Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 26. 9h:08' EZ A 243. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD 244. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 206 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
ef 8 509 | energia fejlesztése 8 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ef 16 509 | energia fejlesztése 16 |
p 74 352 10 | használod a 74. pszi képességet |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal kilukasztod a szubreális vámpír jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az élőholt hadúr testét. Kritikus ütés! (2 támadással 140 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr bal karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [186,62] Lakott területre érkeztél. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és egy rókafarok. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb karját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal alaposan megvágod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
be 763 | bemész a 763. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 125.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a norpadolótika jobb első lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a dögkeselyű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal alaposan megvágod a zombi jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a zombi bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 404 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus jobb lábát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-48 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az élőholt ősmágus törékeny testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 75 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 413 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [185,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült tyrannoszaurusz rex került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 021 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a gránitelementál fejét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A gránitelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal alaposan megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a pordémon testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a pordémon portestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem bal lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a csontgólem testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a csontgólem bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 252, gyógyulás: 0, összesen: -252 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 1.]
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
KÖZÖS IMA (509. TUDATI KÉPESSÉG) A tudattársak egymás iránt tanúsított elkötelezettsége és önzetlensége majdnem olyan erős kapcsolat, mint ami a papot az istenéhez köti. Talán bizonyos szempontból még erősebb is annál, hisz az égi mentorok csak nagyon ritkán nyilvánulnak meg közvetlenül követőik előtt, míg a tudattársak gyakran sok-sok éve ismerik egymást, sok csatát éltek át együtt, és kemény viszontagságok, megpróbáltatások edzették őket eltökélt harcostársakká. Ha egy pap imádkozik, segítségül hívhatja hittársait, hogy közösen tegyék ezt. Mindenki tudja, hogy ilyenkor a kapcsolat sokkal erősebb, és ezekre az imákra az istenek szinte mindig külön figyelmet fordítanak. Talán nem nehéz elképzelni, hogy ha egy egész közös tudat imádkozik egyszerre, milyen iszonyatos mentális erők fordulnak az égiek felé! Ha elsajátítottátok a közös ima képességét, bármikor is fohászkodsz majd istenedhez, mindig lesz néhány tudattársad, aki veled fogja mormolni az imát, még ha ezer, meg ezer mérföldre is vagytok egymástól. Ezek az imák pedig mindig külön jutalmat érdemelnek! Ráadásul ilyenkor az agyfröccsentő nevű förmedvény is jobban tart majd tőled. (Mostantól minden imád során, amelyet nem egy küldetés teljesítése miatt végzel, különleges jutalomban részesülsz. (Ha nincs szerencse TF-ed, akkor a szerencse TF-et kapod pluszban, ha meg van, akkor +VP-t) |
IKNEGURIN (541. TÁRGY) Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak. |
Erő: | 23 (40) | Szint: | 28 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 29 (36) | Támadás: | 45 (47) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 20 (31) | Védekezés: | 57 (62) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/209 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 575/406 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (42) | Varázspont: | 929/398 | Pénz: | 7950 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 51/34 | Pszi pont: | 126/3 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/16 | ökölvívás: | 25/21 (+2%) | szúrófegyverek: | 23/80 (+5%) |
vágófegyverek: | *23/101 (+15%) | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 26/41 (+11%) |
dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 979 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 121/75 (+51%) | 2. nyomkövetés: | 42/35 (+5%) | 3. mászás: | 14/26 (+114%) |
4. csapdakészítés: | 28/71 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 5/73 | 6. gyógyítás: | 9/76 |
7. titkosírás: | 9/6 | 8. felderítés: | 19/61 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 39/96 (+24%) | 11. taumaturgia: | 48/33 | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 10/43 | 14. harcművészetek: | 29/17 | 15. zene: | 5/85 |
16. szörnyismeret: | 14/25 | 17. pszi: | 14/22 (+14%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/25 | 20. vitalitás: | 5/85 | 21. bányászat: | 29/80 |
22. testépítés: | 3/56 | 23. úszás: | 15/45 | 24. főzés: | 15/95 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 170, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 12, 16, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1121 (limit: 1415), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 95782. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | keg gomba (#1615) | 10 | kvazár (#244) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
55 | arany (#50) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fenőkő (#1618) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | iknegurin (#541) | |||
7 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 10 | mithril (#352) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tyrex csont (#280) |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
61 | |
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|