TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2024. jan. 24. 18h:46'
EZ A 979. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD
980. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX
|
BOÁZU KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,112] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 22. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+228 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+143 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1582. hetének nyerőszámai: 11, 14, 19. 10 db 0 találatos szelvényed volt. 6 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 78 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 402.]
* 2. KP: mak 1 0 0 |
makró 1 |
h 305 0 0 |
használod a 305. tárgyat |
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 402.]
vv 224 182 364 |
elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 398.]
v 1 15 0 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]
vv 26 57 12 |
elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 391.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 391.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 389.]
vv 24 4 27 |
elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Fürgén varázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383.]
p 64 0 0 |
használod a 64. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 378.]
p 65 2 0 |
használod a 65. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 368.]
ek 134 152 1 |
t. energia kisütése: 134 152 1 |
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 363.]
ek 145 2 0 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 353.]
p 72 0 0 |
használod a 72. pszi képességet |
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348.]
* 3. KP: ek 40 4 0 |
t. energia kisütése: 40 4 |
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 368.]
* 4. KP: vv 78 0 0 |
elmormolod a 78. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 366.]
* 5. KP: ef 5 513 0 |
energia fejlesztése 5 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 331.]
tf 4 |
fejleszted a 4. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
ek 7 9 10 |
t. energia kisütése: 7 9 10 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 felderítés.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 331.]
ext |
visszadátumozás kérelem |
Visszadátumoztunk 5 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
kf 20 |
kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat |
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
lm 18 905 17 |
mozogsz 18 905 17 |
A padlót, ahova érkezel, teljesen lecsiszolták, szinte egy repedés sincs rajta. Tökéletes munka. A falak is tisztábbak, mint bárhol máshol amit eddig láttál. A szoba déli falánál egy szépen megmunkált ágy található, valaha még kényelmes is lehetett, de most csak az átrágott selyemmel bevont párna mutatja, hogy mély álmot lehetett aludni rajta. Furcsa módon az ágyon egy ember is kényelmesen elférhetne, ami szokatlannak tűnik ezen a dohos és szűk helyen. [1. SZINT 21. PONT]
Ebben a szobában túl sötét van - gondolod. És valóban, amikor belépsz a szobába a falakig sem jut el a fény. Így elég nehéz lesz szétnézni. A szoba északi falánál néhány rozoga ágyat látsz. Túl kis méretű egy embernek, valószínűleg a törpék ágya lehetett, de vajon miért van belőle hét? Az egyikre írt szöveg valamennyire kiböngészhető, de a többit nem tudod kiolvasni, mert többnyire elrohadt az ágy faszerkezete. Közelebb mész az ágyhoz és megpróbálod elolvasni a szöveget: "Qka", vagy valami ilyesmi. [1. SZINT 20. PONT]
A térkép alapján az északi részen járhatsz. Egy apró, 2 ujjnyi lyukat látsz a falon, amelyen át fény szivárog be. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek és bekukucskálsz. Néhány férget kikotorva látod, hogy a fal túloldalán a szabadba lehetne jutni, bár ezt meggátolja az az egy méter vastag szikla, ami a szabadság és közötted található. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a lyuk éppen egy szakadékra néz és nem biztos, hogy találnál kapaszkodót, hogy visszamássz az útra. Kincs sehol, úgyhogy elfordulsz a lyuktól. [1. SZINT 19. PONT]
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Nem lepődsz meg, hogy egy törpe kínzómester lakik itt. (ld. enc.) {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.} Fegyvere egy csorba csatabárd. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kínzómester tömzsi termetét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a törpe kínzómester testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Teriád lándzsával többször eltalálod a törpe kínzómester fejét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a törpe kínzómester testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpe kínzómester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 278, gyógyulás: 231, összesen: -47 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Hirtelen egy törpe ősharcost veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 901-990.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 329 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a törpe ősharcos jobb lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Cápafoggal többször eltalálod a törpe ősharcos testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpe ősharcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 987, sebződés: 115, gyógyulás: 135, összesen: +20 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Kincsek után kutatva lépsz be a terembe, bár kincsnek nyoma sincs, azért szétnézel. Ócska, törött rövid kardokat látsz egy kupacban. A tetején egy kéken izzó rúnákkal ékesített tökéletesen megmunkált hosszú kard egyből leköti a tekintetedet. Ahogy érte nyúlsz, átsiklik a kezed rajta, majd a kard egy kis szisszenést hallatva eltűnik a szemed elől. Illúzió, mindig csak az illúzió. [1. SZINT 17. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és a láthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. (Csak jóval később derül ki, hogy 6 bumeráng volt.) Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 296.]
