232. forduló, 234. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 24. 20h:37'
EZ A 984. JÁTÉKHETED, 233. FORDULÓD
985. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 34. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bogyógránátot. Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 467.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 467.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 463.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 456.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 433.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 418.]

p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

* 3. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: vv 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 431.]

* 5. KP: ef 5 513 0 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 396.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ek 7 9 15 t. energia kisütése: 7 9 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 felderítés.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 396.]

lm 1 16 10 mozogsz 1 16 10
Lépteid hangosan verődnek vissza a következő üres helyiség faláról, mintegy visszhangszerűen, felhívva minden rád váró szörny figyelmét arra, hogy közeledsz. Idegesen megtörlöd izzadt tenyered a ruhádban, majd körültekintőbben folytatod utad. [2. SZINT 33. PONT]
Néhány ruganyos lépéssel máris a következő helyiségben vagy. Bár most csak a szemben lévő boltíven lehet továbbmenni, régebben egy ajtó nyílhatott a déli falon is valahova, legalábbis a fal benyomódásából erre lehet következtetni. Talán még most is. Közelebb ólálkodsz, és végigkopogtatod a falat. Tömör. Nem jártál szerencsével. [2. SZINT 32. PONT]
A következő szobában a világos színű falak konganak az ürességtől. Ezen még a pepitamintás padló sem segít, sőt még az oldalra állított szekrénysor sem képes javítani az összképen. Találomra kinyitod az egyik egyajtós bútordarabot. Némi lom hullik a padlóra. Kotorászol kicsit közöttük, de már látod, csupa olyan tárgy hever itt, ami a hulladéklistádon is szerepel. [2. SZINT 31. PONT]
Kínosan ügyelve minden lépésedre haladsz előre. Az északon lévő rejtekfolyosó elég sötétnek tűnik, főleg innen a megvilágított szobából nézve. [2. SZINT 30. SZINT]
A folyosó teljesen váratlanul derékszögben elkanyarodik. [2. SZINT 11. PONT]
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT]
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT]
Egy elágazás bontakozik ki előtted. A falakon fejmagasságban különös üveggömbök világítanak, valószínűleg a belsejükben hömpölygő zselés anyagnak köszönhetően. [2. SZINT 2. PONT] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. (Csak jóval később derül ki, hogy 10 mocsári penke volt.) Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Felsétálsz a falba vájt lépcsőkön. Szíven üt, hogy a fent lévő folyosó mennyivel ápolatlanabb. [2. SZINT 1. PONT -> 1. SZINT 15. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A folyosó elkanyarodik. A falakon ismeretlen eredetű véseteket látsz, többnyire apró, sisakos alakokat ábrázolnak hatalmas fejszékkel és csatabárdokkal, amint sárkányokkal és egyéb gusztustalan lényekkel harcolnak. [1. SZINT 14. PONT] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 98 életpontot vesztettél.
