Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 14. 9h:15' EZ A 27. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD 28. játékheted kezdete: jún. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2935 SZÁMLA : XXXX |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
t 70 | támadod a 70. szörnyet |
Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a vadtroll testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával súrolod a vadtroll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
kb 80 7 | kiveszel a bankból a 80. tárgyat (7 darabot) |
h 1 80 | használod az 1. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [96,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Továbbmész...) [97,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Csupa erő, csupa izom, minden nap csak tejet iszom. Tej=élet, erő, egészség! - DM " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [96,78] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy acéldarázs. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az acéldarázs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd sújt az acéldarázs a farkával, de elhibázta! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [98,80] Épületek tűnnek fel. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 102 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ea 685 1 | eladod a 685. tárgyat 1 |
ea 14 16 | eladod a 14. tárgyat 16 |
ea 63 7 | eladod a 63. tárgyat 7 |
ea 47 2 | eladod a 47. tárgyat 2 |
v 15 68 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY) A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY) Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL) A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll. |
Erő: | 12 | Szint: | 6 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 145/145 év |
Egészség: | 12 (14) | Életpont: | 97/87 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 34/12 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 6 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 5 |
98,80 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. gyógyítás: | 4 | 6. teológia: | 1 |
7. vadászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
HŐSTETTEID |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | lapkorong (#80) | 2 | mákrózsa virág (#56) |