lm 900 16 10 |
mozogsz 900 16 10 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A szoba ahová belépsz egy szépen berendezett helyiség lehetett régen. Az északi falon egy rozoga szekrényt látsz, benne fából készült kupákkal. A szekrény mellett egy hordó található, bár az alsó részén tátongó lyuk arról árulkodik, hogy teljesen üres. A szoba közepén egy kettétört asztal, körülötte felborított székek. Láthatóan dulakodás nyomai, de erre utaló más nyomot nem találsz, se holttest, se páncéldarabok. [1. SZINT 16. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy törpe kínzómester lakik itt. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kínzómester testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe kínzómester testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a törpe kínzómester testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe kínzómester tömzsi termetét. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a törpe kínzómester bal karját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A törpe kínzómester nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1044, sebződés: 280, gyógyulás: 240, összesen: -40 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Már teljesen eleged van a pókokból, néhány példány annyira szemtelen, hogy bemerészkedik a ruhádba, hogy apró csípések közepette haljon hősi halált egy nála többször nagyobb humanoid vakarózása által. Milyen idióta élőlények ezek. Egyes helyeken, mint itt is összegyűlnek és befonják a szobát ragadós pókhálóval, csak azért hogy téged idegesítsenek. [1. SZINT 18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A térkép alapján az északi részen járhatsz. Egy apró, 2 ujjnyi lyukat látsz a falon, amelyen át fény szivárog be. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek és bekukucskálsz. Néhány férget kikotorva látod, hogy a fal túloldalán a szabadba lehetne jutni, bár ezt meggátolja az az egy méter vastag szikla, ami a szabadság és közötted található. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a lyuk éppen egy szakadékra néz és nem biztos, hogy találnál kapaszkodót, hogy visszamássz az útra. Kincs sehol, úgyhogy elfordulsz a lyuktól. [1. SZINT 19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Ebben a szobában túl sötét van - gondolod. És valóban, amikor belépsz a szobába a falakig sem jut el a fény. Így elég nehéz lesz szétnézni. A szoba északi falánál néhány rozoga ágyat látsz. Túl kis méretű egy embernek, valószínűleg a törpék ágya lehetett, de vajon miért van belőle hét? Az egyikre írt szöveg valamennyire kiböngészhető, de a többit nem tudod kiolvasni, mert többnyire elrohadt az ágy faszerkezete. Közelebb mész az ágyhoz és megpróbálod elolvasni a szöveget: "Qka", vagy valami ilyesmi. [1. SZINT 20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A padlót, ahova érkezel, teljesen lecsiszolták, szinte egy repedés sincs rajta. Tökéletes munka. A falak is tisztábbak, mint bárhol máshol amit eddig láttál. A szoba déli falánál egy szépen megmunkált ágy található, valaha még kényelmes is lehetett, de most csak az átrágott selyemmel bevont párna mutatja, hogy mély álmot lehetett aludni rajta. Furcsa módon az ágyon egy ember is kényelmesen elférhetne, ami szokatlannak tűnik ezen a dohos és szűk helyen. [1. SZINT 21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A szobába érkezve furcsa émelyítő bűz csapja meg az orrod. A szoba egyik sarkában egy kis csövet látsz a padlóból kiállni, körülötte megszáradt ürülék. Aha, szóval itt könnyítettek magukon a törpék. Láthatóan egy-két kincsvadász is használta az alkalmatosságot kevés sikerrel. Itt se nagyon találsz kincset, inkább befogod az orrod és eltávolodsz a lyuktól. [1. SZINT 22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A következő helyiség felüdülés az előző alacsony mennyezetű helyiségekhez képest. Arra teremtette alkotója, hogy át lehessen szaladni rajta. Álljunk csak meg egy pillanatra... gyanúsan tiszta és tágas ez a szoba! A lehető legnagyobb körültekintéssel lépsz be, csapdát keresel, így több idő telik el, mint általában, amíg eljutsz a helyiség közepére. De szerencsére váratlan eseményektől mentes percekről van szó. [1. SZINT 23. PONT] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Belépsz egy nagyobb terembe, a terem falát ezüst erek hálózzák át, az egyik fal mentén rozsdás, elkorhadt nyelű, teljesen használhatatlan csákányok sorát látod, valószínűleg az ezüst kitermelésénél használhatták, megpróbálod megkapirgálni az ezüstereket, de azok csak furcsán csillognak tovább, ahogy dühödben belerúgsz egy kettétört korsóba. [1. SZINT 12. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. A kanyar, ahova kerültél apró rágcsálók ürülékétől bűzlik, érzed, ahogy ropognak a lábad alatt a kis apró bogyók. [1. SZINT 11. PONT]
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT]
[60 pontot használtál fel, van még 236.]
lm 13 25 27 |
mozogsz 13 25 27 |
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Ahogy a terem bejáratához lépsz észreveszed, hogy a terem egyenetlen padlója szinte tele van apró cserépedényekkel, melyekben különböző mennyiségű fekete lé található. Szinte alig tudsz belépni úgy, hogy ne mozdíts meg egyet, ami aztán halk koccanással hozzáütődik egy mellette álló tálhoz. A mélyebb és magasabb hangok végigfutkároznak a szoba táljain. A szemközti sarokban mintha mocorogna valami, de aztán észreveszed, hogy csak a fények játéka, ahogy visszaverődik a tálakban lévő folyadékról. Vajon a tálak miért nem száradtak még ki? [1. SZINT 13. PONT]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[6 pontot használtál fel, van még 230.]
lm 33 10 15 |
mozogsz 33 10 15 |
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT]
A folyosó elkanyarodik. A falakon ismeretlen eredetű véseteket látsz, többnyire apró, sisakos alakokat ábrázolnak hatalmas fejszékkel és csatabárdokkal, amint sárkányokkal és egyéb gusztustalan lényekkel harcolnak. [1. SZINT 14. PONT] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 102 életpontot vesztettél.
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Amikor belépsz a szobába, egyből észreveszed a falba vájt lépcsőket. A lépcső ahogy elkanyarodik, az aljából fény dereng, és halk kaparászást hallasz az alsó szintről. Gyorsan ellenőrzöd a felszerelésed, és óvatosan a lépcső felé veszed az irányt készen minden eshetőségre. Ahogy leérsz látod, hogy a folyosók itt végig meg vannak világítva és ápoltabbak is, mint a felső szinten. [1. SZINT 15. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 212.]
lm 905 2 900 |
mozogsz 905 2 900 |
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy elágazás bontakozik ki előtted. A falakon fejmagasságban különös üveggömbök világítanak, valószínűleg a belsejükben hömpölygő zselés anyagnak köszönhetően. [2. SZINT 2. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és a láthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. (Csak jóval később derül ki, hogy 3 hattyútoll volt.) Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 201.]
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! A falnak vetve a hátad, belépsz a következő terembe. A recsegő padlókockák azonban elárulják jöveteledet, de szerencsére nincs is kinek. A terem üres, csak a szemközti oldalon ásítozik egy továbbvezető ajtó. [2. SZINT 6. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy törpe ősharcos lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 12d5+30.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos fényes páncélját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpe ősharcos fényes páncélját. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a törpe ősharcos bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Teriád lándzsával jól megszurkálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Cápafoggal megkarcolod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A törpe ősharcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1000, sebződés: 220, gyógyulás: 229, összesen: +9 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Az előzőhöz hasonló méretekkel megáldott terembe érkezel. Megcsap valami hideg fuvallat, majd végigborsódzik a hátadon. Aztán meglátod miért is hűtik évszázadok óta a termet a törpe varázslatok: ez egy éléskamra volt a szűkösebb időkre. Körös-körül polcok, rajtuk különböző étkek sorakoznak. Például az a darab ocsmányság, ami alá furcsa karakterekkel a következő szöveget vésték: "rákfatty-hús". Megpróbálod megmozdítani, minek következtében a hús mintha csak por formájában leledzene, szétfolyik. Meg persze irtózatos szagokat áraszt magából. Na, ehhez aztán még a te földigilisztához szokott gyomrodnak sincs gusztusa. [2. SZINT 7. PONT] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A falnak vetve a hátad, belépsz a következő terembe. A recsegő padlókockák azonban elárulják jöveteledet, de szerencsére nincs is kinek. A terem üres, csak a szemközti oldalon ásítozik egy továbbvezető ajtó. [2. SZINT 6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy kereszteződésbe érkezel. Az északra induló rövid folyosóval szemközt életnagyságú törpe szobor guggol. Megkocogtatod, valamilyen kőből lehet, bár a hegyekben gyűjthető ilyen-olyan formájú kövek anyagára egyáltalán nem emlékeztet ez a sötétszürke anyag. A kőtörpe bőszen szorongatja csatabárdját, mintha bárkit is lecsaphatna még vele ilyen állapotában. Nevetve fordítasz hátat neki. Aztán újra visszanézel rá. A törpe szerencsére egyáltalán nem mozdult meg az eltelt idő alatt, pedig az lett volna csak igazán a természet tréfája. Úgy néz ki, tényleg csak egy kőtörpe! [2. SZINT 5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe kínzómester van előtted! {támadása: 50.