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A kanyar, ahova kerültél apró rágcsálók ürülékétől bűzlik, érzed, ahogy ropognak a lábad alatt a kis apró bogyók. [1. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Belépsz egy nagyobb terembe, a terem falát ezüst erek hálózzák át, az egyik fal mentén rozsdás, elkorhadt nyelű, teljesen használhatatlan csákányok sorát látod, valószínűleg az ezüst kitermelésénél használhatták, megpróbálod megkapirgálni az ezüstereket, de azok csak furcsán csillognak tovább, ahogy dühödben belerúgsz egy kettétört korsóba. [1. SZINT 12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A következő helyiség felüdülés az előző alacsony mennyezetű helyiségekhez képest. Arra teremtette alkotója, hogy át lehessen szaladni rajta. Álljunk csak meg egy pillanatra... gyanúsan tiszta és tágas ez a szoba! A lehető legnagyobb körültekintéssel lépsz be, csapdát keresel, így több idő telik el, mint általában, amíg eljutsz a helyiség közepére. De szerencsére váratlan eseményektől mentes percekről van szó. [1. SZINT 23. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A szobába érkezve furcsa émelyítő bűz csapja meg az orrod. A szoba egyik sarkában egy kis csövet látsz a padlóból kiállni, körülötte megszáradt ürülék. Aha, szóval itt könnyítettek magukon a törpék. Láthatóan egy-két kincsvadász is használta az alkalmatosságot kevés sikerrel. Itt se nagyon találsz kincset, inkább befogod az orrod és eltávolodsz a lyuktól. [1. SZINT 22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A padlót, ahova érkezel, teljesen lecsiszolták, szinte egy repedés sincs rajta. Tökéletes munka. A falak is tisztábbak, mint bárhol máshol amit eddig láttál. A szoba déli falánál egy szépen megmunkált ágy található, valaha még kényelmes is lehetett, de most csak az átrágott selyemmel bevont párna mutatja, hogy mély álmot lehetett aludni rajta. Furcsa módon az ágyon egy ember is kényelmesen elférhetne, ami szokatlannak tűnik ezen a dohos és szűk helyen. [1. SZINT 21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ebben a szobában túl sötét van - gondolod. És valóban, amikor belépsz a szobába a falakig sem jut el a fény. Így elég nehéz lesz szétnézni. A szoba északi falánál néhány rozoga ágyat látsz. Túl kis méretű egy embernek, valószínűleg a törpék ágya lehetett, de vajon miért van belőle hét? Az egyikre írt szöveg valamennyire kiböngészhető, de a többit nem tudod kiolvasni, mert többnyire elrohadt az ágy faszerkezete. Közelebb mész az ágyhoz és megpróbálod elolvasni a szöveget: "Qka", vagy valami ilyesmi. [1. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A térkép alapján az északi részen járhatsz. Egy apró, 2 ujjnyi lyukat látsz a falon, amelyen át fény szivárog be. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek és bekukucskálsz. Néhány férget kikotorva látod, hogy a fal túloldalán a szabadba lehetne jutni, bár ezt meggátolja az az egy méter vastag szikla, ami a szabadság és közötted található. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a lyuk éppen egy szakadékra néz és nem biztos, hogy találnál kapaszkodót, hogy visszamássz az útra. Kincs sehol, úgyhogy elfordulsz a lyuktól. [1. SZINT 19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kincsek után kutatva lépsz be a terembe, bár kincsnek nyoma sincs, azért szétnézel. Ócska, törött rövid kardokat látsz egy kupacban. A tetején egy kéken izzó rúnákkal ékesített tökéletesen megmunkált hosszú kard egyből leköti a tekintetedet. Ahogy érte nyúlsz, átsiklik a kezed rajta, majd a kard egy kis szisszenést hallatva eltűnik a szemed elől. Illúzió, mindig csak az illúzió. [1. SZINT 17. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és a láthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. (Csak jóval később derül ki, hogy 1 vadász tatu bőr volt.) Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A szoba ahová belépsz egy szépen berendezett helyiség lehetett régen. Az északi falon egy rozoga szekrényt látsz, benne fából készült kupákkal. A szekrény mellett egy hordó található, bár az alsó részén tátongó lyuk arról árulkodik, hogy teljesen üres. A szoba közepén egy kettétört asztal, körülötte felborított székek. Láthatóan dulakodás nyomai, de erre utaló más nyomot nem találsz, se holttest, se páncéldarabok. [1. SZINT 16. PONT] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kincsek után kutatva lépsz be a terembe, bár kincsnek nyoma sincs, azért szétnézel. Ócska, törött rövid kardokat látsz egy kupacban. A tetején egy kéken izzó rúnákkal ékesített tökéletesen megmunkált hosszú kard egyből leköti a tekintetedet. Ahogy érte nyúlsz, átsiklik a kezed rajta, majd a kard egy kis szisszenést hallatva eltűnik a szemed elől. Illúzió, mindig csak az illúzió. [1. SZINT 17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A térkép alapján az északi részen járhatsz. Egy apró, 2 ujjnyi lyukat látsz a falon, amelyen át fény szivárog be. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek és bekukucskálsz. Néhány férget kikotorva látod, hogy a fal túloldalán a szabadba lehetne jutni, bár ezt meggátolja az az egy méter vastag szikla, ami a szabadság és közötted található. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a lyuk éppen egy szakadékra néz és nem biztos, hogy találnál kapaszkodót, hogy visszamássz az útra. Kincs sehol, úgyhogy elfordulsz a lyuktól. [1. SZINT 19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ebben a szobában túl sötét van - gondolod. És valóban, amikor belépsz a szobába a falakig sem jut el a fény. Így elég nehéz lesz szétnézni. A szoba északi falánál néhány rozoga ágyat látsz. Túl kis méretű egy embernek, valószínűleg a törpék ágya lehetett, de vajon miért van belőle hét? Az egyikre írt szöveg valamennyire kiböngészhető, de a többit nem tudod kiolvasni, mert többnyire elrohadt az ágy faszerkezete. Közelebb mész az ágyhoz és megpróbálod elolvasni a szöveget: "Qka", vagy valami ilyesmi. [1. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A padlót, ahova érkezel, teljesen lecsiszolták, szinte egy repedés sincs rajta. Tökéletes munka. A falak is tisztábbak, mint bárhol máshol amit eddig láttál. A szoba déli falánál egy szépen megmunkált ágy található, valaha még kényelmes is lehetett, de most csak az átrágott selyemmel bevont párna mutatja, hogy mély álmot lehetett aludni rajta. Furcsa módon az ágyon egy ember is kényelmesen elférhetne, ami szokatlannak tűnik ezen a dohos és szűk helyen. [1. SZINT 21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A szobába érkezve furcsa émelyítő bűz csapja meg az orrod. A szoba egyik sarkában egy kis csövet látsz a padlóból kiállni, körülötte megszáradt ürülék. Aha, szóval itt könnyítettek magukon a törpék. Láthatóan egy-két kincsvadász is használta az alkalmatosságot kevés sikerrel. Itt se nagyon találsz kincset, inkább befogod az orrod és eltávolodsz a lyuktól. [1. SZINT 22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A következő helyiség felüdülés az előző alacsony mennyezetű helyiségekhez képest. Arra teremtette alkotója, hogy át lehessen szaladni rajta. Álljunk csak meg egy pillanatra... gyanúsan tiszta és tágas ez a szoba! A lehető legnagyobb körültekintéssel lépsz be, csapdát keresel, így több idő telik el, mint általában, amíg eljutsz a helyiség közepére. De szerencsére váratlan eseményektől mentes percekről van szó. [1. SZINT 23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Belépsz egy nagyobb terembe, a terem falát ezüst erek hálózzák át, az egyik fal mentén rozsdás, elkorhadt nyelű, teljesen használhatatlan csákányok sorát látod, valószínűleg az ezüst kitermelésénél használhatták, megpróbálod megkapirgálni az ezüstereket, de azok csak furcsán csillognak tovább, ahogy dühödben belerúgsz egy kettétört korsóba. [1. SZINT 12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A kanyar, ahova kerültél apró rágcsálók ürülékétől bűzlik, érzed, ahogy ropognak a lábad alatt a kis apró bogyók. [1. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[186 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 13 25 27 mozogsz 13 25 27
