22. forduló, 24. forduló, Féleszű Ulf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 27. 15h:02'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1046
SZÁMLA : XXXX

FÉLESZŰ ULF KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [53,6] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú! (ld. enc.)

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a százfogú bal első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a százfogú bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a százfogú testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A százfogú beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot (ld. enc.). Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 166.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[52,6] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy legyengült vérszomjas csüldő közeledik feléd! (ld. enc.) Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt mágus. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [51,7] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az evaporőr testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod az evaporőr testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 146.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a mérges nyukmár jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével végigvagdosod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 119 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézsisakot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+20 életerő.) [44 pontot használtál fel, van még 102.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[50,8] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva az obszidián pengét a másikra rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Kőkalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sóhajtó dorony kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+19 életerő.) Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [49,9] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kaszabolósáska. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kaszabolósáska testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 79 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [49,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy proteinfecske. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével néhányszor megcsapod a proteinfecske jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvagdosod a proteinfecske testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a proteinfecske nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+27 életerő.) [90 pontot használtál fel, van még 12.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[48,9] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő gátvakond nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 164 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY)
Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni.

MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY)
Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen...

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

GÁTVAKOND (57. SZÖRNY)
Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni.

KARAKTERLAP

Féleszű Ulf, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Sheran híve vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 17 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 9 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 122/69 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 Varázspont: 13/13 Pénz: 53 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 101 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 455 TP-t kaptál. Jelenleg 4 820 TP-d van. A következő szinthez még 2 180 TP szükséges. Trófeáid: rájanyék, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 6 (+1) ütőfegyverek: 7 lőfegyverek: 8 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
48,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 747 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 14 5. vadászat: 1 6. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 170, 171.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 3 (limit: 960), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 300.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszablya (#64) 1 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13)
>1 kőkés (#6) 1 * obszidián penge (#2082) 1 * parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
1 + kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 12 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 1 gyíkfű (#201)
3 gyöngymangó (#135) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33)
4 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
2 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69)
6 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)
10 varányszem (#30)

Összsúly: 35.23 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 12 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 2 mandibulapenge (#125) 1 rézkulcs (#75)
1 rézsisak (#72) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

47 48 49 50 51 52 53 54
5
6
7
8
9
10
11
(48,9) gátvakond (#57), mély kút (#93), Tharr oltár
(49,9) Elenios oltár, kaszabolósáska (#83)
(49,10) mély kút (#93), oltár, 1. jellempróba, proteinfecske (#139)
(50,8) sóhajtó dorony (#112), tavacska, 35. jellempróba
(51,7) evaporőr (#69), mély kút (#93), oltár, mérges nyukmár (#95)
(52,6) vérszomjas csüldő (#114)
(53,6) százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek