233. forduló, 235. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 21. 9h:22'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,105] koordinátán.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Csendes McPog tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 cápafogat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 375.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 355.]

* 6. KP: használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 353.]

* 7. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod a vasvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

dd 164 152 128 eldobod a 164. tárgyat a 152. tárgyat a 128. tárgyat
Elhajítasz 1 vasvértet. Elhajítasz 4 vasércet. Elhajítasz 6 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

dd 268 eldobod a 268. tárgyat
Elhajítasz 2 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 737 kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 464 kézbeveszed/felveszed a 464. tárgyat
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

le 223 leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kf 726 kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ek 122 202 t. energia kisütése: 122 202
Quwarg módjára ciripelni kezdesz. Repedezni kezd a föld, és két antenna bukkan elő! Majd megjelenik a quwarg feje, és egész teste. Először reflexszerűen taposásra emeled a csizmád, de aztán ráébredsz, hogy ezúttal a quwarg szolgálni fog, nem ugrálni kell rajta. Ujjé! Kezdődhet a beidomítás. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 323.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ek 116 65 313 t. energia kisütése: 116 65 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 65 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[158,105] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a korinthai amőba testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1426 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Kaszabolósáska, 2 Orzag bilincse, 1 Piromenyét. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Kaszabolósáska, 2 Orzag bilincse. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 3 Kaszabolósáska, 1 Ellenvarázslat, 1 Tisztítótűz. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Garokk, 1 Aranyeső, 1 Orbitális mackósajt, 1 Tisztítótűz. Ez egy pár! Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 61 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hangosan megkordul a gyomrod. Szerencsére észreveszed a folyosó nyirkos falára tapadó zuzmókat, melyek ízletes lakomául szolgálnak számodra. A fejedben egy énekhang csendül. Hiába tapasztod első reakcióként mindkét tenyered a füleidre, a dalnak csak nem lesz vége. Aztán már nem is akarod, hogy így legyen, a zene átjárja minden porcikád, és teljesen kiszipolyoz. Elveszted az eszméleted. Két óra múlva, mikor magadhoz térsz, megsemmisülten keresed meg a visszavezető utat a labirintusban. 483 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 800% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [159,105] Továbbra is dombság. Észreveszel egy púdersziklát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ököllel többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 800% esély:+1; össz: 2%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [160,105] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy quwarg felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [92 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[161,105] A terep továbbra is ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,105] A terep továbbra is ritka erdő. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kisebb quwarg isten. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

(Továbbmész...) [163,105] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[36 pontot használtál fel, van még 195.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 3 mozogsz délkeletre
[164,106] A bozótost ritka erdő váltja fel.

[12 pontot használtál fel, van még 183.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 2 mozogsz keletre
[165,106] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az arató csattanat testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod az arató csattanat fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütögeted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 171.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 166.]

* 2. BP: leveszed/lerakod az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 40 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 28, 18.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 166 pontod maradt, ebből a következő körre 166 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 541 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CÁPAFOG (833. TÁRGY)
Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY)
Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight bíborosa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.

Erő: 26 (30) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 (43) Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 75 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 173/173 év
Egészség: 27 Életpont: 289/224 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 550/434 Pénz: 3540 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 24/20 Pszi pont: 131/403 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1040 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6855 TP-t kaptál. Jelenleg 631928 TP-d van. A következő szinthez még 168072 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, qwarg rohamosztagos, ongóliant. A 199. fordulódban 16590 arany került a bankszámládra. 19493 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/18 ökölvívás: 16/20 (+27%) szúrófegyverek: 24/8 (+2%)
vágófegyverek: 10/64 ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 24/23 (+7%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 338 időszaki: 74

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/34 (+22%) 2. nyomkövetés: 37/45 (+12%) 3. lopás: 2/70
4. mászás: 7/76 5. csapdakészítés: 15/90 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/24
7. gyógyítás: 57/31 8. titkosírás: 4/57 9. felderítés: 17/82
10. szörnyidomítás: 7/68 11. teológia: 13/92 (+3%) 12. taumaturgia: 31/35
13. szerencsejáték: 4/9 (+11%) 14. versengés: 13/58 (+32%) 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 9/57 (+11%) 17. szörnyismeret: 16/6 18. pszi: 22/37 (+4%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 26/97 (+11%) 21. bányászat: 25/2 (+34%)
22. úszás: 12/29 23. főzés: 9/65 (+9%) 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó (#96) (csak egyszer), ryuku ostromteknős (#362)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
fémbontó szójer (#150), ongóliant (#159), nómenklatúra (#158), autentikus vámpír (#154), ryuku csapásvezető (#778), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
kikapcsolva
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> fagymágus (#650)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> autentikus vámpír (#154) oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1584 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
41 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 1 gyógykenőcs (#313)
6 sallank karom (#128) 1 vasvért (#164) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2)
1 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(158,105) kihívás tornya (#502), Raia oltár, 28. jellempróba, korinthai amőba (#420), érclelőhely, quwarg királynő (#153)
(159,105) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 49. jellempróba, érclelőhely, quwarg nagymester (#214)
(160,105) bávatag golombár (#165), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), régészeti lelőhely (#1208), quwarg felderítő (#299)
(161,105) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombárok (#165)
(162,105) kisebb quwarg isten (#213)
(163,105) quwarg boly (#359), Elenios oltár, tüskés harci gromakok (#156), élőholt tigris (#766)
(165,106) arató csattanatok (#144), kultúrmasztodon (#227)

Üzenet küldése a karakternek