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ahogy a terem bejáratához lépsz észreveszed, hogy a terem egyenetlen padlója szinte tele van apró cserépedényekkel, melyekben különböző mennyiségű fekete lé található. Szinte alig tudsz belépni úgy, hogy ne mozdíts meg egyet, ami aztán halk koccanással hozzáütődik egy mellette álló tálhoz. A mélyebb és magasabb hangok végigfutkároznak a szoba táljain. A szemközti sarokban mintha mocorogna valami, de aztán észreveszed, hogy csak a fények játéka, ahogy visszaverődik a tálakban lévő folyadékról. Vajon a tálak miért nem száradtak még ki? [1. SZINT 13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Piciny szobába érkezel. Valamikor őrposzt lehetett, legalábbis erre utal az ajtó mellett lesben álló törpe katona, aki a kezében lévő bunkóval épp lesújtani készül. Miután visszatömködöd az ijedtségtől majdnem kiugrott szíved a helyére, jobban szemügyre veszed a harcost. Amikor megmarkolod az egyik karjának izmait, leesik a keze. A csatabárd belőle a földre esik - majdnem a lábadra, és több darabra esik szét. Jobb lesz békén hagyni. [1. SZINT 24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A helyiségből csupán egy alig látható rejtekajtó vezet tovább, melyen jó, ha át tudod préselni magad. Csinálsz néhány derékkörzést, hogy a tagjaiban lévő fájdalmat magad mögött tudhasd. Többet kell itt hajolgatni, mint a vándorcirkusz ötpróba megmérettetésén. Reméled a kaland végén rád váró kincsért megéri ennyi áldozatot hozni. [1. SZINT 25. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe kínzómester van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 10d6+36.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 365 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a törpe kínzómester testét. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a törpe kínzómester bal karját. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe kínzómester testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Cápafoggal kicsit megsebzed a törpe kínzómester fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A törpe kínzómester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 282, gyógyulás: 184, összesen: -98 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Valahol a tárna délkeleti végében járhatsz, legalábbis amikor újra felrémlik a fejedben a könyvben látott térkép, olyan érzésed van. A helyiség elég romos, az egyik oldala teljesen beomlott, úgyhogy ha volt is ott valaha továbbvezető ajtó, hát azt már legalább olyan elszánt munkával lehetne csak kivésni, mint amilyen a tárna kialakításakor kellhetett hozzá. Most nincs kedved hozzálátni. [1. SZINT 26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Dohos helyiségbe mászol át. Félelmetes, ahogy a szoba padlóján nyüzsögnek a piciny bogarak, egy egybefüggő, mozgó szőnyeggé varázsolva a földet. Nyakadba emelt lábakkal lépsz át rajtuk. [1. SZINT 27. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy törpe ősharcos. {max. életpontja: 901-990.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 311 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos jobb vállát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre ugrasz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe ősharcos jobb oldalát. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a törpe ősharcos bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A törpe ősharcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 924, sebződés: 110, gyógyulás: 125, összesen: +15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Hirtelen egy törpe ősharcost veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csorba csatabárd. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos jobb lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpe ősharcos fejét. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a törpe ősharcos jobb lábát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Cápafoggal megkarcolod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 230, gyógyulás: 227, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe ősharcos. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe ősharcos testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád lándzsát a másikra támadsz. Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a törpe ősharcos fényes páncélját. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe ősharcos bal vállát. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A törpe ősharcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 204, gyógyulás: 223, összesen: +19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 33 10 15 mozogsz 33 10 15
