233. forduló, 235. forduló, Bunkós Bódin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 11. 15h:09'
EZ A 1111. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
1112. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3527
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BÓDIN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,4] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 574.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

fkt 187 4 felt. készítesz a 187. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

tv 29 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 187 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 554.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 174 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 544.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 161 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 534.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 148 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 524.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[116,5] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós fejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [117,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy partravetett medúza közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a partravetett medúza testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A partravetett medúza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [118,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 gonoszság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 494.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[119,5] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Akhasaa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy aranyfecske. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [120,5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Találsz egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mutáns pók. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,5] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy bandita. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a bandita testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bandita fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 12 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 464.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[122,4] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Zaeher vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal végigmetszed a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 szent jogart (ld. enc.). Ahogyan érkeztél, úgy távozol.


(Továbbmész...) [122,3] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [122,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Meglapulsz néhány bucka mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 418.]

m 6 mozogsz nyugatra
[121,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő partravetett medúza nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a partravetett medúza egyik csápját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A partravetett medúza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 408.]

tv 50 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 405.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[40 pontot használtál fel, van még 365.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 325.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[40 pontot használtál fel, van még 285.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 245.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 205.]

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 180 arany fejpénzt kaptál. A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Egy kaját fal föl a goldugar. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 575 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

KARAKTERLAP

Bunkós Bódin, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr kisebb papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (69). Ez a 234. fordulód.

Erő: 39 (46) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 122 cm
IQ: 31 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 31 (33) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 58/58 év
Egészség: 31 Életpont: 321/321 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 Varázspont: 302/1 Pénz: 548 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 3/0
Eddig összesen 1062 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 752 TP-t kaptál. Jelenleg 329 597 TP-d van. A következő szinthez még 10 403 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, élőholt quwarg, törpe kovács. A 231. fordulódban 4 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/26 szúrófegyverek: 11/77 vágófegyverek: 20/64 (+20%)
ütőfegyverek: 23/17 (+5%) lőfegyverek: 21/34 dobófegyverek: 7/93

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << vasalt bunkó (#181) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); tüske (#22) (8 -11.); tüske (#22) (12 -14.); mérgezett tüske (#23) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
121,2 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/40 (+20%) 2. nyomkövetés: 55/14 (+16%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 4/10 (+7%) 5. csapdakészítés: 15/86 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/22
7. gyógyítás: 47/0 8. titkosírás: 7/19 9. felderítés: 4/27
10. szörnyidomítás: 7/94 11. teológia: 20/53 (+3%) 12. taumaturgia: 22/98
13. szerencsejáték: 1/73 14. versengés: 1/63 15. szörnyismeret: 4/2 (+22%)
16. zárnyitás: 3/9 17. vadászat: 23/82 18. bányászat: 31/2
19. testépítés: 4/93 (+245%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 33 TU szükséges.)
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 106.59 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
192 arany (#50) 2 álompor (#396) 5 madártoll (#112)
8 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 2 purifikátor háj (#269)
1 szent jogar (#150) 3 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119 120 121 122 123
1
2
3
4
5
6
(115,4) ryuku légiósok (#361)
(116,5) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, Elenios oltár, ryuku légiósok (#361)
(117,4) ryuku légiósok (#361), partravetett medúza (#363)
(118,4) purifikátor (#157)
(119,5) ryuku gárdisták (#360), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 34. jellempróba, aranyfecske (#283)
(120,5) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mutáns pók (#117)
(121,2) partravetett medúza (#363), nekrofun (#173)
(121,5) bandita (#758)
(122,2) nyuhaj karbinok (#110), purifikátor (#157)
(122,3) egy ismeretlen isten rúnaköve
(122,4) grok-képződmény (#149), oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), drasmólyom (#60)

Üzenet küldése a karakternek