Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jún. 6. 10h:54' EZ A 72. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 73. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2981 SZÁMLA : XXXX |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
le 51 | leveszed/lerakod az 51. tárgyat |
f 51 | kísérletezel az 51. tárggyal |
kt 65 1 | elkészíted a 65. tárgyat (1 darabot) |
kf 65 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat |
kf 51 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat |
kt 4 2 | elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot) |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-45] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a kaffogó hebrencs kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [110 pontot használtál fel, van még 4.]
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
be 5 | bemész az 5. titkos labirintusba |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY) A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez. |
SHERAN MEGIDÉZÉSE Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!" |
MŰVÉSZI POROLIT (720. TEREPTÁRGY) "Ahogy bandukolsz, látsz egy meghatározhatatlan alakú, torz, gyatra megmunkálású tárgyat. Leginkább valami primitív nép által készített monolitra hasonlít. Közelebb érve érzed, hogy nem csak csúnya, de iszonyú szagot áraszt, és a látványa is gyengíti egész testedet. Teljesen döbbenten harákolsz, hiszen nem létezhet valami vagy valaki, aki ilyen szörnyűséget alkotni képes, ami - legnagyobb rémületedre még a varázserődet is elszívja. Odébb vonszolod magad, hiszen ha már itt kell a közelben táboroznod, legálabb minél messzebb legyél ettől az átkozott gusztustalanságtól." Nos, kalandozótárs, ha már Neked is volt ilyen élményed egy-egy Chara-din monolit tövében, akkor fogod igazán értékelni azt a tereptárgyat, amit most már Te is elkészíthetsz. Művészi és tudati energiájuk segítségével az Idő Porszemei KT tagjai megoldották, hogy minden monolitból származó káros hatást semlegesíteni lehessen - egy másik építmény felhúzásával. Ezt nevezzük Porolitnak. A Porolit örvénylő, kavargó porszemekből álló dolog, ami egészen kis gondolatodra csodálatos módon összeáll egy teljesen eredeti művészi alkotássá. Létrehozni az EP 720 100 X paranccsal bárkinek lehet, csak meg kell adni (X paraméterben), hogy ki, vagy mi foglalkoztatta az ihlet pillanatában a legjobban az építőt: szörny, kalandozó, vagy bármilyen lény. Természetesen az alkotó művésznek ismernie kell a lényt, amit meg akar formálni... Ha nem adsz meg harmadik paramétert, saját magad képmását hozod létre. Sajnos, a porszemek kordában tartása nem egy egyszerű művelet, igencsak sok időt kell rászánnia a Porcsinálta művésznek (ez 100 TVP-t jelent, 99 TVP-től nem halad egy porszemnyit sem az építkezés). Ezek után azonban bárki, aki utánad erre jár, meg fogja látni gondolataid tárgyát - persze a Porolit tulajdonságának megfelelő kiegészítésekkel. Eme műnek az a tulajdonsága, hogy az adott mezőn esetlegesen megtalálható Chara-din monolit káros hatását (a fele VP regenerációt) egyszerűen semlegesíti. Se több, se kevesebb. Már ha a művészi értéket nem számoljuk. Ez utóbbi persze igen jelentős... Természetesen az ÉP parancs miatt a Munka Gyümölcse varázslat teljes mértékben hat rá. A Porolit enciklopédiáját az építőjének ismernie kell! Ezért terjeszd a jó hírt ismerőseid között! Nos, ha már megismerkedtél e magasztos célú alkotással, akkor javasoljuk, próbáld ki magad: Vajon milyen lesz a Te Porolitod? |
ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY) Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő. [Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.] |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 496 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 120/74 | Jellem: | gonosz (1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 12 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
42,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 9 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kobudera lak (533): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 17, 18. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 2 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | * | szöges páncél (#65) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bunkó (#5) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | * | dárda (#10) | 1 | * | kőkalapács (#13) | |
2 | kőkés (#6) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | rézgolyó (#343) | |||
1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | fáklya (#36) | 3 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
10 | kötél (#92) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | antilopbőr (#48) | 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
17 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | grákóbőr (#41) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | királygyík bőr (#44) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | pular kristály (#239) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | sallank karom (#128) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
8 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 77.87 kg | Megterheltség: 169% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | |||
16 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | szöges páncél (#65) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-48 | |
|
|
|
|
-47 | |
|
|
|
|
-46 | |
|
|
|
|
-45 | |
|
|
|
|
-44 | |
|
|
|
|