Fáradt vonszorgással veted magad a következő helyiségbe. Az oldalfalon, körülbelül derékmagasságban egy szikláról víz csöpög, csak hogy összegyűljön alant, egy kődarabok által határolt tárolóban. Már épp közelebb hajolnál, hogy szomjadat oltsad, amikor felfigyelsz arra, hogy ez a folyadék enyhén füstölög, mint ahogy a sav szokott, amikor a ruhádra fröccsen. Gyorsan meggyőzöd magad, hogy bírod még egy kicsit ivás nélkül. [1. SZINT 28. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Néhány összeaszott holttest próbálja feldobni a következő terem egyhangúságát. Rendkívül unalmasnak találod már a jeleket, amik arra céloznak, hányan itt hagyták már a fogukat. Egyértelmű, hogy mindannyiuknak a kincsre fájt a foga. Csak nem voltak annyira szerencsések, mint te leszel. [1. SZINT 29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Átfut az agyadon a gondolat, túl lassan haladsz, elvégre nem téblábolhatsz itt napestig. Kocogóra fogod, úgy veszed be a következő helyiséget, ami a földön összegyűlt kőtörmeléktől eltekintve üresnek tűnik. [1. SZINT 30. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 79 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy újabb csákánnyal vájt üregbe lépsz. Pár a földön fekvő, törött csákánydarab ugyanis arról tanúskodik, ezt a termet is a bányászok alakíthatták ki évekkel ezelőtt, talán épp miközben a törpe ősök hagyatékát keresték a föld alatt. Reméled igazuk volt, és pont erre kell keresni a hőn megtalálni vágyott kincseskamrájukat. [1. SZINT 31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Szinte teljesen le kell hajolnod ahhoz, hogy beléphess ebbe a helyiségbe. Az óriási cseppkőtenyészet ugyanis, ami a teljes mennyezetet elfoglalja, majdhogynem egész a földig ér. Klausztrofóbiád mielőbbi továbbindulásra késztet. [1. SZINT 32. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Első, ami az előtted álló szobába belépve megragadja a figyelmed, az a plafonon tátongó óriási lyuk, amin keresztül a felhős ég bukkan fel előtted. Aztán a lábad elé nézel, és halk fohászt mormolsz a téged ért szerencse miatt. Egy hajszálon múlott ugyanis, hogy nem léptél bele a jókora szörnycsapdába, amely ha összecsapódik a lábadon, a legrosszabb esetben akár le is amputálhatta volna azt. Gondosan kikerülöd, és jól megjegyzed a helyet, nehogy még egyszer erre tévedj, mert előfordulhat, hogy rosszabbul jársz, mint most ez a kis ijedtség volt. [1. SZINT 33. PONT] Hamarosan egy törpe hadvezért pillantasz meg. (ld. enc.) {támadása: 77.} Fegyvere egy törpe szekerce. Itt csata lesz.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe hadvezér testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe hadvezér testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a törpe hadvezér testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe hadvezér nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a törpe hadvezér testét. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a törpe hadvezér jobb lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Pengéjét vadul forgatva, a törpe hadvezér újra meg újra lecsap. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A törpe hadvezér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak zafír drakón trófeát, és diadalmasan beszerzel egy törpe hadvezér trófeát. 9 278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1374, sebződés: 292, gyógyulás: 288, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 törpe szekercét (ld. enc.), 1 káoszkulcsot (ld. enc.), 1 tudás gyöngyét, 10 ezüstdarabot és 300 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Szinte teljesen le kell hajolnod ahhoz, hogy beléphess ebbe a helyiségbe. Az óriási cseppkőtenyészet ugyanis, ami a teljes mennyezetet elfoglalja, majdhogynem egész a földig ér. Klausztrofóbiád mielőbbi továbbindulásra késztet. [1. SZINT 32. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy újabb csákánnyal vájt üregbe lépsz. Pár a földön fekvő, törött csákánydarab ugyanis arról tanúskodik, ezt a termet is a bányászok alakíthatták ki évekkel ezelőtt, talán épp miközben a törpe ősök hagyatékát keresték a föld alatt. Reméled igazuk volt, és pont erre kell keresni a hőn megtalálni vágyott kincseskamrájukat. [1. SZINT 31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Átfut az agyadon a gondolat, túl lassan haladsz, elvégre nem téblábolhatsz itt napestig. Kocogóra fogod, úgy veszed be a következő helyiséget, ami a földön összegyűlt kőtörmeléktől eltekintve üresnek tűnik. [1. SZINT 