Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 19. 9h:09' EZ A 44. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 45. játékheted kezdete: ápr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 200 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5322 SZÁMLA : XXXX |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
fl | lopsz parancsok törlése |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 151.]
be 537 | bemész az 537. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, |
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, |
rövid íj (#107) 16 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, |
rövid kard (#171) 46 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | csontpálca (#329) 75 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, |
zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, |
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, |
bronzkard (#2083) 30 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bőrsisak (#57) 5 ap /db, | bronzpajzs (#89) 16 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
csontkés (#11) 2 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, | csontszurony (#12) 2 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, |
mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, | szöges páncél (#65) 24 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db áron. |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
kt 5 1 | elkészíted az 5. tárgyat (1 darabot) |
f 5 | kísérletezel az 5. tárggyal |
kt 8 | elkészíted a 8. tárgyat |
kf 8 | kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat |
ff 8 12 | felt. fegyverváltás: 8 12 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a bolhakutya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
go 18 | gonoszkodsz: 18 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [40,1] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy manifesztátor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
go 19 | gonoszkodsz: 19 |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [42,0] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Shaddar városa innét délre fekszik. " Észreveszel egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Raia nevét! (ld. enc.) Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal felnyársalod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [43,0] Továbbra is síkságon vagy. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Feltételes támadás:) Egy woor-antilop! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A woor-antilop meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woor-antilop szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
go 12 | gonoszkodsz: 12 |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a vadtroll bal vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
f 13 | kísérletezel a 13. tárggyal |
kt 2082 | elkészíted a 2082. tárgyat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY) A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
RAIA MEGIDÉZÉSE Kellemesen bizsergető érzés fut végig testeden: mintha valaki simogatna, mintha csillogó aranyszemek kacsáznának végig boldogan a szervezetedben. Aztán a fejedben megszólal egy mély zengésű, határtalanul bölcsnek tűnő hang: "Raia, a jóság és fény istenének szilmaurja vagyok. Feladatom, hogy mindenkinek, aki nem hordja túl magasan az orrát ahhoz, hogy észrevegye ezt a követ, terjesszem istenem igéit. Raia békét és boldogságot ígér mindenkinek, és cserébe nem kér mást, csak az emberek egymás iránti szeretetét, és néha egy-egy imát az ő oltáránál. Ha Raia papja leszel, varázslatokat kapsz, amelyekkel gyógyíthatsz, jobbá teheted a világot. Nem szabad azonban megfeledkeznünk a sötét oldal jelenlétéről, a gonosz istenekről, Dornodonról és Leahról, akik a világ pusztulását akarják. Hogy az ő követőikkel felvehessék a harcot, Raia papjai félelmetes tűzvarázslatokat és védő varázslatokat kapnak. Ahhoz, hogy az istenemhez beszélj, nem kell mást tenned, minthogy áldozatot mutass be Raia egy rúnakövénél: egy aranyló ugarhéjat, egy madártollat és egy púderkövet, a tisztaság jelképeit használd fel. Feltétel még, hogy aurád tiszta, fehér legyen, ne terheljék bűnök, viszont megannyi csillagként lobogtassák jótetteid. Ég veled, vándor!" Megilletődve álldogálsz még egy darabig a földöntúli tapasztalat után. |
OBSZIDIÁN PENGE (2082. TÁRGY) A kőkés mintájára megpróbálhatsz nagyobb, pattintott pengét is készíteni. Ehhez azonban nem jó bármilyen kődarab, kőzetüveget, úgynevezett obszidiánt kell találnod. A precíz pattintáshoz is jobb szerszámot kell találnod az útszéli kődarab helyett. Egy kőkalapács valószínűleg megfelelő lenne. Tehát dombon vagy hegyen 12 TVP-ért tudsz magadnak készíteni egy 2D4+2 sebzésű vágófegyvert, amit obszidián pengének nevezel el. |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 178 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 102/93 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 38 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
43,24 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 173 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. lopás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 4 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. felderítés: | 1 | 8. zene: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 |
10. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
sünmedve (#33), woor-antilop (#31) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71) |
Összsúly: 47.29 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 7 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | szöges bunkó (#8) |
39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | |
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|