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 372 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kínzómester jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát a másikra rohansz. Teriád lándzsával jól megszurkálod a törpe kínzómester testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a törpe kínzómester testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A törpe kínzómester nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe kínzómester bal lábát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Cápafoggal megérinted a törpe kínzómester tömzsi termetét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A törpe kínzómester nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 290, gyógyulás: 189, összesen: -101 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy törpe kínzómester. Fegyvere egy csorba csatabárd. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 361 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kínzómester testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Teriád lándzsával megdöfködöd a törpe kínzómester jobb vállát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a törpe kínzómester tömzsi termetét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A törpe kínzómester kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A törpe kínzómester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 655 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 163, gyógyulás: 124, összesen: -39 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[36 pontot használtál fel, van még 165.]
lm 10 11 13 |
mozogsz 10 11 13 |
Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Üres terembe lépsz. A padló szabályos négyzetekből áll, minden kő más színű. Amikor feljebb emeled a fejed, különös kapcsolótáblát fedezel fel a falon. A legalább százféle ábra mindegyike egy-egy saját nyomógombra van elhelyezve. Találomra elkezded nyomkodni, de azon kívül, hogy az ujjad pillanatok alatt elfárad, más nem történik. Unottan fordulsz a következő helyszín felé. [2. SZINT 9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Amikor belépsz a következő terembe, már látod is, hogy annak csak egyetlen kijárata van - méghozzá amin bejöttél. A szemközti falon kis fülkék sorakoznak, melyek minden bizonnyal imádkozásra alkalmasak. Lehet, hogy a törpe ősök még azt hitték, ilyen helyek kellenek ahhoz, hogy istenük meghallgassa őket? Vagy lehet, hogy abban az időben még nem voltak oltárok, és tényleg ilyen eldugott helyeken kellett órákon át fohászkodni az égiekhez? Vagy talán nem is imádkozófülkék ezek itt előtted? Nem túl valószínű, hogy ezekre a kérdésekre valaha is válaszokat kapunk. [2. SZINT 10. PONT] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Üres terembe lépsz. A padló szabályos négyzetekből áll, minden kő más színű. Amikor feljebb emeled a fejed, különös kapcsolótáblát fedezel fel a falon. A legalább százféle ábra mindegyike egy-egy saját nyomógombra van elhelyezve. Találomra elkezded nyomkodni, de azon kívül, hogy az ujjad pillanatok alatt elfárad, más nem történik. Unottan fordulsz a következő helyszín felé. [2. SZINT 9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Néhány lépést teszel előre, majd megtorpansz. Fém csikordul fémen valahol a távolban. Mivel ez nem egy túl természetes hang, levonod a következtetést: még mindig nem vagy egyedül ebben a fránya épületben. [2. SZINT 8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A folyosó teljesen váratlanul derékszögben elkanyarodik. [2. SZINT 11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy terembe lépsz. A szemközti oldalon rövid folyosó vezet tovább. Túlságosan is áporodott a levegő, főleg itt, ezen a ponton. Most érzed csak igazán, milyen jó volna már mielőbb megtalálni a kincseskamrát, és kijutni a szabadba. [2. SZINT 12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Egy újabb terem bontakozik ki előtted. Falait évszázados penész, a padlót vastag porréteg fedi. Látszik, hogy nagyon régóta nem járt erre senki sem. [2. SZINT 13. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy törpe ősharcos. {egyik sebzési módja: 2x 12d5+30.} Fegyvere egy csorba csatabárd. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 312 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos bal karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a törpe ősharcos jobb karját. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 112, gyógyulás: 131, összesen: +19 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csorba csatabárdot [csorba csatabárd ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP]. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 123.]