30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Néhány összeaszott holttest próbálja feldobni a következő terem egyhangúságát. Rendkívül unalmasnak találod már a jeleket, amik arra céloznak, hányan itt hagyták már a fogukat. Egyértelmű, hogy mindannyiuknak a kincsre fájt a foga. Csak nem voltak annyira szerencsések, mint te leszel. [1. SZINT 29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Fáradt vonszorgással veted magad a következő helyiségbe. Az oldalfalon, körülbelül derékmagasságban egy szikláról víz csöpög, csak hogy összegyűljön alant, egy kődarabok által határolt tárolóban. Már épp közelebb hajolnál, hogy szomjadat oltsad, amikor felfigyelsz arra, hogy ez a folyadék enyhén füstölög, mint ahogy a sav szokott, amikor a ruhádra fröccsen. Gyorsan meggyőzöd magad, hogy bírod még egy kicsit ivás nélkül. [1. SZINT 28. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Dohos helyiségbe mászol át. Félelmetes, ahogy a szoba padlóján nyüzsögnek a piciny bogarak, egy egybefüggő, mozgó szőnyeggé varázsolva a földet. Nyakadba emelt lábakkal lépsz át rajtuk. [1. SZINT 27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Valahol a tárna délkeleti végében járhatsz, legalábbis amikor újra felrémlik a fejedben a könyvben látott térkép, olyan érzésed van. A helyiség elég romos, az egyik oldala teljesen beomlott, úgyhogy ha volt is ott valaha továbbvezető ajtó, hát azt már legalább olyan elszánt munkával lehetne csak kivésni, mint amilyen a tárna kialakításakor kellhetett hozzá. Most nincs kedved hozzálátni. [1. SZINT 26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A helyiségből csupán egy alig látható rejtekajtó vezet tovább, melyen jó, ha át tudod préselni magad. Csinálsz néhány derékkörzést, hogy a tagjaiban lévő fájdalmat magad mögött tudhasd. Többet kell itt hajolgatni, mint a vándorcirkusz ötpróba megmérettetésén. Reméled a kaland végén rád váró kincsért megéri ennyi áldozatot hozni. [1. SZINT 25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Piciny szobába érkezel. Valamikor őrposzt lehetett, legalábbis erre utal az ajtó mellett lesben álló törpe katona, aki a kezében lévő bunkóval épp lesújtani készül. Miután visszatömködöd az ijedtségtől majdnem kiugrott szíved a helyére, jobban szemügyre veszed a harcost. Amikor megmarkolod az egyik karjának izmait, leesik a keze. A csatabárd belőle a földre esik - majdnem a lábadra, és több darabra esik szét. Jobb lesz békén hagyni. [1. SZINT 24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ahogy a terem bejáratához lépsz észreveszed, hogy a terem egyenetlen padlója szinte tele van apró cserépedényekkel, melyekben különböző mennyiségű fekete lé található. Szinte alig tudsz belépni úgy, hogy ne mozdíts meg egyet, ami aztán halk koccanással hozzáütődik egy mellette álló tálhoz. A mélyebb és magasabb hangok végigfutkároznak a szoba táljain. A szemközti sarokban mintha mocorogna valami, de aztán észreveszed, hogy csak a fények játéka, ahogy visszaverődik a tálakban lévő folyadékról. Vajon a tálak miért nem száradtak még ki? [1. SZINT 13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A folyosó elkanyarodik. A falakon ismeretlen eredetű véseteket látsz, többnyire apró, sisakos alakokat ábrázolnak hatalmas fejszékkel és csatabárdokkal, amint sárkányokkal és egyéb gusztustalan lényekkel harcolnak. [1. SZINT 14. PONT] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Amikor belépsz a szobába, egyből észreveszed a falba vájt lépcsőket. A lépcső ahogy elkanyarodik, az aljából fény dereng, és halk kaparászást hallasz az alsó szintről. Gyorsan ellenőrzöd a felszerelésed, és óvatosan a lépcső felé veszed az irányt készen minden eshetőségre. Ahogy leérsz látod, hogy a folyosók itt végig meg vannak világítva és ápoltabbak is, mint a felső szinten. [1. SZINT 15. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[114 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 905 2 900 mozogsz 905 2 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy elágazás bontakozik ki előtted. A falakon fejmagasságban különös üveggömbök világítanak, valószínűleg a belsejükben hömpölygő zselés anyagnak köszönhetően. [2. SZINT 2. PONT] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. (Csak jóval később derül ki, hogy 2 sünmedve tüske volt.) Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 55.]

