22. forduló, 24. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 1. 21h:32'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,40] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.)

t 38 támadod a 38. szörnyet
FT 38 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy gorombilla! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gorombilla nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 5 mozogsz délnyugatra
[68,41] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak sörényes ubuk trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő uzbány trófeát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Felfedeztél egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfival. Fekete a bőre. Leah hűséges követője. Egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy félelem-járó trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Necronomicon (A Holtak Könyve).. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Odébbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 36 2 elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 fáklyát. [6 pontot használtál fel, van még 145.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[67,41] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bo-skorpió. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bo-skorpió testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a bo-skorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió melléd csap a farkával! A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [66,40] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 125.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[65,40] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tintacsiga. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [64,39] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! (ld. enc.) Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mérges pók lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges pók testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [63,38] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gorombilla. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 95.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[62,37] Az erdőt dombvidék váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy északi aurach közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az északi aurach jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az északi aurach fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 85.]

be 41 bemész a 41. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 80.]

lm 12 12 mozogsz 12 12
Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [12. PONT.] Hamarosan egy bundás csirmázt pillantasz meg. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a bundás csirmáz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bundás csirmáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 11 11 1 mozogsz 11 11 1
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bundás csirmáz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Folytatod az utat. Elérted a következő kanyart. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [40 pontot használtál fel, van még 10.]

m 2 mozogsz keletre
[63,37] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy óriás sáska. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az óriás sáska rovartestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás sáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás sáska megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás sáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. (ld. enc.) Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY)
A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver.

ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

GROK-KÉPZŐDMÉNY (149. TEREPTÁRGY)
Néha nagy távolságból is lehet látni a bozótosból kiemelkedő, hatalmas méretű mákvirágra emlékeztető képződményeket. Sokak szerint ez egy ősi korból származó halott óriás-virág. Napjainkban grok-képződménynek hívják őket. A felső, üreges gömbszerű részben, amelynek nagy repedések vannak az oldalán, gyakran vernek tanyát mászni vagy repülni tudó lények. Ha te fel akarsz ide mászni, szükséged van egy mászókaromra, és legalább 3-as mászás szakértelemre. Ehhez a H 78 parancsot kell kiadnod, 16 pontért. A virágváz belsejében, ha szerencséd van, és nem űz el a lakó, akár pórul járt kalandozóktól visszamaradt kincseket is találhatsz.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 23. fordulód.

Erő: 20 Szint: 10 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 9 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 15 Életpont: 125/125 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 42 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 141 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 425 TP-t kaptál. Jelenleg 12 592 TP-d van. A következő szinthez még 4 408 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3 ütőfegyverek: 11
dobófegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -5.); bumeráng (#249) max. 2 db (6 -);
63,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 9 6. zene: 1
7. vadászat: 1 8. bányászat: 2 9. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
41.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 5 mérgezett tüske (#23)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 szögletes kő (#17) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 gyöngysor (#192) 1 obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 20 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 1 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 3 fabontó (#106)
1 gyöngymangó (#135) 3 lapockacsont (#33) 1 magszim bél (#103)
4 smirglilevél (#29)

Összsúly: 26.24 kg Megterheltség: 52%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
1 fáklya (#36) 10 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2)
2 lapockacsont (#33) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
36
37
38
39
40
41
42
(62,37) északi aurach (#350), a 41. labirintus bejárata, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), bundás csirmáz (#93)
(63,37) óriás sáskák (#27), grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár
(63,38) szent tölgyfa (#393), gorombilla (#38)
(64,39) élőholt quwarg (#202), mérges pók (#20)
(65,40) tintacsiga (#74), Leah oltár
(66,40) 26. jellempróba, Fairlight oltár, mélységi grittangok (#103)
(67,41) gumifa (#38), bo-skorpió (#54)
(68,41) uzbány (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, phua-kúp (#372), egy ember férfi
(69,40) gorombillák (#38)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2022.01.31 21:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Hősi babérok -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek