Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 23. 9h:31' EZ A 584. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD 585. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1651 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
dd 19 57 96 | eldobod a 19. tárgyat az 57. tárgyat a 96. tárgyat |
fog 137 219 | elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal |
ek 180 1 | t. energia kisütése: 180 1 |
ek 7 18 | t. energia kisütése: 7 18 |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 6000 TVP épült bele.)
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az ekharion bébi testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 132 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}
(Továbbmész...) [136,55] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku csapásvezető. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 87 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [135,54] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy barátság szent tüzét. Északnyugatra nézve látsz egy mínosz-kúpot. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [135,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku csapásvezető fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [134,51] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
szk 137 | keresed a 137. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 244 3 |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/25 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 300/131 | Jellem: | jó (422) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 33 | Varázspont: | 478/0 | Pénz: | 379 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 9/1 | Pszi pont: | 75/0 | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/22 | ökölvívás: | 3/19 | szúrófegyverek: | 25/89 (+6%) |
vágófegyverek: | 1/1 | ütőfegyverek: | 19/20 (+2%) | lőfegyverek: | 25/23 (+6%) |
dobófegyverek: | 4/89 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/92 | 2. nyomkövetés: | 58/62 (+32%) | 3. mászás: | 5/87 |
4. csapdakészítés: | 14/80 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/9 | 6. gyógyítás: | 43/34 (+125%) |
7. titkosírás: | 3/61 | 8. felderítés: | 17/36 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 1/89 |
10. teológia: | 24/25 (+22%) | 11. taumaturgia: | 37/33 (+7%) | 12. versengés: | 3/59 |
13. zene: | 18/12 | 14. szörnyismeret: | 5/54 | 15. pszi: | 11/85 (+15%) |
16. vadászat: | 5/32 | 17. bányászat: | 26/56 | 18. úszás: | 4/74 (-158%) |
19. ordítás: | 6/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | villámcsapás (#50) | >> | dögkeselyű (#174) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt quwarg (#202) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | epokitféreg (#147) | |
puha ütés (#60) | >> | 13. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | semlegesek (#989) | tompítás (#40) | >> | gonoszok (#988) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
Összsúly: 74.40 kg | Megterheltség: 116% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
144 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 2 | bőrsisak (#57) | |||
6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | kaja (#2) | 22 | kerek kő (#19) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | víz (#27) |