lm 5 7 8 mozogsz 5 7 8
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! A falnak vetve a hátad, belépsz a következő terembe. A recsegő padlókockák azonban elárulják jöveteledet, de szerencsére nincs is kinek. A terem üres, csak a szemközti oldalon ásítozik egy továbbvezető ajtó. [2. SZINT 6. PONT]
Az előzőhöz hasonló méretekkel megáldott terembe érkezel. Megcsap valami hideg fuvallat, majd végigborsódzik a hátadon. Aztán meglátod miért is hűtik évszázadok óta a termet a törpe varázslatok: ez egy éléskamra volt a szűkösebb időkre. Körös-körül polcok, rajtuk különböző étkek sorakoznak. Például az a darab ocsmányság, ami alá furcsa karakterekkel a következő szöveget vésték: "rákfatty-hús". Megpróbálod megmozdítani, minek következtében a hús mintha csak por formájában leledzene, szétfolyik. Meg persze irtózatos szagokat áraszt magából. Na, ehhez aztán még a te földigilisztához szokott gyomrodnak sincs gusztusa. [2. SZINT 7. PONT] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
A falnak vetve a hátad, belépsz a következő terembe. A recsegő padlókockák azonban elárulják jöveteledet, de szerencsére nincs is kinek. A terem üres, csak a szemközti oldalon ásítozik egy továbbvezető ajtó. [2. SZINT 6. PONT]
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT]
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT]
[36 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 10 11 13 mozogsz 10 11 13
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Üres terembe lépsz. A padló szabályos négyzetekből áll, minden kő más színű. Amikor feljebb emeled a fejed, különös kapcsolótáblát fedezel fel a falon. A legalább százféle ábra mindegyike egy-egy saját nyomógombra van elhelyezve. Találomra elkezded nyomkodni, de azon kívül, hogy az ujjad pillanatok alatt elfárad, más nem történik. Unottan fordulsz a következő helyszín felé. [2. SZINT 9. PONT]
Amikor belépsz a következő terembe, már látod is, hogy annak csak egyetlen kijárata van - méghozzá amin bejöttél. A szemközti falon kis fülkék sorakoznak, melyek minden bizonnyal imádkozásra alkalmasak. Lehet, hogy a törpe ősök még azt hitték, ilyen helyek kellenek ahhoz, hogy istenük meghallgassa őket? Vagy lehet, hogy abban az időben még nem voltak oltárok, és tényleg ilyen eldugott helyeken kellett órákon át fohászkodni az égiekhez? Vagy talán nem is imádkozófülkék ezek itt előtted? Nem túl valószínű, hogy ezekre a kérdésekre valaha is válaszokat kapunk. [2. SZINT 10. PONT] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad]
Üres terembe lépsz. A padló szabályos négyzetekből áll, minden kő más színű. Amikor feljebb emeled a fejed, különös kapcsolótáblát fedezel fel a falon. A legalább százféle ábra mindegyike egy-egy saját nyomógombra van elhelyezve. Találomra elkezded nyomkodni, de azon kívül, hogy az ujjad pillanatok alatt elfárad, más nem történik. Unottan fordulsz a következő helyszín felé. [2. SZINT 9. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 20 24 34 mozogsz 20 24 34
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 15 4 15 mozogsz 15 4 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 14 29 mozogsz 14 29
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 13, 22.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 374 pontot. A következő körben tehát 374 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

SÖTÉT TÖRPE HADVEZÉR (683. LÉNY)
A Thargodanok közvetlen csatlósai a sötét törpék királyai, a hadvezérek voltak. Népük dicsőségéért hajlandóak voltak a legsötétebb gaztettre is. A sötét törpék seregei lojálisan követték őket, és porig rombolták törpe testvéreik városait. Ha a hadvezérek nem lettek volna a Thargodanok agymosott rabszolgái, egyetlen szavukra népük megszabadulhatott volna a démonok rabigájától, de ők sosem fordultak gazdáik ellen, csak szívüket nyelte el egyre mélyebben a gonoszság, a fénytelen mélység, amelyben évszázadról évszázadra éltek, kimondhatatlan borzalmas tettekre sarkallva népüket.

TÖRPE SZEKERCE (1105. TÁRGY)
Nicsak, egy csatabárd, gondolhatnád, amikor először e tárgyra pillantasz. De aztán feltűnik, mennyire finomabban kidolgozott fegyvert látsz magad előtt; különösen karcsú nyele és a szekerce élén futkározó mágikus szikrák utalnak arra, hogy a törpe szekerce tökéletesen megmunkált alkotás. Valamikor még évszázadokkal a világégés előtt készülhetett, amikor olyan törp ősök éltek ezen a földön, akiknek mind a bányászat, mind a kvazár és egyéb ritka ércek megmunkálásának titka a kisujjukban volt. Nem is csoda hát, hogy ez az ősi vágófegyver mágikus lényeket is meg tud sebezni. A csatabárdhoz hasonlóan a vágó- és ütőfegyver szakértelmedet is fejleszti használata, sebzése 4D6+4, használatakor +3 támadást kapsz. A törpe szekerce csak törpéknek engedelmeskedik, azok közül is csupán a legügyesebbeknek (22. szintű vágó- és ütőfegyver szakértelem szükséges), mások talán a kezükbe sem tudják venni, nemhogy sújtani vele.

KÁOSZKULCS (884. TÁRGY)
Ha sokáig figyelsz egy káoszkulcsot, megállapíthatod, hogy rövid idő alatt a színskála összes színében tündökölni kezd. Ismeretlen anyaga könnyen hajlik. Ha a hozzá tartozó zárral egyesül, olyan, mintha önálló tudattal bírna: végigpróbálgatja az összes lehetséges formát, míg meg nem találja azt, amivel az adott zár kinyitható. Sajnos ezután nincs az a szakképzett tolvaj, aki ki tudná vakarni a káosz-zár réseiből, így a következő ajtónál már nem veheted hasznát.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 46. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 233. fordulód.

Erő: 30 (48) Szint: 33 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 31 (44) Támadás: 61 (64) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 23 (42) Védekezés: 76 (82) Menekülés: 15 % Életkor: 70/96 év
Egészség: 25 (38) Életpont: 781/781 Jellem: gonosz (459) Tul. pont: 2
Szerencse: 26 (70) Varázspont: 1066/151 Pénz: 11530 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 84/40 Pszi pont: 172/24 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2514 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 964 TP-t kaptál. Jelenleg 4 841 692 TP-d van. A következő szinthez még 158 308 TP szükséges. Trófeáid: királyi őrjáratos, őrjáratozó katona, törpe hadvezér. A 224. fordulódban 5192 arany került a bankszámládra. 5222 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 36/43 (+4%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 27/40 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
165,112 mezőn táborozol, a 122. labirintusban, 2. szinten, 9. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/36 2. nyomkövetés: 41/4 3. lopás: 4/32
4. mászás: 14/3 5. csapdakészítés: 15/92 (+7%) 6. csapdaészlelés: 9/93 (+42%)
7. gyógyítás: 27/27 8. titkosírás: 4/71 9. felderítés: 41/9 (+506%)
10. szörnyidomítás: 8/21 11. teológia: 52/47 (+19%) 12. taumaturgia: 36/96 (+6%)
13. szerencsejáték: 4/2 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/47
16. zene: 17/87 17. szörnyismeret: 21/78 18. pszi: 14/7 (+19%)
19. zárnyitás: 20/98 20. vadászat: 41/26 21. vitalitás: 2/12
22. bányászat: 30/89 23. testépítés: 1/94 24. úszás: 9/13
25. főzés: 11/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a quwarg boly (359)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) halálvarázslat (#124, 50 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (10,0) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364)
tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Látogass meg birodalmamban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 122, 136, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 357.77 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 csuklyavirág (#133) 5 kaja (#2) 11 mocsári penke (#148)
1 quwarg tojás (#360) 2 sünmedve tüske (#14) 3 tinta (#101)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varázskő (#305) 1 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
552 arany (#50) 1 bogyógránát (#430) 10 ezüstdarab (#326)
1 káoszkulcs (#884) 1 törpe szekerce (#1105) 1 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166
111
112
113
(165,112) a 122. labirintus bejárata, törpe kínzómester (#681), törpe ősharcos (#680), törpe hadvezér (#683)

Üzenet küldése a karakternek