21/40 (+25%) | 20. vadászat: | 41/86 (+60%) | 21. vitalitás: | 2/12 |
22. bányászat: | 30/92 (+3%) | 23. testépítés: | 1/94 | 24. úszás: | 9/13 |
25. főzés: | 11/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a quwarg boly (359) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | tolvajvér (#364) | tulajdonságpajzs (#26) |
a lélek védelme (#57) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 122, 123, 136, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
törpszellem áldása (134) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
törpe ősök segíts. (316) |
földmágia (357) |
tábori kiképzés (380) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 370.90 kg | Megterheltség: 148% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | csuklyavirág (#133) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | káoszkulcs (#884) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 8 | spiritusz (#170) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1833 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gromak bőr (#268) | 42 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 8 | kerek kő (#19) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | lapkorong (#80) | 8 | madártoll (#112) | 20 | mithril (#352) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 1 | nehéz harci kesztyű (#464) | 1 | ősök könyve (#1106) | |||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | törpe bakancs (#475) | 1 | törpe őskő (#633) | |||
1 | törpe védőgyűrű (#1104) | 1 | tüske (#22) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vortex amulettje (#607) | 1 | zafír medallion (#514) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|