Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 12. 11h:27' EZ A 23. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 24. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat legkorábbana 24. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5672 SZÁMLA : XXXX |
flh 4 22 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 22. tárggyal |
fgy 40 40 1 | felt. gyógyítás 40 40 |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [28,29] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sünmedve bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [29,31] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy sérült púpos burástya. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [28,32] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy gumifát. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy épület van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy csontlepke. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke bordás testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bolhakutya testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 534 | bemész az 534. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 14.]
h 163 | használod a 163. tárgyat |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY) Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. |
Erő: | 9 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 11 | Életpont: | 115/65 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 7 | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. csapdakészítés: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 7 | 6. vadászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Összsúly: 26.27 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) |