230. forduló, 232. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 10. 9h:34'
EZ A 358. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
359. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,68] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 20 dözmöng szivet. Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, AnCor Aryon adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 5 szent jogart.
Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt. Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett... Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A tl'urlang termelő hipp, hopp, láss csodát - a semmiből előállít neked 1 tl'urlang fiolát. Varázserőd regenerálódik. (+517 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+101 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 654. hetének nyerőszámai: 13, 3, 22. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ezoterikus mardel nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 446.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

kf 865 615 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 615. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
[A parancs tárolásra került.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 426.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 406.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 374 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 403.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(157,68) ezoterikus mardelek (#184)

[185,60] Lakott területre érkeztél.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 27 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a korinthai amőba bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 103, gyógyulás: 16, összesen: -87 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 4 aranytűt 16 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 2 bumerángot 8 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 hebrencs csapdát 15 aranyért, 1 kis aranykulcsot 16 aranyért, 1 nagy aranykulcsot 24 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 4 rézdarabot 4 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 4 ubuk tüskét 4 aranyért, 12 ugh mérget 24 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért, 2 vaskulcsot 20 aranyért.
[-60 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 378.]

ve 124 30 megveszed a 124. tárgyat 30
Vásároltál 30 rókafarkat. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

kre 124 122 6 kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 dözmöng szivet. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 376.]

m 4 5 1 mozogsz délre, délnyugatra, északkeletre
[185,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 22 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű, egy aranytű, egy arany és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}

keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[157,68] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [158,67] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy rambó bogár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült purifikátor császár közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +18 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a purifikátor császár testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 169, gyógyulás: 34, összesen: -135 ÉP}

Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+279 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [48 pontot használtál fel, van még 328.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimkulplakcérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat egyszerű: a terem egyik végéből a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtőzködési tapasztalatod, megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezők által berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy quwarg nagymester!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 50, gyógyulás: 12, összesen: -38 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy quwarg nagymester. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes élelmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Hát, kevés élőlény van itt. Elejtesz egy nyálkás földipolipot, és megkóstolod. Azonnal hányni kezdesz. Annyira rosszul vagy, hogy nem tudod folytatni a vadászatot, visszatérsz a kapuhoz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 288.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gyémántgyúró Throfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy agyagelementál feltrancsírozása a feladat.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd az agyagelementál bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Sárkánytőrrel jól megszurkálod az agyagelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Balrognyűvő Duirgan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy degradátor. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklahegyi Bergin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 258.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Pergor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Draenar néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Egy vadász quwarg legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a vadász quwarg testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a vadász quwarg torát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy törpe bakancs. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 228.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[159,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy roguena. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 93 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a roguena fejét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a roguena malacfejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [160,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lüke Szálybaver. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol Bossyval. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cápabőr csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg köpenyt, egy kyorg vállpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod fétisét, egy Urgod kesztyűjét, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Meglepődve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Tisztán érzed auráját: ő is jó. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
[42 pontot használtál fel, van még 186.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Öreg kriptográfus módjára látsz hozzá a kúp belsejében rejtőző titkos szöveg megfejtéséhez. Több jelet is sikerült megfejtened.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[120 pontot használtál fel, van még 66.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[161,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [162,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Adolf von Mayer egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 96 életpontot sebeztél. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 11 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [163,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [52 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 184 keresed a 184. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

le 865 615 leveszed/lerakod a 865. tárgyat a 615. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
[A parancs tárolásra került.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Már nem sok kell a következő szinthez. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -7.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 4, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 38 (55) Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 26 (29) Védekezés: 35 Menekülés: 35 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 350/296 Jellem: jó (319) Tul. pont: 2
Szerencse: 36 (40) Varázspont: 856/76 Pénz: 5124 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 28/12 Pszi pont: 168/107 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 118
Eddig összesen 1940 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13192 TP-t kaptál. Jelenleg 1227848 TP-d van. A következő szinthez még 172152 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, éjkornis. A 228. fordulódban 8649 arany került a bankszámládra. 8778 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 28
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 26

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 63 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 16 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 6 9. felderítés: 26
10. szörnyidomítás: 4 11. teológia: 43 12. taumaturgia: 56
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 10 (+1) 15. harcművészetek: 1
16. zene: 2 17. szörnyismeret: 12 18. pszi: 29
19. zárnyitás: 2 20. vadászat: 2 21. bányászat: 21
22. úszás: 5 23. főzés: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) varázsenergia (#161) feltámadás (#168)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209)
villámcsapás (#50) >> degradátor (#210) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 aranytű (#272) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 bumeráng (#249) 1 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
2 gromak bőr (#268) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 1 sáfránypor (#211) 2 sötét tekercs (#535)
1 szent jogar (#150) 2 szvó-ektoplazma (#151) 4 ubuk tüske (#131)
12 ugh méreg (#166) 4 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
2 vaskulcs (#183) 9 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 6 dözmöng szív (#122)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56) 1 polip szívóka (#391)
24 rókafarok (#124) 1 szöges bunkó (#8) 1 tl'urlang fiola (#788)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(157,68) ezoterikus mardelek (#184), oltár, 21. jellempróba
(158,67) élőholt tigris (#766), grok-képződmény (#149), kihívás tornya (#502), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), 50. jellempróba, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bundás csirmáz (#93), purifikátor császár (#393), quwarg nagymester (#214), agyagelementál (#203), vadász quwarg (#241)
(159,66) művészi porolit (#720), Leah oltár, roguena (#779)
(160,66) mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), Bossy (3279. kalandozó)
(161,66) Elenios rúnaköve
(162,65) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), drasmólyom (#60)
(163,65) ősi csatamező (#263)

Üzenet küldése a karakternek