* 1. BP: h 1167 1 0 |
használod az 1167. tárgyat |
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 123.]
* 2. BP: h 242 0 0 |
használod a 242. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 122.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 14, 4.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 122 pontod maradt, ebből a következő körre 122 pontot vihetsz át. Kapsz még 372 pontot. A következő körben tehát 494 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SÖTÉT TÖRPE KÍNZÓMESTER (681. LÉNY)
Egy igazi törpe sosem vetemedne arra a véres munkára, amit a sötét törpe kínzómesterek szemrebbenés nélkül végeznek. Saját fajuk ellen vívott háborújukban nem riadtak vissza semmilyen gonosz eszköztől, hogy a győzelem az övék legyen. Ezek a sötét bőrűm bíbor színű törpök félelmetesebb lények hírében álltak, mint a sötét elfek. Nem volt fogoly, aki ne tört volna meg, amikor egy törpe bárd egyenként megszabadította az ujjaitól, és a fegyver forgatójának arcizmai még csak meg sem rebbentek e közben. Tudták mire képesek ezek a keményszívű törpe harcosok. |
KARAKTERLAP
Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah elsőáldozója vagy. Papi hited: 46. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 231. fordulód.
Erő: |
30 (48) |
Szint: |
33 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
115 cm |
IQ: |
31 (44) |
Támadás: |
61 (64) |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
79 kg |
Ügyesség: |
23 (42) |
Védekezés: |
76 (82) |
Menekülés: |
15 % |
Életkor: |
70/96 év |
Egészség: |
25 (38) |
Életpont: |
779/673 |
Jellem: |
gonosz (457) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
26 (70) |
Varázspont: |
1066/47 |
Pénz: |
10675 arany |
Kép. pont: |
40 |
Tudatpont: |
84/7 |
Pszi pont: |
160/13 |
Halhatatlanság: |
1 % |
|
|
Eddig összesen 2504 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
39 996 TP-t kaptál. Jelenleg
4 775 387 TP-d van. A következő szinthez még
224 613 TP szükséges. Trófeáid:
királyi őrjáratos,
őrjáratozó katona,
zafír drakón. A 224. fordulódban 5192 arany került a bankszámládra. 5222 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
4/96 |
ökölvívás: |
9/90 |
szúrófegyverek: |
36/33 (+4%) |
vágófegyverek: |
*23/100 |
ütőfegyverek: |
10/4 |
lőfegyverek: |
23/21 |
dobófegyverek: |
27/35 (+4%) |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
165,112 mezőn táborozol, a 122. labirintusban, 2. szinten, 13. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 690 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5. |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
24/36 |
2. nyomkövetés: |
41/4 |
3. lopás: |
4/32 |
4. mászás: |
14/3 |
5. csapdakészítés: |
15/78 (+7%) |
6. csapdaészlelés: |
9/15 (+30%) |
7. gyógyítás: |
27/27 |
8. titkosírás: |
4/71 |
9. felderítés: |
35/91 (+18%) |
10. szörnyidomítás: |
8/21 |
11. teológia: |
52/11 (+24%) |
12. taumaturgia: |
36/82 (+15%) |
13. szerencsejáték: |
4/2 |
14. versengés: |
10/89 |
15. harcművészetek: |
1/47 |
16. zene: |
17/87 |
17. szörnyismeret: |
21/78 |
18. pszi: |
13/71 (+16%) |
19. zárnyitás: |
20/98 (+17%) |
20. vadászat: |
41/26 |
21. vitalitás: |
2/12 |
22. bányászat: |
30/89 |
23. testépítés: |
1/94 |
24. úszás: |
9/13 |
25. főzés: |
11/13 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a quwarg boly (359) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), massza (#217) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Látogass meg birodalmamban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): 122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 122, 136, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72. |
Összsúly: 356.92 kg |
Megterheltség: 142% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
431 |
|
arany (#50) |
1 |
|
halcsont (#390) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(165,112) a 122. labirintus bejárata, törpe kínzómester (#681), törpe ősharcos (#680)