22. forduló, 24. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 18. 9h:06'
EZ A 23. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
24. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat legkorábbana 24. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Ramirez Espanzával. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight személyes tanácsadója. A villámfókuszálók rendjének beavatott rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
Ramirez Espanza, amikor összefutottatok, adott neked 8 kaját. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A távolban egy szörny közeledik feléd. Felkészülsz a harcra. Megdöbbenve veszed észre, hogy ezzel a szörnnyel már harcoltál. Nem csak a fajtája ismerős, hanem maga az állat is, ez az a szörnyeteg, amit elsőként öltél le a Túlélők Földjén. Teste kissé átlátszó, mint a szellemeknek lenni szokott, de a fogai elég valóságosnak tűnnek. Ahogy közelebb ér, hallod, amint lassan azt kántálja túlvilági, sziszegő hangon: Bosszú, bosszú!! Felkészülsz a védekezésre, ám hiába lengeted a fegyvered, az ártalmatlanul siklik át a szellemlény testén. A szörny combodat marcangolja, és te nem tudsz védekezni. Még utoljára átgondolod, vajon hol követhettél el hibát, mikor valahonnan a távolból kiabálást hallasz: Jaj nem, nem akarok meghalni!! Döbbenten veszed észre, hogy te vagy az aki kiabál. Az álom maradékát is kidörzsölöd a szemedből. Elrettenve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+55 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.)

fgy 30 15 felt. gyógyítás 30 15
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ft 91 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ba 5588 nem támadod az 5588. kalandozót
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.). Teleeszed magad. (-3 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 göcsörtös bunkó (ld. enc.). Elteszed őket.

(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted az orgyilkos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Utad során felfedezed egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bőrsisakot, egy bundás kabátot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr övet, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy vadász tatu. Auráját érzékelve máris tudod, undorító fehér! Egy jó! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [18 pontot használtál fel, van még 173.]

vtn 30 varázslat tanulás: a 30. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tüskepajzs. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 138.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy gránit szimbólumot és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy szürke rinocérosz trófea, egy ragyás burástya trófea és egy lajhárlord trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranytű, aurach fog, bányászcsákány, csillezsályalevél, csuklyavirág, dobóháló. Folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Utad során felfedezed egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Felszerelését egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Utad során felfedezed egy szőke, rövid hajú, szürke szemű mutáns nő táborát. Bőre teljesen fehér! Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany karperecet, egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy kardszárnyú pocok trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete hajú, zöld szemű gnóm férfi táborát. Fekete a bőre. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy köpködő bruhatag trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy pordémon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy jégcsákányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Málhásállata egy királygyík. Mentális auráját felismered, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 120.]

bb 125 4 beraksz a bankba a 125. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

bb 4 1 beraksz a bankba a 4. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[71,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trikornis fehér hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször eltalálod a trikornis testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 77 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a trikornis farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner uzbány trófeát, és kiszedsz egy trikornis trófeát. 680 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alattomos manó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (mivel tüskepajzs van rajtad.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alattomos manó bal karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alattomos manó bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alattomos manó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alattomos manó a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az alattomos manó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Varelsével. Leah ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy északi aurach trófea, egy mutáns pók trófea és egy manifesztátor trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz, mint Te. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ásó, drótszőr, Eldaran karkötője, fekete gyöngy. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [70,59] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a khór darázs testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner orgyilkos trófeát, és kiszedsz egy khór darázs trófeát. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szőrlajhár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrlajhár jobb első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a szőrlajhár bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Durgival. Chara-din hűséges követője. Egy bőrsisakot, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézpáncélt visel. Ruházatát egy halálmadár trófea, egy ork sámán trófea és egy khór darázs trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy csontszablyát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranyló ugarhéj, bakkura bőr, darázsszárny, dözmöng szív, drótszőr. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [69,59] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Halatir kalapját, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy tünde tegezt visel. Felszerelését egy evaporőr trófea és egy karmazsin huhogó trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranyló ugarhéj, ásó, bronz fejpánt, drótszőr. Folytatod utadat.
[27 pontot használtál fel, van még 93.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a fekete gyöngyöt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve jellemrejtés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Rombolj porig egy világítótornyot. 2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon! 3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet! [30 pontot használtál fel, van még 63.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[68,60] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [67,61] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve.

(Továbbmész...) [66,61] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy megsebzett evaporőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 67 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 36.]

f 29 kísérletezel a 29. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz rövid íjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 26.]

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vashegyű nyilat. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 13.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 5, 8.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

TÜSKEPAJZS (30. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ez a védekező varázslat tökéletes immunitást nyújt az energiatüskék varázslat ellen. Ezenkívül a harc időtartamára eggyel megnöveli a védettségedet. Elmondása 4 VP-be kerül, és 0 TVP-be, mint a legtöbb harcban használatos varázslat. A tüskepajzs szabad szemmel láthatatlan, így ellenfeled nem fogja tudni, hogy lőhet-e rád energiatüskét, vagy sem.

TRIKORNIS (104. LÉNY)
Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen.

TAUMATURGIA
A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ.
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY)
Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

JELLEMREJTÉS (23. VARÁZSLAT)
A magányos kalandozóknak tudniuk kell alkalmazkodni ebben a gyilkos világban, különben menthetetlenül elpusztulnak. A jellemrejtés varázslat tulajdonképpen egy aura-tükör: bárkivel találkozol, olyan jelleműnek fog látni, mint amilyen jellemű ő maga. így a legtöbb harcot el tudod kerülni - persze a feltételes támadás parancsoktól ez sem ment meg. A találkozáskor persze te is úgy fogsz viselkedni, mintha a jellemed megegyezne a másikéval. Az, hogy a különböző épületek lakóit mennyire tudod átejteni, azok intelligenciájától és varázserejétől függ. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, és a következő forduló elejéig tart.
Ha jellemrejtés varázslat van rajtad, a papi rangodat sem látják a veled szembejövők.

RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem...

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon követője vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 14 Szint: 9 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 12 (13) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 127/47 Jellem: gonosz (14) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 49/17 Pénz: 180 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 111 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2349 TP-t kaptál. Jelenleg 11903 TP-d van. A következő szinthez még 97 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, khór darázs, sötét gnóm. A 21. fordulódban 1001 arany került a bankszámládra. 1011 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 11 dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 2 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 1 (+1)
10. szerencsejáték: 1 11. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
alpesi tehén (#91) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon!
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 bot (#4) 1 fekete gyöngy (#99)
4 mandibulapenge (#125) 8 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 1 evaporőr háj (#105) 2 göcsörtös bunkó (#123)
1 lajhár csont (#236) 1 trikornis szarv (#198) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(66,61) oltár, 42. jellempróba, evaporőr (#69), gátvakond (#57)
(67,61) Fairlight rúnaköve
(68,60) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(69,59) vaskohó (#155), Dornodon oltár, 42. jellempróba, egy elf férfi
(70,59) khór darázs (#348), szőrlajhár (#141), Durgi (3545. kalandozó)
(71,59) trikornis (#104), alattomos manó (#756), Varelse (5681. kalandozó)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, egy árnymanó nő, egy mutáns nő, egy gnóm férfi
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, egy ember férfi
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), manaelementál (#290)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), manaelementál (#290), orgyilkos (#131), egy törpe férfi

Üzenet küldése a karakternek