Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 22. 12h:10' EZ A 546. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD 547. játékheted kezdete: okt. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
dd 123 127 | eldobod a 123. tárgyat a 127. tárgyat |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
kt 1263 | elkészíted az 1263. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 16 94 | felt. lőfegyver haszn. 16 a 94. tárggyal |
flh 12 129 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 129. tárggyal |
ek 289 20 | t. energia kisütése: 289 20 |
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a massza kékes kitinhátát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a massza kékes kitinhátát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal eltalálod a massza nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 36, gyógyulás: 26, összesen: -10 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal vállát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 381 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 3, gyógyulás: 24, összesen: +21 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a törpemammut testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a törpemammut fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a massza testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [80,87] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmazsin huhogó közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [81,86] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alattomos manó lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az alattomos manó testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az alattomos manó bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alattomos manó meglök egy kicsit. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az alattomos manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 17, gyógyulás: 1, összesen: -16 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista bal vállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [83,88] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az arató csattanat testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [84,89] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 2 | mozogsz keletre |
kt 94 4 | elkészíted a 94. tárgyat (4 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
szk 148 99 22 | keresed a 148. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet |
ef 5 513 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY) Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet). |
JÉGSZÍV (282. TÁRGY) Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával. |
SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY) Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha ékszerként kitűzöd a ruhádra, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. [Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.] A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció. |
Erő: | 26 (34) | Szint: | 20 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (33) | Védekezés: | 30 (34) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 162/162 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 323/323 | Jellem: | gonosz (392) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (37) | Varázspont: | 369/2 | Pénz: | 1674 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/17 | Pszi pont: | 23/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 22/37 (+4%) | vágófegyverek: | 23/95 (+6%) |
ütőfegyverek: | 15/85 | lőfegyverek: | 21/86 (+15%) | dobófegyverek: | 8/59 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
86,89 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/94 | 2. nyomkövetés: | 59/84 (+22%) | 3. lopás: | 5/51 |
4. mászás: | 12/4 | 5. csapdakészítés: | 21/9 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/34 |
7. gyógyítás: | 24/60 | 8. titkosírás: | 15/39 (+54%) | 9. felderítés: | 13/85 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/84 | 11. teológia: | 25/23 (+11%) | 12. taumaturgia: | 19/32 (+6%) |
13. versengés: | 6/39 | 14. zene: | 16/22 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 31/97 (+20%) |
16. pszi: | 3/57 (+10%) | 17. zárnyitás: | 3/46 | 18. vadászat: | 23/60 |
19. bányászat: | 22/90 (+34%) | 20. főzés: | 9/35 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Keress egy ősi csatamezőt és animálj egy csontvázat! |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 44 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 103.33 kg | Megterheltség: 104% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 3 | sallank nyíl (#129) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 1 | jégszív (#282) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | tünde tegez (#1263) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | |
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|